فدرال و ایالتی شکایت Mattapan اعتباری شرکت مرمت و بازسازی است که سهام فضا با یک پیتزا محل بیش ادعا شیوه های فریبنده

فدرال مصرف کننده حمایت مالی اداره و ماساچوست دادستانی کل شکایت کرد Nikitas Tsoukales و کلیدی خود را تعمیر اعتب

توسط NEWSPISHGAMANNN در 4 خرداد 1399

فدرال مصرف کننده حمایت مالی اداره و ماساچوست دادستانی کل شکایت کرد Nikitas Tsoukales و کلیدی خود را تعمیر اعتباری از Mattapan بیش از آنچه آنها می گویند در حال نتوانست به وعده تعمیر مردم اعتبار فریبنده بازاریابی و نقض مکرر دولت قانون ممنوع است که گرفتن کسی پول در واقع قبل از تعمیر اعتباری خود را.

کلید تعمیر اعتباری سهام سابق رستوران مواد غذایی سریع در 868 مورتون سنت با ریگال کافه 24 ساعته, تحویل پیتزا خدمات که Tsoukales خانواده صاحب بعدی به B-3 ایستگاه پلیس.

در کت و شلوار خود را در دادگاه منطقه ای ایالات متحده در بوستون اداره فدرال و دولت AG دفتر محرمانه کلیدی تعمیر اعتباری شارژ مصرف کنندگان $99.95 دلار 159.95 قیمت در هزینه در صف مقابل و سپس مشابه هزینه های ماهانه به اتهام اعتباری-خدمات تعمیر و حتی قبل از شرکت در واقع تلاش برای تعمیر اعتباری خود را در رتبه بندی نقض قوانین فدرال و ایالتی هر دو مصرف کننده-قوانین حفاظت - و بر خلاف فدرال تلفنی قوانین - که می گویند شرکت تنها می تواند هزینه های جمع آوری شده پس از ارائه به مصرف کنندگان اثبات این که رتبه بندی اعتباری خود را باید در واقع بهبود یافته است.

همچنین این شرکت موفق به تطابق با قانون دولت نیاز به چنین شرکت ها برای ارائه اولیه فاکتور نشان دادن کل هزینه خدمات شرکت و یا به ارائه ماساچوست مصرف کنندگان با اطلاعات در مورد چگونه به دنبال بازپرداخت آنها باید نسبت به این خدمات است.

KCR همچنین درگیر در بازاریابی فریبنده از طریق یک وعده در وب سایت خود را به "تعمیر نامحدود موارد منفی" در مصرف کنندگان سوابق اعتباری و یا افزایش نمره اعتباری خود را به طور متوسط از 90 امتیاز در 90 روز" که در بسیاری از موارد آن را هیچ چیز مانند.

همچنین طرح دعوی در دادگاه به اتهام شرکت ندارد "تیم از بیش از 60 کارشناسان اعتباری" به عنوان وعده داده شده و اکثر مشاوره نمی شد "انجام شده توسط ما صاحب Nik Tsoukales و تیم خود را از گواهی اعتباری مشاوران." در واقع سازمان های محرمانه:

KCR اما فقط تعداد انگشت شماری از بوستون مبتنی بر کارکنان و تنها برخی از آنها تعامل مستقیم با مصرف کنندگان است. اکثر KCR فروش و مشتری تعاملات انجام شده توسط قرارداد telemarketers واقع در آمریکای مرکزی که در حال جبران تقریبا به طور کامل توسط کمیسیون بر اساس تعداد مشتریان آنها ثبت نام در KCR برنامه.

در مجموع آنها به این نتیجه رسیدند:

KCR را نمایندگی رهبری مصرف کنندگان به این باور است که اگر آنها برای پرداخت KCR خدمات شرکت را کمک به بهبود نمره اعتباری خود را و یا حذف اطلاعات موهن از گزارش های اعتباری خود را.

در بسیاری از موارد این KCR موفق به ارائه نتایج وعده داده شده و مصرف کنندگان نمی بینم نمره اعتباری خود را بهبود و یا منفی اقلام حذف شده از گزارش های اعتباری خود را.

اداره و AG دفتر قاضی بخواهید به منظور KCR به دست کشیدن از آن و به پرداخت یک مقدار زیادی به اندازه کافی به پرداخت مصرف کنندگان تحت تاثیر قرار, که می تواند در مجموع در ده ها هزار نفر; آنها می گویند این شرکت ثبت نام برخی از 40,000 مصرف کنندگان در سراسر کشور بین سال 2016 و 2019 و 12,616 ماساچوست مصرف کنندگان بین 2011 و 2019. این شرکت به ارمغان آورد در حداقل 23 میلیون دلار در هزینه های بین 2011 و 2019 آنها می گویند. این سازمان همچنین درخواست قاضی در نظر گرفتن جریمه و مجازات های دیگر.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب