کالج فیشر به دنبال اجاره دو طبقه در هتل Back Bay برای دانشجویان

کالج فیشر طرح هایی را با BPDA برای اجاره دو طبقه در هتل Loews Boston در خیابان برکلی به دلیل راه آن را کاهش می

توسط NEWSPISHGAMANNN در 21 مرداد 1399

کالج فیشر طرح هایی را با BPDA برای اجاره دو طبقه در هتل Loews Boston در خیابان برکلی به دلیل راه آن را کاهش می دهد در دانشگاه خوابگاه تخت خود را از 300 به 200 به دلیل نگرانی های Covid-19.

در طرح فیشر، کالج تقریباً ۵۵ اتاق در طبقه ۷ و ۸ اجاره می کرد تا ۸۱ دانشجو را در خانه خود بکند. به دانش آموزان اجازه داده نمی شود که مهمان یا مهمانی داشته باشند و در مناطق مشترک هتل ملزم به پوشیدن ماسک خواهند بود.

فیشر می گوید دانشجویان باید با یک آزمون منفی در عرض 72 ساعت از ورود خود به دانشگاه بیایند - و دوباره آزمایش خواهند شد یک بار آنها را در پردیس می کنند. هر دانش آموزی که آزمایش مثبت انجام دهد، لازم است اگر در ۲۵۰ مایلی پردیس زندگی کنند، به خانه بازگردند. دانش آموزانی که بیشتر زندگی می کنند - یا که شرایط تخدبر، در یکی از 20 اتاق انزوا قرار داده شده مدرسه کنار گذاشته شده در پردیس.

بدترین حالت و بیش از حد بسیاری از دانش آموزان تست مثبت در طول ترم, مدرسه دانش آموزان در اتاق در سالن رنسانس توسط ماریوت در خیابان بروکلین در ماریوت قرنطینه. مدرسه می گوید در حال حاضر به دنبال آزمایش دانش آموزان یک بار در طول ترم هر دو هفته.

BPDA و ISD نیاز به تصویب طرح فیشر.

طرح های خارج از دانشگاه توسط مدارس دیگر:

شمال شرقی، بو، صوففولک و محافظه کار نیوانگلند.
بيشتر در شمال شرقي
امرسون.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن