'هر کس نیاز به ملاقات به بحث در': پاریسی لذت بردن از قهوه شرکت و موهایشان به عنوان مستند برداشته

در پیاده رو از Marais, پر جنب و جوش مرکزی پاریس محله است که هر دو عجیب و جالب و شیک ساکنان محلی تجار و کارگرا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 22 اردیبهشت 1399

در پیاده رو از Marais, پر جنب و جوش مرکزی پاریس محله است که هر دو عجیب و جالب و شیک ساکنان محلی تجار و کارگران لذت می برد هر یک از دیگر شرکت در اولین روز از کاهش فرانسه Covid-19 مستند. فرانس 24 گزارش.

تبلیغات

کمی پس از 11 صبح امروز, فرانک بارون, 40 بود با بهره گیری از یک latté در حاشیه یک کافی شاپ در غم و اندوه د Turenneبرای اولین بار در تقریبا دو ماه. او برای ایستادن در پیاده رو اما نوشیدن با یک حیله گر برگ مانند طراحی بر روی سطح آن در آمد و در یک لیوان سرامیکی.

بارون گفت: فرانسه 24 که ساخت قهوه در خانه که او انجام شده است پس از فرانسه مستند آغاز کرد و در 17 مارس نیست همان است که نوشیدن آن در یک محله ، اما این است که نه فقط به دلیل جاوا – آن را نیز با توجه به رفاقت با همسایگان.

بارون ایستاده بود کنار سیریل مولر, 38, یکی دیگر از ساکنان Marais یک محله که شامل بخش هایی از پاریس 3 و 4 arrondissements (مناطق) و آن شناخته شده است خیابان عجیب و جمع و جور و موزه ها و گالری های هنری و بوتیک. موزه پیکاسو در اینجا است; بنابراین مسلما بهترین فلافل در شهر است.

Marais resident Valérie Geoffroy receives her sandwich order from Guy Abergel at Chez Hanna, a Middle Eastern restaurant on the Rue des Rosiers on May 11, 2020.
Marais ساکن گذرد Geoffroy خود را دریافت ساندویچ سفارش از مرد Abergel در Chez هانا خاورمیانه رستوران در Rue des Rosiers در مارس 11 سال 2020 است. © فیلیپ Theise

مولر یک ادویه توزيع گفت که streetside مکالمات بخش مهمی از زندگی شهر است.

"من آن را از دست رفته" او گفت:. "هر کس نیاز به پاسخگویی به صحبت کنید."

ایستاده در پشت یک سد از یک جدول و شیرینی قفسه حاشیه صاحب جف Hargrove, 56 گفت: این احساس عجیب و غریب که قادر به خدمت به مشتریان در درب است ،

"جایگاه ما بیشتر استقبال گرم اما ما باید برای حفظ این فاصله," او گفت:.

Hargrove نمی قادر خواهد بود به مشتریان صندلی تا زمانی که دولت فرانسه اجازه می دهد تا کافه ها و رستوران ها در سراسر کشور از جمله گسترده تر منطقه پاریس که در آن معتقد است که Covid-19 است که هنوز هم به طور فعال در گردش به طور کامل بازگشایی شده است.

در حال حاضر آن را می سازد او را به خود مشتریان بسیاری از آنها ساکنان محلی در فاصله.

"در واقع من تا به حال هر کسی که من نمی دانم," او گفت:.

چند درب بیشتر تا Jonathan Benhamou, 32 فروشنده در Danyberd های لباس مردانه, فروشگاه گفت که دو نفر از مشتریان به طور منظم در حال حاضر بازدید از این فروشگاه افتتاح شد.

"آنها به دست آورد به طوری که آنها تا به حال برای خرید لباس جدید," او گفت:.

در پیاده رو یک مرد و یک زن, متوقف شد, و قوسی به بدن خود برگشت و لبخند زد در به رسمیت شناختن و شاد گفتگو در گرفت.

مرد جیمز رز, 56, – اتفاق افتاده است که به بارون شریک – گفت که "دیدن دوستان واقعی" بود خشنود پس از آن ،

Nadège Maguet, 54, محلی پستی کارگر راه رفتن گفت که او شاهد بوده است ساکنان همراه او راه را برای 25 سال است.

"من می دانم که فرزندان خود پدربزرگ و مادربزرگ خود را. تمام, خانواده," او گفت:.

Nadège Maguet, a mail carrier who works in the Marais, displays one of the pictures local children made for her during France's Covid-19 lockdown to thank her for bringing the mail on May 11, 2020. The image features a shooting star and the word "Merci" in large letters.
Nadège Maguet یک ایمیل حامل که با این نسخهها کار در Marais نمایش یکی از تصاویر کودکان محلی ساخته شده برای او در فرانسه Covid-19 مستند برای تشکر از او را برای آوردن ایمیل در روز 11 مه سال 2020 است. تصویر ویژگی های یک ستاره عکسبرداری و کلمه "Merci" با حروف بزرگ. © فیلیپ Theise

در طول مستند Maguet بازی موسیقی بر روی تلفن همراه خود را به عنوان او در چرخ او سبد خرید که گاهی اوقات باعث مردم را به باز کردن پنجره های خود را و می گویند سلام.

زندگی کودکان در Marais او ساخته شده تصاویر رنگارنگ برای تشکر از او برای ارائه پست الکترونیکی. یک تصویر که به او نمایش داده شده بر روی تلفن خود را نشان داد زرد ستاره تیراندازی در یک پس زمینه آبی روشن با lettered "Merci" (از شما) و کوچکتر "Nadège" بالاتر از قلب است.

Maguet گفت که روز دوشنبه تعداد بیشتری از چهره-به-چهره مبادلات ساخته شده او را احساس خوب است.

"انسان" او گفت:.

با تشکر از شما پیام

در اطراف گوشه در Rue des Filles du Calvaire, César Levy, 38, شنبه میان انتزاعی فلزی مجسمه و مینیمالیستی نقاشی در 193 گالری نمایشگاه فضای باز کرد دو سال پیش.

آخرین نشان می دهد باز حدود دو هفته قبل از این مستند آغاز شد تا لوی تصمیم به تمدید مدت زمان آن است. او صرف بخشی از وقت خود را در مستند digitalising گالری کاتالوگ و امیدوار است که جمع خواهد شد این هفته.

César Lévy, the owner of 193 Gallery in the Marais, decided to prolong his exhibition of Mexican artists, which opened in early March, for three more weeks.
César لوی صاحب 193 گالری در Marais, تصمیم برای طولانی خود نمایشگاه از هنرمندان که باز در اوایل ماه مارس برای سه هفته بیشتر. © فیلیپ Theise

"روحی به دیدن جمع هنرمندان برای دو ماه آن بسیار سخت است" او گفت:.

'جالب' کوتاهی مو

در سراسر محله در Rue des Rosiersهانا Abergel و 65 صاحب یک خاورمیانه رستوران تحمل نام او اظهار تاسف از عدم حضور گردشگران چه کسی به او گفته بودند او مشتریان اصلی.

"غمگین است" او گفت:.

اما او شریک مرد, 61, ساخته, ساندویچ برای یک گروه از سه نوجوانان و Marais ساکنان گذرد جفری, 49, و بتی Lachgar, 44.

"آنها را به عقب بر گردیم به عادت" او گفت:.

مشغول Rue de Bretagneکه در آن بسیاری از مواد غذایی تخصص های مغازه ها باز بودند در طول این مستند یک سالن خیلی شلوغ بود که هیچ کس تا به حال زمان برای صحبت کنید. در ساکت تر Rue des Archivesآرایشگاه فرانسوا Myoho مشترک به نظر او از پست-مستند گیسوان.

"فاجعه!" او گفت:. اما او اذعان کرد که برخی از مشتریان خود را به دست داشتند "جالب" نتایج با در نظر گرفتن قیچی را در دست خود.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن