مزرعه روی پشت بام پاریس: شهری مزرعه با هدف به اروپا بزرگترین

صادر شده در: 22/06/2020 - 18:33Modified: 22/06/2020 - 18:33 فاز اول وسیع کشاورزی شهری پروژه در پاریس است که

توسط NEWSPISHGAMANNN در 2 تیر 1399

صادر شده در: Modified:

فاز اول وسیع کشاورزی شهری پروژه در پاریس است که در حال حاضر در راه های زیر دو ماه تاخیر ناشی از Covid-19 بیماری همه گیر. مجموعه ای در پاریس, پشت بام, مزرعه است به رشد بیش از دو سال آینده برای تبدیل شدن به بزرگترین شهری مزرعه در اروپا است.

تبلیغات

مزرعه در پشت بام پاریس نمایشگاه مرکز در جنوب غرب این شهر در حال حاضر را پوشش می دهد مساحت 4,000m2, اما کسانی که پشت این پروژه برنامه ریزی برای گسترش کشاورزی در فضا به 14,000 m 2 سال 2022.

امیدوارم که آنها را قادر به تولید حدود 1000 کیلوگرم میوه و سبزیجات در هر روز در فصل بالا به لطف یک تیم از حدود 20 کشاورزان در حالی که ارائه یک مدل جهانی برای کشاورزی پایدار که در آن تولید به صورت محلی رشد کرده است و با توجه به فصل.

"هدف این است که به صورت محلی عرضه سالم و سموم-محصولات رایگان به کسب و کار محلی و شرکت و رستوران ها و به کشاورزی و انجمن ها در نزدیکی منطقه" Agripolis جمهور پاسکال هاردی به خبرگزاری فرانسه گفت.

همراه با تجاری کشاورزی محلی قادر به اجاره فضا بر روی پشت بام به رشد خود میوه و سبزی در حالی که بازدید کنندگان می توانید نمونه تولید در یک رستوران در سایت.

مزرعه بخشی از آنچه به نظر می رسد روند رو به رشد در پایتخت فرانسه به تولید و مصرف مواد غذایی به صورت محلی با تعدادی از کشاورزی شهری پروژه های springing تا در اطراف شهر در سال های اخیر در حالی که تالار شهر پاریس متعهد به ایجاد 30 هکتار از کشاورزی شهری در فضای شهر در سال 2020 است.

"واقعی روند امروز نسبت به کیفیت محصولات محلی بیشتر از آلی گفت:" هاردی.

"ما در بالای آلی موج, اما ما در راه را به پایین و چالش در حال حاضر این است که قادر به نشان می دهد که چگونه این محصولات ایجاد شد و همچنین نشان می دهد که آنها نمی آیند از طرف دیگر از این سیاره مانند لوبیا از کنیا برای مثال و یا از در اسپانیا با شیوه های کشاورزی هستند که بسیار با فضیلت."



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب