راست فعالان درگیری با پلیس, سیاه زندگی ماده معترضان در لندن

صادر شده در: 13/06/2020 - 18:50Modified: 13/06/2020 - 18:50 لغو کردند شکست در لندن در روز شنبه بین راست فعال

توسط NEWSPISHGAMANNN در 24 خرداد 1399

صادر شده در: Modified:

لغو کردند شکست در لندن در روز شنبه بین راست فعالان Black Lives Matter معترضان و پلیس در تلاش برای نگه داشتن دو طرف از هم جدا.

تبلیغات

در میدان ترافالگار و اطراف راههای کوچک, باند ofprotesters jostled پرتاب بطری و قوطی و تنظیم offfireworks به عنوان پلیس ضد شورش با سگ و اسب به انتظارنشسته بودند.

راست گروه فریاد زد نژادی تهمت ها در ضد racismprotesters و برخی سعی کردم به استفاده از فلز تصادف موانع برای شکستن از طریق پلیس خط.

"روشن است که راست گروه ها باعث خشونت و اختلال در مرکز لندن, من اصرار مردم به دور ماندن" شهردار لندن صادق خان گفت در توییتر.

وزیر کشور Priti پاتل محکوم کرد "کاملا غیر قابل قبول thuggery" و گفت: هر عاملان خشونت و یا خرابکاری که با نیروی کامل از قانون است.

مجسمه از چهره های تاریخی از جمله وینستون چرچیل سوار شد تا جلوتر از زمان برای جلوگیری از آنها را از تبدیل شدن به flashpoints یا از تخریب توسط معترضان که می گویند از جمله بناهای تاریخی جشن نژادپرستان.

شده اند وجود دارد تظاهرات در سراسر جهان در برابر نژاد پرستی و سوء استفاده پلیس از مرگ آفریقایی آمریکایی جورج فلوید در مینیاپولیس در ماه گذشته. در شهرستانها بریتانیا tensof هزاران نفر از مردم در راهپیمایی مسالمت آمیز در روز گذشته اعتراض.

در لندن تعداد تظاهرکنندگان کوچکتر در روز شنبه از, در روزهای اخیر پس از اطلاعیه ها با راست گروه که آنها را همگرا در مرکز شهر باعث ضد نژادپرستی فعالان به لغو راهپیمایی برنامه ریزی شده و به جای تماس به صورت پراکنده شد.

صدها نفر با حضور در تظاهرات در دیگر شهرستانها انگلیسی, بسیاری از پوشیدن ماسک با توجه به شیوع کروناویروس و حمل پلاکارد با شعارهای از قبیل "به سیاه جرم نیست".

'فرهنگ من تحت حمله'

در داخل و اطراف میدان پارلمان لندن صدها نفر از مردم با پوشیدن پیراهن فوتبال, توصیف خود را به عنوان وطن پرستان و شعار "انگلستان, انگلستان" جمع آوری و در کنار جانبازان نظامی برای محافظت تهی گور یادبود جنگ.

راست گروه گفت: آنها می خواستند برای دفاع از Britishculture به ویژه در بناهای تاریخی پس از topplingof مجسمه 17th قرن تاجر برده در شهرستان بندر بریستول در آخر هفته گذشته موجب تماس برای دیگران به پایین آمده است.

"وینستون چرچیل او را یکی از خود ما" آنها همچنین شعار می دادند در نزدیکی مجسمه از جنگ جهانی دو رهبر که در آخر هفته گذشته بود با اسپری گرافیتی خواندن: "چرچیل یک نژادپرست".

"فرهنگ من است. این فرهنگ و زبان انگلیسی سابقه: چرا باید چرچیل بود سوار کردن ؟ چرا تهی گور حمله کردند ؟ این درست نیست گفت:" دیوید آلن یکی از معترضان.

در حالی که چرچیل است که تحسین بسیاری را برای نقش خود در شکست آلمان نازی در ضد نژادپرستی حرکت کرده و بیشتر موشکافی خود را به طور کلی میراث و اشاره کرد وی با بیان نژادپرستانه و ضد یهودی views.

روز جمعه نخست وزیر بوریس جانسون آن را به نام "پوچ و شرم آور" که مجسمه چرچیل در خطر حمله. "بله, او گاهی اوقات بیان نظرات که بودند و هستند و ما قبول نداریم اما او یک قهرمان بود," او گفت:.

تظاهرات صورت گرفت در کشورهای دیگر در روز شنبه از جمله در چندین شهرهای استرالیا, تایپه, زوریخ و پاریس.

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب