امنیت غذایی: 'آنچه مورد نیاز است که عدالت و امنیت و اعتماد"

صادر شده در: 24/05/2020 - 14:08اصلاح: 24/05/2020 - 14:10 آیا Covid-19 تهدید امنیت غذایی ما? پابلو Servigne ی

توسط NEWSPISHGAMANNN در 4 خرداد 1399

صادر شده در: اصلاح:

آیا Covid-19 تهدید امنیت غذایی ما? پابلو Servigne یک محقق فرانسوی است که صرف چند سال گذشته مطالعه خطرات ناشی از فروپاشی اجتماعی می گوید: Covid-19 بحران خواستار جهانی شدن خود را به سوال — اما هشدار می دهد که ما باید برای جلوگیری از یک تازه افزایش ناسیونالیسم.

تبلیغات

پابلو Servigne یک کشاورز توسط آموزش و نویسنده چندین پرفروش ترین کتاب در اگرواکولوژی, انعطاف پذیری و کمک های متقابل است. خود را بهترین و شناخته شده هر چند در اجتماعی "سقوط" است که با توجه به تولد به کل زیر زمینه تحقیقات و محبوب ترین بورسیه شناخته شده در فرانسه به عنوان collapsologie. Servigne است همچنین سردبیر مجله Yggdrasil: فروپاشی و تجدیدکه آخرین شماره اختصاص داده شده به امنیت غذایی. در این مصاحبه با فرانس 24 او در تماس های دولت برای توسعه های جدید از پایین به بالا کشاورزی استراتژی برای ایمن سازی سیستم های مواد غذایی. او همچنین بر نیاز به همبستگی بیشتر بین دو کشور در صورت تغییر آب و هوا.

فرانس 24: آیا کشور نیاز به پیاده سازی استراتژی های برای بازیابی استقلال خود را از مواد غذایی سیستم ؟

غذا مسئله نیاز به استراتژی در سطح محلی و منطقه ای و ملی و جهانی سطح. و حتی در سطح فردی! این چیزی که ایده آل خواهد بود برای هماهنگ کردن همه از این, اما آن را بسیار پیچیده است. اگر کشورهای دیگر در حال حاضر در حال کار بر روی خود را محلی استراتژی فوق العاده است و ما باید شروع به هماهنگ کردن آن تلاش. تقویت سطح محلی دیده نمی شود باید به عنوان یک درون-به دنبال رویکرد به خصوص وقتی که می آید به انعطاف پذیری است. در مقابل ما باید قادر به شمارش در دیگران هم در مورد مشکل. نکته کلیدی این است که ما باید قادر به غذا خوردن برای اولین بار به منظور کمک به دیگران.

چگونه می تواند ما را در جلوگیری از کشورها چرخش به سمت داخل و به جای ادامه به همکاری در سراسر مرز ؟ برای مثال کشورهایی مانند الجزایر و مراکش و مصر تعداد در گندم...

این identitarian به نوبه خود دارای شتاب با Covid-19 و آن را یک خطر عمده برای سال های آینده. من اصلا از اسرار دیپلماتیک یا تجاری مذاکرات... من فکر می کنم قرضه همبستگی را توسعه بر اساس مورد به مورد. حفظ همبستگی شروع می شود با کمک به دیگران برای دیگر ما بستگی دارد اما همه از این می رود در برابر 50 سال از ایدئولوژی نئولیبرالی و جهانی شدن! به طور کلی برای جلوگیری از چرخش درون آن ضروری است برای جلوگیری از یک حس بی عدالتی و ناامنی و بی اعتمادی در بخشی از هر یک کشور بلکه بین کشورها. به عبارت دیگر آنچه مورد نیاز است که عدالت و امنیت و اعتماد است. در همه جا. من به شما اجازه شما ملاک است که به روابط بین الملل...

بحران مالی سال 2008 منجر به شورش غذا در برخی از کشورهای در حال توسعه. آیا شما نگران هستند که ما می توانیم این تکرار با بحران اقتصادی جهانی باعث Covid-19?

بله, اما آن را نمی خواهد به دلیل قیمت های بالای سوخت و یا به دلیل دانه برداشت که ظاهرا بسیار عالی این سال است. شاخص های دیگر هستند در: بسیاری از اقتصاد و سیستم های کشاورزی شده اند مختل کاهش در درآمد خانواده کمبود نیروی کار از بسته شدن مرزهای بسته رستوران معلق صادرات ،

و ما انتظار بیشتر بلایای طبیعی در این سال که بسیاری خواهد شد مربوط به آب و هوا. که بدون شمارش سیاسی و درگیری های اجتماعی آن را نیز مختل زنجیره تامین. من فکر می کنم در این سال را علامت عمده بازگشت به منابع محلی. در هر صورت من امیدوارم که تا آنجا که ما یک انتخاب نیست. ما نباید فراموش کنیم که حمل و نقل و تجارت منتشر می کنند مقدار زیادی از گازهای گلخانه ای و از بین بردن تنوع زیستی.

آیا Covid-19 بحران تایید آنچه که شما نوشته اید در مورد سیستم غذایی در نیم کره شمالی ایجاد ناامنی در جنوب جهانی?

آن را هنوز هم بیش از حد به زودی به طور کامل درک اثرات این بیماری همه گیر. چه بوده ایم گفت: — هر چند که ما تنها نیستیم — این است که سیستم های غذایی در شمال و به ویژه در اروپا و ایالات متحده به شدت یارانه, مکانیزه و صنعتی به طوری که آنها صادرات کالا به جنوب در قیمت های بسیار پایین از بین بردن معیشت کارگران مزرعه در فقیرترین کشور جهان است.

که عمیقا ناعادلانه! این کشورها پس از آن آمده بستگی دارد و محصولات خود در تجارت جهانی آنها رفتن به بدهی و خود کشاورزان آمده برای پر کردن زاغه. و در اینجا در فرانسه ما حتی نمی دانید که چگونه به خودمان تغذیه — ما به واردات سبزیجات ما از اسپانیا! این جهانی شدن آن شده است کاملا خراب کرد.

این مقاله اقتباس شده از نسخه اصلی در فرانسه.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن