Fauci می گوید ما موارد Covid-19 می تواند دو تا 100000 در هر روز

صادر شده در: 01/07/2020 - 03:24 جدید ما coronavirus موارد می تواند بیش از دو برابر به 100000 نفر در هر روز ا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 11 تیر 1399

صادر شده در:

جدید ما coronavirus موارد می تواند بیش از دو برابر به 100000 نفر در هر روز اگر زمان افزایش spirals بیشتر خارج از کنترل دولت را بالا بیماری های عفونی متخصص روز سه شنبه هشدار داد اگر چه او "با احتیاط خوش بینانه" واکسن در دسترس خواهد بود در اوایل سال آینده.

تبلیغات

کالیفرنیا و تگزاس و آریزونا به عنوان ظهور جدید epicentres از همه گیر هر گزارش ثبت افزایش Covid-19 موارد اضافه کردن به فشار بر نمرات بالقوه واکسن بودن با عجله به محاکمه.

اضافی 48,000 تایید موارد گزارش شده در روز سه شنبه, با توجه به همشهری چوب خط حساب کردن بر اساس داده های رسمی, تنظیم جدید یک روز سابقه ای از عفونت.

"به وضوح ما در مجموع کنترل در حال حاضر" دکتر Anthony Fauci, رئیس موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی گفت: یک کمیته سنای آمریکا. "من بسیار نگران هستم به دلیل آن می تواند بسیار بد است."

Fauci گفت: روزانه افزایش موارد جدید در سراسر کشور می تواند به 100,000 مگر اینکه پر تلاش در سراسر کشور انجام شد برای tamp پایین سودای ویروس.

"ما نمی توانیم فقط تمرکز بر این مناطق که نیاز به افزایش است. آن قرار می دهد کل کشور در خطر است," او گفت:.

Fauci وجود دارد گفت: هیچ تضمینی برای داشتن واکسنی برای جلوگیری از عفونت به زودی اما آمار اولیه تا به حال سمت چپ دانشمندان "با احتیاط خوش بینانه" برای 2021. "امیدوارم وجود خواهد داشت دوزهای موجود تا ابتدای سال آینده" او گفت:.

Covid-19 موارد بیش از دو برابر در ماه ژوئن در حداقل 10 متحده از جمله تگزاس و فلوریدا. در بخش هایی از تگزاس و آریزونا, بیمارستان تخت های مراقبت ويژه برای Covid-19 بیماران در تامین کوتاه مدت هستند.

بیش از 126,000 آمریکایی درگذشت از Covid-19 و میلیون ها نفر را از دست داده اند شغل خود را به عنوان کشورها و شهرهای بزرگ دستور داد ساکنان به ماندن در خانه و کسب و کار بسته شده است. اقتصاد قرارداد به شدت در سه ماهه اول است و انتظار می رود به دهانه در دوم.

ممنوعیت ورود مسافران از ما

با این ویروس فزاینده در بسیاری از ایالات متحده, اتحادیه اروپا مستثنی است آمریکایی ها از آن "لیست امن" از کشورهایی که از آن بلوک اجازه خواهد داد که غیر ضروری آغاز سفر در روز چهارشنبه.

تازه افزایش موارد و hospitalisations است dimmed امیدوار است که بدترین انسانی و اقتصادی درد گذشته بود که منجر به تجدید انتقاد از رییس جمهور آمریکا دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و مدیریت بحران به عنوان او به دنبال انتخاب مجدد در نوامبر. 3.

خود را رقیب دموکرات جو بایدن روز سه شنبه راه اندازی یک تازه حمله در آنچه که او به نام مغلوب ساختن پیشی جستن "تاریخی سوء مدیریت" از همه گیر با این استدلال که رئیس جمهور می تواند زندگی را نجات داد و در امان آسیب به اقتصاد است.

"آن را نمی باید در این راه. دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن موفق ما," 77 ساله معاون سابق رئیس جمهور گفت: در یک سخنرانی در ایالت دلاور که در آن او پرده برداری از یک به روز رسانی برنامه ریزی برای مقابله با این بیماری همه گیر. این طرح شامل تست بیشتر و استخدام از 100,000 قرارداد ردیاب برای قرار دادن هر کسی که ممکن است در معرض ویروس.

در چند روز گذشته کالیفرنیا و تگزاس و فلوریدا را همه نقل مکان کرد و به تازگی بازگشایی میله که مقامات بهداشت عمومی معتقدند به احتمال زیاد یکی از بزرگتر همکاران به اخیر خوشه.

در روز سه شنبه نیویورک نیوجرسی و کانکتیکات اضافه کالیفرنیا و هفت کشورهای دیگر به یک لیست از کسانی که از آن بازدید کنندگان باید خود قرنطینه برای 14 روز پس از ورود. تگزاس و فلوریدا بودند در اصل لیست هفته گذشته اعلام کرد.

کارولینای جنوبی نیز پدید آمده است به عنوان یک نقطه داغ, گزارش یک رکورد تک روز افزایش 1,755 موارد در روز سه شنبه.

در تگزاس که در آن تعداد موارد جدید شروع به پریدن کرد به یک روز رکورد 6,975 در شنبه هوستون بیمارستان گفت: تخت بودند به سرعت پر کردن با Covid-19 بيمار.

دکتر مارک رونق هوستون متودیست بیمارستان سیستم اجرایی سی ان ان گفت که روز سه شنبه خود 2,400 بستر سیستم دیده است "بسیار مهم" افزایش Covid-19 بيمار اگر چه میزان مرگ و میر را کاهش داده شده است.

بوم گفت که او نگران بود در مورد 4 جولای روز استقلال جشن زمانی که آمریکایی ها به طور سنتی گله به سواحل و اردو به تماشای نمایش آتش بازی.

"رک و پوست کنده آن را می ترساند من," او گفت:.

(FRANCE 24 با رادیو فردا)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب