فیلمساز آلن پارکر مدیر 'نیمه شب اکسپرس' می میرد در 76

صادر شده در: 31/07/2020 - 18:19 فیلمساز بریتانیایی آلن پارکر کارگردان فیلم اعم از "Bugsy Malone" یک گانگستر

توسط NEWSPISHGAMANNN در 12 مرداد 1399

صادر شده در:

فیلمساز بریتانیایی آلن پارکر کارگردان فیلم اعم از "Bugsy Malone" یک گانگستر کمدی های کودکان مسلح با خامه-تیراندازی اسلحه به زمان زندان برای فیلم "نیمه شب اکسپرس" درگذشت در سن 76, انگلیسی, رسانه های روز جمعه گزارش داد.

تبلیغات

پارکر که او نیز به کارگردانی "شهرت", "اویتا", "می سی سی پی سوزاندن", "تعهدات" و دیگر موفق, فیلم, درگذشت, روز جمعه پس از طولانی بیماری با توجه به گزارش های رسانه ها.

شناخته شده برای خود گلچینی پارکر بود به همان اندازه در سهولت در دنیای موسیقی کمدی و از hard-hitting true crime drama.

"Bugsy Malone" او بسیار اصلی از ویژگی های اولین فیلم در سال 1976 بود که یک موسیقی طنز از ممنوعیت دوران فیلم گانگستر انجام شده به طور کامل توسط کودکان است. آن را برجسته جوان جودی فاستر به عنوان پر زرق و برق خواننده تلولا و کودک دیگر بازیگرانی که در ادامه به موفقیت.

پارکر دنبال کرد تا با "نیمه شب اکسپرس" بر اساس داستان واقعی از یک مرد آمریکایی زندانی در ترکیه به صورت قاچاق حشیش. این فیلم برنده دو اسکار از جمله یکی برای الیور استون که اسکریپت نوشت.

دوباره در حال حرکت در یک جهت متفاوت پارکر ساخته شده و سپس ریگ موسیقی "شهرت" در مورد بالا و پایین زندگی هنرهای نمایشی دانش آموزان در نیویورک - یک موفقیت تجاری که باعث اسپین آف سریال.

پس از آن موفقیت شامل "Birdy" یک درام در مورد جنگ ویتنام جانبازان و "می سی سی پی سوزاندن" بر اساس داستان واقعی از یک FBI تحقیقات مربوط به ناپدید شدن سه و مدنی در دهه 1960 است.

اگر چه به طور گسترده ای تحسین شده در زمان garnering هفت نامزد اسکار و برنده یکی از آن فیلم بود و همچنین انتقاد برخی در جامعه است. در میان مسائل دیگر منتقدان گرفت و موضوع را با عدم سیاه و سفید مدل های نقش و آنچه که آنها را دیدم به عنوان باریک تمرکز در دو رنگ سفید ماموران اف بی آی.

بازیگر Matthew Modine, یکی از ستاره های "Birdy" گفت: در توییتر او بسیار غم انگیز برای یادگیری از مرگ پارکر. "بودن بازیگران در, حماسه, فیلم Birdy از زندگی من تبدیل. آلن با یک هنرمند بزرگ که فیلم را برای همیشه زنده" Modine گفت.

پارکر بعد از بازگشت به دنیای موسیقی با موفقیت تجاری کارگردانی کمدی "تعهدات" در مورد کوتاه مدت روح باند در دوبلین و "اویتا" بازیگران مدونا و بر اساس یک اندرو لوید وبر موسیقی.

اندرو لوید وبر است که با همکاری پارکر در "اویتا" گفت که او "یکی از معدود مدیران واقعا درک موزیکال بر روی صفحه نمایش".

او همچنین یک نسخه از فیلم "angela's Ashes" بر اساس خاطرات پرفروشترین همان نام توسط Frank McCourt.

پارکر دریافت افتخارات در بریتانیا برای دستاوردهای خود را در فیلمسازی از جمله سلحشوری در سال 2002.

او جان سالم به در برد با همسرش لیزا مورن-پارکر پنج فرزند و هفت نوه با توجه به بی بی سی.

(رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب