رو به 25 میلیون دلار کسری بودجه دانشگاه استنفورد کاهش 11 تیم های ورزشی

در این فایل عکس استنفورد, مردان, والیبال, بازیکنان واکنش نشان می دهند پس از از دست دادن 2014 NCA

توسط NEWSPISHGAMANNN در 18 تیر 1399

خیره کردن یک بلندی کسری بودجه تشدید COVID-19 pandemic, دانشگاه استنفورد اعلام کرد در روز چهارشنبه آن را به تبر 11 از آن 36 برنامه های ورزشی پس از 2020-2021 سال تحصیلی.

مدرسه مطلع دانشجو-مربیان و ورزشکاران آسیب دیده در بخش زوم تماس شنبه. برنامه های در حال کاهش هستند, مردان, والیبال, هاکی روی چمن, کشتی کج مردان و زنان, نرده, سبک وزن قایقرانی مردان, قایقرانی, co-ed و زنان قایقرانی اسکواش و شنا همزمان.

در نامه سرگشاده ای به دانشگاه جامعه همکاری امضا شده توسط استنفورد جمهور مارک Tessier-Lavigne کشيش Persis Drell و مدیر دو و میدانی برنارد Muir آنها توضیح داد که تصمیم گیری ساخته شده بود و نه آرامی. "ما احساس کردیم آن را امری ضروری برای مقابله با مالی چالش قبل از آن بدتر به انجام عمدی و مشارکتی در فرایند تصمیم گیری با ما هیئت امنا و دانشگاه رهبری و به اگزوز همه گزینه های قبل از ایجاد تغییرات عمیق در برنامه های ما به خصوص در طول این زمان دشوار است."

دانشگاه استنفورد یکی از بزرگترین NCAA بخش برنامه های در ایالات متحده و ورزشی آن بخش مواجه شده است فزاینده مالی کسری چند سال گذشته. این مدرسه در اصل پیش بینی یک 12 میلیون دلار کسری بودجه برای سال تحصیلی آینده, اما با توجه به COVID-19 همه گیر و رکود اقتصادی در حال حاضر انتظار دارد که 25 میلیون دلار کسری بودجه.

"در حالی که دانشگاه استنفورد ممکن است تصور را به منابع بی حد و حصر حقیقت این است که ما نمی" نامه اشاره کرد.

این مدرسه گفت که همه تحت تاثیر ورزش خواهد بود قادر به انتقال به باشگاه وضعیت پس از سال آینده تحصیلی است. این توقیف برنامه را تحت تاثیر قرار 240 دانشجو-ورزشکاران و 22 مربیان است. دانشگاه استنفورد گفت: ثبت نام دانش آموزان که مایل به ادامه تحصیلات دانشگاهی در دانشگاه قادر خواهد بود به دنبال درجه خود تحت بورسیه تا فارغ التحصیلی.

"ما متعهد به قوی و پر جنب و جوش تیم اول دانشگاه یا دانشکده برنامه دو و میدانی در دانشگاه استنفورد و ما مطمئن هستیم که این تغییرات را در موقعیت استنفورد دو و میدانی و ما باقی مانده 25 تیم اول دانشگاه یا دانشکده, برنامه, برای پایدار برتری و رهبری در دو و میدانی دانشگاهیان و آموزش و پرورش از طریق ورزش" نامه به این نتیجه رسیدند. "تعهد ما به تنوع و برابری جنسیتی در دو و میدانی نیز باقی می ماند بصورتی پایدار و محکم در جای خود و با حمایت از این تصمیم."



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن