دانش آموزان در اسرائیل ممنوع از مدرسه پس از پوشیدن شلوارک در heatwave

تبدیل شدن به یک ناظر یک گروه از دانش آموزان در یک مدرسه در رعانانا یک شهر در شمال تل آویو شد و ممنوع از

توسط NEWSPISHGAMANNN در 4 خرداد 1399
یک گروه از دانش آموزان در یک مدرسه در رعانانا یک شهر در شمال تل آویو شد و ممنوع از ورود به مدرسه خود را در 18 مارس زیرا همه آنها تا به حال پاهای برهنه. بسیاری از مدارس یک سیاست است که می پرسد که دختران, پاهای, پوشش داده شود – حتی اگر در این مثال آن بود و دوم بعد از یک موج گرما در کشور است. برای این دانشجویان همچنین در این روز اولین بار در مدرسه پس از دو ماه از مستند.

در یک مدرسه متفاوت در پتخ تیکوا در همان روز یک معلم مجبور هفت سال به تغییر لباس خود را پس از دختر آمد به مدرسه با پوشیدن یک لباس بدون آستین مزین به آرم. او با توجه به یک تی شرت را می پوشند و در عوض اما هیچ چیز به پوشش نیمه پایین تر. به عنوان یک نتیجه او مجبور شد برای ادامه روز مدرسه فقط با پوشیدن یک تی شرت و او لباسها و پایدار مسخره از همکلاسی های خود را. وزارت آموزش و پرورش دستور داده است تا تحقیقات.

عکس از دختری که گفته شد تغییر لباس و به فقط یک تی شرت به اشتراک گذاشته شده توسط نگار Liran Kog در توییتر.

در اعتراض ده ها تن از دانش آموزان دختر سراسر مرکزی اسرائیل در مدارس در کفار صبا موديعين و گدرا آمد به مدرسه در روز بعد با پوشیدن شلوارک.

رسانه های اسرائیلی "وای. نت" عکس های منتشر شده از دختران, نشان دادن خود, کوتاه, اندود شده تا در خارج از مدارس خود و یا بر روی زانو های خود را با مشت مطرح کردند. در گدرا 150 نفر از دانش آموزان بودند در نهایت مجاز در لباس پوشیدن و در کوتاه پس از انتظار خارج از مدرسه گیتس برای سه ساعت است.

در یک مدرسه در رعانانا, 19 مارس. عکس به اشتراک گذاشته شده توسط Linor دویچ.

در موديعين دختران بودند بارها و بارها دور فرستاده در حالی که دانش آموزان پسر نیز با پوشیدن شلوارک مجاز بودند به مدرسه.

این یک بحث قدیمی در اسرائیل است. یک دختر در موديعين گفت: "وای. نت": ""ما هر سال بحث به مدیریت [دربارهی حجاب] که تنها خنده در چهره ما. بسیاری از معلمان و حتی درک آنچه ما انجام شد."

دولت اسرائیل نه گفت: هر چیزی در پاسخ به این اعتراضات اما Merav Michaeli یک کارگر عضو کنست صحبت کردن در رسانه های اجتماعی در حمایت از دانش آموزان است. در یک ویدیو در توییتر و, او گفت:, ""امروز من می خواهم به تحسین همه این دختران شجاع که جرأت آمدن به مدرسه با پاهای خود را [نمایش]. این یک عمل شجاعانه."



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب