فدرال ادعا eBay مبارزه با تروریسم در برابر ناتیک ناشران مقالات شرکت نمی مانند

اکثر مردم ناراحت انتقاد در اخبار وب سایت ممکن است ارسال عصبانی ایمیل به سردبیر. فدرال شکایت مدعی است که بی امن

توسط NEWSPISHGAMANNN در 26 خرداد 1399

اکثر مردم ناراحت انتقاد در اخبار وب سایت ممکن است ارسال عصبانی ایمیل به سردبیر. فدرال شکایت مدعی است که بی امنیت اجرایی و چند تن از عوامل خود را نسبت به یک ناتیک مبتنی بر وب سایت eBay پوشش به جای به راه انداخته آنلاین و حضوری ترور که شامل ارسال و شوهر که در اجرای سایت خونین خوک, ماسک, زنده, سوسک و یک تاج گل مراسم تشییع جنازه سفر به ناتیک برای انجام نظارت از زن و شوهر و زمانی که پلیس محلی آغاز شده پژوهنده, دروغ گفتن به آنها و سپس حتی به بی وکلا در مورد جریان expletive پر از تهدید توییتر پیام های آنها ارسال شد که زن و شوهر با توجه به فدرال شکایت unsealed امروز.

شکایت در دادگاه منطقه ای ایالات متحده در بوستون هفته گذشته و unsealed امروز مدعی است که جیمز Baugh, eBay ارشد, مدیر امنیت و ایمنی دیوید Harville مسئول eBay واحد است که قصد دارد چگونه به نگه داشتن این شرکت در حال اجرا در این رویداد از تهدیدات امنیتی و بلایای طبیعی ملی با توطئه برای ارتکاب cyberstalking و توطئه برای ارتکاب شاهد دستکاری.

51-صفحه استشهاد توسط یک مامور اف بی آی - و حتی باندهای مواد مخدر معمولا نمی دریافت گواهی حسن که آستین جزئیات آنچه برای تلفن های موبایل مانند فیلمنامه برای بد هیجان انگیز که در آن یک تیم از خارج از کنترل مدیران و عوامل مجموعه برای نابود کردن زندگی یک زن و شوهر حتی به عنوان آنها سعی کنید به دفع کردن آنچه که آنها فکر می کنم فقط برخی از کشور-روستایی نادان یا کودن کارآگاه در یک dinky شهر کوچک.

EBay اخراج همه شش نفر از این افراد به نام در این شکایت پس از یادگیری آن شد و نه فقط یک ناتیک اما کارآگاه FBI است که به دنبال این امر است. اما استشهاد نشان می دهد که مبارزات انتخاباتی آغاز شده و حتی بالاتر تا ساختار سازمانی شرکت به یک جفت نام - و خالی - eBay مدیران که گفته می شود تحت فشار Baugh بارها و بارها به انجام کاری در مورد هر دو سایت و خاص ناشناس دیدگاه که نگه داشته شدن در زیر پوست خود را.

"ما در حال رفتن به شکستن این بانو" یکی از دو مدیران پیامک دیگر استشهاد می گوید و اضافه کرد که در ماه اوت سال گذشته یکی از مدیران خواستار Baugh چیزی شدید تر از راه اندازی یک جعلی اجتماعی-رسانه های حساب در تلاش برای فریب دیدگاه به آشکار خود را. "ما باید برای متوقف کردن او" یکی از مدیران پیامک Baugh, با توجه به شکایت.

Baugh سپس با تشکیل جلسات متعدد با Harville و چهار underlings نام در این شکایت و چندین بیشتر که نمی شد به نام حداقل سه دلیل آنها تبدیل شده "محرمانه شاهد" برای اف بی آی است.

در اولین جلسه آنها توافق شروع به آزار و اذیت علیه و سردبیر سایت "ساخت او ناراحت کننده به نقطه که در آن قربانی 1 را متوقف نوشتن منفی مقالات."

Baugh به نام آزار و اذیت یک "انحراف مبارزات انتخاباتی" و پیشنهاد کرد که ماسک ترسناک حشرات زنده و یا شرم آور اقلام مانند پورنوگرافی و گروهی ارسال می شود به قربانیان (و در برخی موارد به همسایگان خود در قربانیان نام).

با توجه به CW-2, BAUGH نشان داد یک کلیپ از سال 1988 دانلود فیلم Johnny Be Good, که در آن دو نفر از دوستان مرتب برای تحویل به مربی فوتبال خانه از یک سری ناخواسته و منحرف اقلام و مردم از جمله $283 پیتزا, یک, فیل, یک مرد, یک دافع حشرات و خرگوش کریشنا مبلغان. BAUGH اظهار داشت: او می خواست چیزی مشابه اتفاق می افتد به قربانیان و وظیفه [تیم]'s اعضای با طوفان مغزی چیزهای دیگر است که می تواند ارائه شده به قربانیان صفحه اصلی.

BAUGH همچنین کارگردانی که تحویل نمی شود قابل ردیابی به eBay است. در جهت Zea و تیم های دیگر تحلیلگران پرداخت برای تحویل با استفاده از کارت اعتباری بدهی و سفارشات آنلاین با استفاده از ایمیل ناشناس حساب های شبکه های خصوصی مجازی و تلفن های همراه و رایانه های خریداری شده به طور خاص برای آزار و اذیت مبارزات انتخاباتی.

در این جلسات BAUGH با اشاره به اجرایی برای حمایت از این اقدامات و مشترک با یک یا چند نفر از اعضای گروه پیام های متنی است که BAUGH ادعا کرد که دریافت کرده اند از مدیریت اجرایی از جمله آنهایی که شبیه به آنهایی که بین BAUGH و اجرایی 2 شرح داده شده در بالا.

BAUGH با این وجود تاکید کرد که آزار و اذیت انتخاباتی باید محرمانه باقی می ماند. در یکی از این جلسات BAUGH نمایش داده می شود یک عکس از آنچه او گفته شد اعضای یک ساموآیی باند. BAUGH گفت: در ماده است که اگر حواس پرتی کمپین کار نمی کند, او ارسال خواهد این باند به قربانیان که آنها از "بچه های خوب" است و هر آنچه اتفاق افتاده را خارج از BAUGH را کنترل کنید.

در یک پیگیری جلسه با توجه به استشهاد, Baugh و عوامل خود تصمیم به راه اندازی یک ساختگی حساب توییتر به ارسال یک سری از به طور فزاینده "تهاجمی" پیام به اوج خود رسید در یک است که نشان داد "فرستنده" می دانست که زن و شوهر, صفحه اصلی آدرس. این امر پس از آن اجازه توطئه گران اقدام به عنوان بی محققان به رویکرد زن و شوهر و برنده اعتماد خود را با تظاهر به بررسی پیام ها - و بنابراین آنها را فکر می کنم بهتر از eBay.

در واقع به عنوان مبارزات انتخاباتی خود را شروع به باز کردن زمانی که شوهر کردم یک عکس از یکی از عوامل زیر را در اجاره SUV که رهبری یک ناتیک PD به eBay کارمند که ادعا اجاره خودرو توطئه گران تصمیم به سعی کنید این "شوالیه سفید gambit" در پلیس: آنها را به کارآگاه و "به نوبه خود در" توییتر جعلی messager برای نشان دادن آنها در واقع تلاش برای کمک به زن و شوهر پیدا کردن که اذیت و آزار آنها.

اما برای اولین بار دو هفته به طور فزاینده ای تند و زننده harasssment هر دو آنلاین و در را زن و شوهر, صفحه اصلی, با توجه به استشهاد.

در اوت. 8 کمپین شروع: همسر شروع به گرفتن expletive پر از پیام های توییتر در حالی که صندوق پستی خود شروع به پر کردن با "ده ها تن از ایمیل و خبرنامه که او تا به حال نه برای امضا - از جمله یکی در مورد "گربه faeries".

در اوت. 10 زن و شوهر کردم Amazon.com بسته حاوی خونین خوک-ماسک صورت. حدود 14 دقیقه بعد استشهاد می گوید ساختگی حساب توییتر messaged همسر: "آیا من باید توجه تو در حال حاضر????"

در اوت. 11 همسر رو بیشتر expletive پر از پیام های توییتر با اشاره به شیوه های جنسی با شوهرش.

در اوت. 12 او یک کتاب دستور داد از طریق آمازون با عنوان "غم و اندوه خاطرات: زنده ماندن از دست دادن همسر است."

در اوت. 13 کسی از آدم و حوا زنجیره ای او را ترک یک پیام در مورد او گفته علاقه ای به باز کردن یک اسباب بازی حق رای دادن.

در ضمن تهدید پیام ها از جعلی حساب توییتر خود ادامه داد.

در اوت. 14 زن و شوهر "دریافت یک بسته از کارولینای بیولوژیکی عرضه در برلینگتون ایالت کارولینای شمالی که به گفته این شرکت شامل پرواز
لارو و زندگی عنکبوت" و همچنین "یک جعبه سوسک ارسال شده از Dubia سوسک از Wichita, Kansas."

در اوت. 15 یکی از همسایگان خود یک کپی از "Hustler: به سختی حقوقی" با نام شوهر در حالی که زن و شوهر یک "همدردی" تاج گل از گل در کمبریج.

که همان روز Baugh, Harville و یک سوم eBay کارگر با هواپیما به بوستون بررسی به ریتز کارلتون سپس اجاره دوج کاروان و حدود 11:30 p;.m., یکی پس از دیگری شخص یا جانور سوگلی در کالیفرنیا واتساپ نمايد و آنها را با ایجاد و ثبت اطلاعات از قربانیان ماشین سوار به ناتیک - با برنامه های نصب GPS بر روی قربانیان ، دو نفر دیگر از عوامل پشت در کالیفرنیا استشهاد ادامه با استفاده از یک اسکنر پلیس آنلاین برای نظارت بر ناتیک پلیس به طوری که آنها می تواند هشدار به همکاران خود را در مورد پلیس شناسایی آنها.

آنها, اما, خنثی, به این دلیل که قربانیان به حال پارک ماشین خود را در گاراژ که شب و آنها فکر نکرده بود به هر ابزار که با آن به شکستن را به گاراژ.

استشهاد متحده Harville سپس بیرون رفت و به بوستون فروشگاه سخت افزار روز بعد و خرید نوار مجرای و یا بتونه چاقو یا تراشیدن تمام ابزار حرفه ای نیاز به شکستن را به یک گاراژ. آنها سوار به ناتیک این بار تقسیم بین کاروان و اجاره سوبارو. به عنوان آنها به سمت خانه Baugh آنها را متوجه رانندگی آغاز شد و او به دنبال آنها در کاروان استشهاد متحده است.

پس از یک هفته از آزار و اذیت زن و شوهر متوجه آنها در حال دنبال و به نام ناتیک پلیس که در آن یک dispatcher ارسال هشدار و تیم در کالیفرنیا آن را شنیده و به نام خاموش پیگیری. زن و شوهر, گزارش, مینی ون, ثبت نام, اما آنها با یک نامه پس از ناتیک پلیس نمی تواند آن را ردیابی کنید.

در اوت. 16 توطئه گران برگزار شده در بوستون Oceannaire رستوران و به عنوان آنها از طریق کشت و زرع $750 ارزش غذایی و نوشیدنی آنها در مورد گام های بعدی مانند ارسال و شوهر, موش مرده, اگر چه آنها تصمیم گرفت در برابر آن - و دنبال ایده برای ارسال اواخر شب, رقص برهنه به درب خود را با توجه به استشهاد.

در اوت. 18 یک مرد از بوستون یکی 24 ساعته پیتزا-ارائه خدمات نشان داد تا در قربانی اصلی حدود 4:30 صبح و خواستار 70 دلار برای یک پیتزا. دوم تحویل پیتزا آمد حدود 11:30 بعد از ظهر با همسر شماره تلفن استفاده می شود برای سفارش پیتزا از تحویل مرد.

در اوت. 18, Harville پرواز بازگشت به کالیفرنیا, اما جایگزین شد و در عین حال یکی دیگر از شخص یا جانور سوگلی - Baugh و دو عوامل سپس گفته سوار به ناتیک این بار در اجاره GMC SUV و شروع به دنبال کردن شوهر به عنوان او سوار در اطراف ناتیک. دوباره توطئه گران متوجه شدم شوهر جامعی عکس و Baugh به نام خاموش ماموریت خود را.

در ضمن توطئه گران نوشته شده توجه کنید در Craigslist در مورد یک یک هفته ای "بلوک" در زن و شوهر را از خانه شروع شبانه در 10 - "تک آهنگ/زوج/هوسران خوش آمدید ... Wellesley دانشجویان در wecome!!!!!" دو پست به سرعت به نظر می رسد یک فرد به اتهام فروش املاک دیگری برای یک زن و شوهر به دنبال یک نفره. تمام ذکر شده قربانیان آدرس.

در اوت. 20 eBayers بازگشت به قربانیان خانه شد spooked توسط یک جیپ پارک کردن جلو که آنها به درستی گمان بود undercover ناتیک PD واحد. به طوری که آنها تا به حال به محتوای خود را با ارسال یک حیاط-فروش پست برای خانه در حیاط-فروش سایت - و با ارسال مطلب پورنوگرافی به یک همسایه با نام شوهر در آن است.

در پاسخ به یک درخواست از ناتیک پلیس توییتر تعطیل آزار حساب اما توطئه گران فقط راه اندازی یکی دیگر با نام های مشابه. دوم جعلی حساب ظاهر شد و شروع به اذیت و آزار زن و شوهر و همچنین تا حدودی سعی کنید به پرتاب ناتیک پلیس کردن عطر. اما یک ناتیک پلیسی تا به حال دنبال SUV اجاره به یکی از عوامل ورونیکا Zea - و کشف کرد که کالیفرنیا تعداد مورد استفاده برای ذخیره آن به عنوان یک مورد استفاده برای سفارش پیتزا.

Aug. 20 بود یک روز پر حادثه برای توطئه گران: آنها تشکیل حاضر با مردمی بازگشت غرب و توافق در واقع رفتن به ناتیک PD با پرونده ساختگی در مورد زن و شوهر که در آن بی ادعا می کنند که همسر تا به حال به طور مستقیم در معرض تهدید eBay و یکی از مدیران سطح بالا که شروع به توپ نورد:

من بیشتر در مورد آن فکر کرد من فکر می کنم ما باید یک پرونده در [قربانی] به PD. قطعا می خواهید به آنها را نگاه دیوانه.

در اوت. 21 کارآگاه نشان داد تا در ریتز کارلتون به صحبت کردن با Zea اما احتمالا هشدار داده آنلاین اسکنر eBay مردم می دانستند که او در حال آمدن بود و پس از خود از هتل و در راه به لوگان برای یک هواپیما به سن خوزه قبل از او می تواند به او صحبت کنید. در یک چت آنلاین Baugh خلاصه نظر خود را از ناتیک PD: "هر - fuck آنها. من [گياه] در هواپیما و برمیگردم و مقابله با آنها است."

خود را گاییدن آنها شامل ایجاد بهانه برای Zea - که او "رانندگی در اطراف به دنبال عتیقه جات" در ناتیک یک شهر به طور معمول در ارتباط با اشیاء عتیقه در حالی که او در بوستون برای یک کنفرانس امنیت سایبر.

به عنوان او رانده شدن به فرودگاه کارآگاهی به نام شماره تلفن خود را کردم و یکی دیگر از توطئه گران که وانمود به شوهرش و گفت: او موافق به بحث در زمانی که او می تواند.

در ضمن این تیم بود که تلاش برای کشف کردن راه های اضافی برای قرار دادن یک کارآگاه آنها را رد کرد و به عنوان یک شهر کوچک روستایی نادان یا کودن مقابل به مراتب بیشتر تیم ماهر. چیزی که آنها نمی دانند این بود که کارآگاه بود و نه به عنوان احمق به عنوان آنها فکر می کردم و تا به حال نه تنها به دنبال کسب اطلاعات از شرکت و ریتز کارلتون, اما که پس از دوم گفتگو با یکی از عوامل - که به دروغ در مورد اینکه چرا Zea شد در بوستون و دروغ در مورد این ادعا تحقیق و تفحص به هر کس ارسال قربانیان کسانی که پیام های توییتر - او رفته بود به اف بی آی در بوستون. پس از مشاوره با ما دفتر دادستان در بوستون که FBI اختصاص یک عامل - نویسنده استشهاد - که دارای یک پس زمینه در حال بررسی cybercrimes.

طناب دار شروع به سفت در اطراف توطئه گران این استشهاد همچنان ادامه دارد.

در پاسخ به پرس و جو از ناتیک کارآگاه بی قانونی شروع به پرسیدن سوالات خود را در. در جلسه:

با توجه به CW-2 و CW-3, HARVILLE خشمگین بود که هر دو ریتز کارلتون و سازمانی به حال تاخت و تاز به حریم خصوصی خود را با دادن اطلاعات خود به NPD. او قسم می خورد و فریاد زد در مورد تحت پیگرد NPD برای قرار دادن نام خود را در صورت درخواست به eBay برای کمک.

EBay دستور داد همه از اتهام توطئه گران برای دیدار با شرکت در خارج از وکلا در اوت. 29. در واتساپ بحث بین Baugh, Harville و یک زن و شوهر از عوامل Baugh پیشنهاد امتناع از رفتن به جلسه, "برای ارسال یک پیام قوی است که ما نمی لعنتی اطراف.' "Harville گفته افزود: "این مقاله دنباله منجر به هیچ جایی که تمام یافته های خود را در حال نظری و آنها را به مشورت با پلیس برای هر چیزی اساسی است که آنها احتمالا می تواند داده شود."

در اوت. 30 استشهاد می گوید: eBay وکیل دستور Harville به نوبه خود در شرکت تلفن - و نه حذف هر چیزی در آن است. او آن را در اما پس از حذف بسیاری از آنچه در آن استشهاد می گوید و اضافه کرد که FBI کارشناسان پزشکی قانونی بعد مشخص شد که او می خواهم حذف همه گوشی iMessages, اطلاعات تماس و وب گردی فعالیت های مربوط به بوستون کنفرانس امنیتی بود که به Zea را بهانه و لینک آنلاین police scanner برای ناتیک.

EBay قرار داده و او Baugh و یک شخص یا جانور سوگلی در فوری مرخصی اداری. آن شب Baugh messaged دیگر underling: "این همه خوب...شما فقط نیاز به تمیز ماندن و شما و من هرگز صحبت کرد."



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن