ماسک صورت برای ناشنوایان: Covid 19 ارتباطی چالش برای شنوایی

صادر شده در: 07/05/2020 - 18:04ویرایش: 07/05/2020 - 18:04 چگونه به لب خواندن زمانی که چهره هر کس را پشت یک م

توسط NEWSPISHGAMANNN در 18 اردیبهشت 1399

صادر شده در: ویرایش:

چگونه به لب خواندن زمانی که چهره هر کس را پشت یک ماسک پنهان است? این چالش رو به افراد ناشنوا در سراسر جهان به عنوان Covid-19 همه گیر باعث می شود ماسک صورت بخشی از زندگی روزانه است. می تواند پاسخ شفاف ماسک صورت اما این ماسک ها در تامین کوتاه مدت منجر به ایجاد خود را.

تبلیغات

بیش از 5 درصد از جمعیت جهان یا 466 میلیون نفر را ناتوان از دست دادن شنوایی با توجه به سازمان بهداشت جهانی و بسیاری از تکیه بر لب خواندن در کنار زبان اشاره برای برقراری ارتباط است.

"در شرایط کنونی در ارتباط با کروناویروس وجود دارد که فروشندگان برای مثال در اداره پست یا در داروخانه که ماسک" Céline Rettmann کمشنوا دانش آموز دبیرستانی از بروکسل, بلژیک به رویترز گفت.

"این است که چرا لازم است برای گسترش استفاده از ماسک شفاف به منظور تسهیل دسترسی برای افراد ناشنوا."

ناشنوا انجمن ها در کشورهای مختلف از جمله بلژیک خواستار دولت به این ماسک بیشتر به راحتی در دسترس است.

اما در حال حاضر بسیاری از آنها نیاز به انجام کار و تلاش از جمله در رویال Woluwe موسسه ویژه نیازهای مدرسه در بروکسل که در آن معلمان شده اند دوخت ماسک که حاوی یک پنجره شفاف برای نشان دادن دهان.

"فرزندان ما نیاز به برقراری ارتباط با کل نهاد تمام صورت خود را از چیزهایی که شما می گویند نه (فقط) با دست اما (نیز) با چهره" وندی Schellemans یک معلم در مدرسه به رویترز گفت.

"احساسات پشت ارتباطی است. بنابراین هنگامی که ما سعی کنید به پوشیدن این عزیزان - ما ساخته شده این - آنها می تواند در همه چیز ما گفتن - حتی احساسات ما است."

در سراسر جهان کارآفرینان و سازمان های خیریه شده اند پله در برای دیدار با تقاضا برای ماسک شفاف از جمله در اندونزی و تایلند و ایتالیا که در آن خودرو-کارگاه که به تازگی تغییر خطوط تولید خود را به ساخت see-از طریق ماسک می گوید آن خلق ثابت کرده اند که مردمی با غیر ناشنوا مردم بیش از حد.

"در طول راه متوجه شدیم که این نه تنها برای شنوا بلکه برای مردم عادی که نمی دیدن لبخند و یا عبارات بصری فرد" صاحب فرانچسکو Tortorelli به خبرگزاری فرانسه گفت.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن