FBI جستجوهای North End آپارتمان از مرد به جرم رانندگی صلیب کشور را تهدید یک نوجوان بیش از اختلاف در بازی آنلاین

جهان گزارش ماموران اف بی آی که روز را صرف جستجوی یک آپارتمان در 143 Fulton سنت بودند به دنبال شواهد مربوط به ف

توسط NEWSPISHGAMANNN در 9 مرداد 1399

جهان گزارش ماموران اف بی آی که روز را صرف جستجوی یک آپارتمان در 143 Fulton سنت بودند به دنبال شواهد مربوط به فعالیت های Trevor لوکاس پاییز گذشته منتشر شد از فدرال حکم برای رانندگی به ویسکانسین به تلاش برای آدم ربایی به زور اسلحه یک نوجوان با آنها او تا به حال یک اختلاف در "هابیت" بازی در سال 2009.

لوکاس 30 دستگیر شد و امروز برنامه ریزی شده بود به صورت یک جلسه در مورد اینکه آیا او باید خود را "نظارت و آزادی" پس از او اجازه خروج از زندان و لغو. دادگاه پرونده هنوز به روز می شود با وضعیت شنوایی در این شب ،

با توجه به سوابق دادگاه در سال 2011 پس از 18 ماه از برنامه ریزی لوکاس و سپس یک گلاستر ساکن سوار به Madison, WI برای مقابله با 17 ساله با او می خواهم تا به حال اختلاف نظر در بازی آنلاین. دادستان ها می گویند لوکاس ساخته شده است پیشرفت های جنسی نسبت به نوجوانان که پس از آن قرار داده و او را در یک "چشم پوشی" لیست. لوکاس کردم و نوجوانان برای جلوگیری از "نادیده گرفتن" او در پرداخت 5.000 دلار در ارز بازی, اما پس از آن او شروع به پیشرفت دوباره, نوجوان قرار داده و او را در لیست و حاضر به لوکاس بازی خود را با ارز بازگشت.

پس از حفر یک سوراخ در جنگل در گلاستر که به اندازه کافی بزرگ برای یک بدن لوکاس سوار به مدیسون با "زرادخانه از سلاح های, محدودیت و دستکش های لاستیکی." هنگامی که به او زدم در را درب هر چند نوجوان را پاسخ داده است. وی با اشاره تفنگ در او, اما او فریاد زد و درب را بر روی او و سوار دور - او به خبرنگاران در ایالت ماساچوست پلیس در ماساچوست شاهراه در وستون.

لوکاس التماس کرد گناه را به یک تعداد از brandishing یک اسلحه گرم در یک جرم و جنایت خشونت - دادستان کاهش یافته و اقدام به آدم ربایی اتهام به عنوان بخشی از یک درخواست و یک قاضی او را محکوم به 17 1/2 سال در زندان - بعد از کاهش که به 11 /12 سال است. وکیل خود خواسته بود برای حکم فقط هفت سال با این استدلال که لوکاس تا به حال سندرم اسپرگر رنج می برد کمبود توجه و اختلال دوقطبی و خود را صلیب کشور بازحمت حرکت کردن ممکن است موجب با عوارض مواد مخدر او مقرر شده بود برای آپنه خواب است. همچنین وکیل استدلال سوراخ او حفر شده در گلاستر بودند بیش از حد طولانی و عمیق به اندازه کافی برای خدمت به عنوان دفن.

برخی از عوامل دیده می شود ورود و خروج 143 Fulton سنت امروز به تن پیراهن شناسایی آنها به عنوان اعضای خطرناک شواهد پاسخ تیم که اغلب در پاسخ به حوادث و صحنه های که به طور بالقوه شامل سلاح های کشتار جمعی است. اما اف بی آی گفت که عمومی بود و نه در خطر است.

بی گناه و غیره.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن