تبعید پاریسی چهره تلخ و شیرین بازگشت به فرانسه برطرف Covid-19 مستند

فراری پاریسی بودند بو داده برای کمک به گسترش این coronavirus زمانی که آنها شتافت برای روستا در شروع فرانسه مس

توسط NEWSPISHGAMANNN در 17 اردیبهشت 1399

فراری پاریسی بودند بو داده برای کمک به گسترش این coronavirus زمانی که آنها شتافت برای روستا در شروع فرانسه مستند. در حالی که برخی از آنها در حال حاضر خارش برای رفتن دیگران تمایلی به تسلیم شدن خود را به پناهگاه های روستایی برای بازگشت به زندگی شهری در عصر Covid-19.

تبلیغات

فراموش نکنید باغ frolicking در این غوغای پرندگان و زیاده تاملات در رو به رشد گل ها: زمان را برای تبعید پاریسی که درهم به حومه شهر در آستانه فرانسه را در سراسر کشور مستند.

دو ماه پیش برخی از 1.2 میلیون نفر از مردم گریخت منطقه پاریس در یک معکوس روستایی پرواز که باعث زوزه تظاهرات از countryfolk ترس از گسترش coronavirus. در حال حاضر ساکنان پایتخت فرانسه و حومه آن گفته شده است که آنها می توانید به راه های دیگر به عنوان کشور آماده برای پایان دادن به آن مستند, on May 11.

در حال حاضر پشتیبانی از بازگشت از تبعید یک سردرد برای SNCF, فرانسه, ملی آموزش اپراتور است که در حال اجرا خدمات محدود و تنها می تواند در پر کردن 50 درصد از کرسی های خود را مطابق با, اجتماعی, فاصله, قوانین.

اما دولت متعهد شده است به اجازه دهید همه پاریسی بازگشت به خانه ارائه شده آنها حمل توجیهی, فرم های مورد نیاز از تمام مسافران که قصد پوشش فاصله بیش از 100 کیلومتر یک بار مستند برداشته شده است.

"هنگامی که آنها به سمت چپ [خانه], آنها تا به حال حق به انجام این کار" کریستف Castaner وزیر کشور توضیح داد: در LCI این هفته است. "در حال حاضر ما نمی خواهد مردم را از بازگشت به خانه به سر شغل خود قرار داده و فرزندان خود را در مدرسه."

مهد کودک معمای

چشم انداز بازگشت به زودی یک تسکین برای Jean-Christophe یک تهیه کننده تلویزیونی مستقر در پاریس است. او می گوید ترس از اقدامات تلافی جویانه زمانی که او "رفتی" به یک خانه اجاره ای در نرماندی با همسر و دختر یک ماه به مستند.

"پاریسی بودند بسیار قضاوت کسانی که در سمت چپ (...). این درست است که ما تا به حال یک احساس است که ما پریدن کشتی," او می گوید.

پس از هفته دستکاری کار از خانه و مراقبت از کودکان کار بازگشت به روال تبدیل شده است ضروری برای Jean-Christophe که همسر یک افسر مطبوعاتی "صرف 12 ساعت در روز در کنفرانس تماس بگیرید".

"من باید بیشتر کارآمد, برقراری مجدد تماس فیزیکی و موتور دور دوباره," او می گوید. "و بالاتر از همه ما بچه نگهدار تایید کرده است او را پشت در محل کار!"

پیدا کردن کسی که به دنبال پس از او دو فرزند است یک چالش برای Alix که صرف این مستند با خانواده اش در غرب فرانسه. او نیاز به عقب بر گردیم به گل دکوراسیون, کسب و کار "قبل از آن می رود". شوهر او نیز احضار شده است بازگشت به خود شرکت معماری. اما هنوز هیچ تضمینی فرزندان خود را پیدا کردن یک محل در مهد کودک و مدرسه.

هر چند فرانسوی در مدارس با توجه به بازگشایی در مارس 11, ظرفیت خود را به شدت کاهش می یابد در راستای بهداشت دستورالعمل. در پاریس اولویت داده خواهد شد و به فرزندان کارکنان پزشکی و کلیدی دیگر کارگران است.

هنگامی که او را برای استفاده از کمک های مالی برای کسب و کار Alix است "مشغول شفاعت با مدارس برای قرار دادن [او] پسران در اولویت خود را لیست."

'ما می رفته آجیل در پاریس'

این عدم قطعیت در اطراف بازگشت به مدرسه — همراه با دیگر جنبه های فرانسه مستند خروج طرح باعث شده است برخی از پاریسی را انتخاب کنید به ادامه تبعید خود را ارائه کار خود را اجازه می دهد تا آن را.

Clémence یک دکوراتور می گوید او مشورت با پسرش معلم قبل از تصمیم به ماندن در خانه کشور خود را در نرماندی. مانند بسیاری از همکاران در سراسر فرانسه معلم ابراز نگرانی در مورد تصمیم برای فرستادن کودکان به مدرسه در حالی که Covid-19 همچنان یک تهدید.

"صفحه اصلی-تحصیل است نه یک مشکل برای ما, بنابراین من تصمیم به ترک این محل به کسانی که واقعا به آن نیاز دارید می گوید:" Clémence که هیچ برنامه ای برای بازگشت به پاریس قبل از سپتامبر.

"چرا ما به عقب بر گردیم ؟ اگر مدرسه رزومه, آن را نمی خواهد هر روز و تدارکات پیچیده خواهد شد. ما لازم نیست که یک حیاط در پاریس و کودکان را تنها محدود دسترسی به پارک ها و باغ" او توضیح می دهد. "در اینجا حداقل ما در تماس با طبیعت است."

برای Clémence و دیگر تبعید شهرنشینان این مستند شده است یک شانس برای طعم یک نوع متفاوت از زندگی. همه آنها بیرون کشیدن بیشتر "آرام راه زندگی" غوطه ور در طبیعت و دور از استرس از شهرستان های بزرگ.

"ما می رفته آجیل در پاریس می گوید:" Clémence, جمعبندی احساسات است که الهام گرفته از برخی از فراری پاریسی به فرار سرمایه ،

Adieu پاریس

که این نتیجه بنیامین و شریک زندگی خود را آمده اند. نیاز به ایده برای برخی از زمان در حال حاضر, پاریس, زن و شوهر در نهایت تصمیم به ترک پایتخت قطعی پس از گذراندن این مستند در بریتنی با دو پسر در سن 1 و 4.

در حال حاضر بنیامین هیچ تمایلی به بازگشت به پاریس "که در آن همه چیز خواهد بود تلخ: واجب ماسک هیچ اجتماعی بدون اتاق در مدارس است." و نه اقتصادی فعلی تنگی پیشنهاد او هیچ انگیزه ای برای بازگشت به کار خود را به عنوان یک تبلیغات تولید.

"برای زمان حال وجود خواهد داشت بدون تولید هیچ تیراندازی," او توضیح می دهد. "ما باید واقع بینانه باشد. در حرفه ما اجتماعی فاصله است که به سادگی یک گزینه نیست."

>> دو بزرگسال و دو بچه یک متر مربع در هر: به دام افتاده در یک shoebox تحت مستند

به جای عجله به پاریس برای نجات شرکت او تاسیس بنیامین می بیند این بحران یک فرصت برای یک شروع جدید.

"پاریس با شکوه است پویا و شدید است. اما آن را به جای حق به منظور بالا بردن فرزندان من" او توضیح می دهد. "کودکان نیاز شما فقط نیاز به آنها نگاه کنید تا متوجه این. و من تا به حال مقدار زیادی از زمان برای انجام این کار می بینم. بنابراین من ترجیح می دهم آنها را به این محیط سالم و قرار دادن زندگی حرفه ای من در حال حاضر به کنار."

سر در گم زمانی که آنها به سمت چپ سر در گم زمانی که آنها بازگشت

جالب اینجاست که کسانی که در پشت سمت چپ در پاریس لذت می برد خود را در "محیط زیست سالم" در حالی که دیگران از شهرستان فرار. برای آنها بیش از حد پایان مستند حمل تلخ و شیرین طعم: آنها می دانند که این شهر بی سابقه ای در صلح و آرامش به زودی متلاشی بازگشت "فراریان".

"یکی می شود به زودی به سکوت می گوید:" Pierre یک عکاس ایستاده محتوا در پنجره مشرف به طور معمول شلوغ بلوار Beaumarchais نزدیکی باستیل در فرانسه پایتخت شرق. پاریس در مستند به "همه چیز" او نیاز دارد.

Anne Hidalgo, شهرستان, محیط زیست فکر شهردار قول داده است که اجازه نمی ماشین reconquer شهرستان پس از مارس 11, بالا بردن سرعت تلاش خود را به نوبه خود در پایتخت فرانسه به یک دوچرخه سواری hub.

اما با بسیاری از مسافران به احتمال زیاد برای اجتناب از این شهر به شدت متراکم حمل و نقل عمومی در میان همه گیر در حال رشد وجود دارد ترس است که ترافیک ضرب وشتم و بالا آلودگی های سطح را به سرعت و به هنجار دوباره.

"پاریس هرگز این لذت بخش قبل از آن را در پایان این مستند که ناخوشایند خواهد بود ، هشدار میدهد:" لوکاس یک روزنامه نگار که صیقل با برس گردان در سراسر ترک پاریس در دوچرخه خود را برای رسیدن به محل کار هر روز.

او می گوید: پاریسی که ماندند در حال حاضر تجربه "یک شکل از سندرم استکهلم" یک حسرت برای آرامش است که این مستند را مجبور بر این شهر است.

او می افزاید: "این یک نوع از" ما خوشحال هستیم که همه چیز در حال لطفا نمی آیند و آن را خراب کردن همه'."

این مقاله ترجمه شده از نسخه اصلی در فرانسه.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن