جنگل تپه گورستان دوباره باز می شود به روز سه شنبه - حداقل به مردم بدون سگ یا دوچرخه و یا که نمی خواهید سریع تر از قدم زدن

جنگل تپه گورستان امروز اعلام کرد آن را دوباره باز این آخر هفته برای قبر و تو رفتگی در دیوار صاحبان و عمومی در

توسط NEWSPISHGAMANNN در 1 خرداد 1399

جنگل تپه گورستان امروز اعلام کرد آن را دوباره باز این آخر هفته برای قبر و تو رفتگی در دیوار صاحبان و عمومی در روز سه شنبه - اگر چه آن هشدار کسی گرفتار دویدن و یا با یک سگ و یا دوچرخه سواری خواهد بود لگد.

در ضمن همسایگان و دیگر گذشته بازدید کنندگان به گورستان - طراحی شده در قرن 19 به ترکیب ویژگی های هر دو خصوصی استراحت زمین و یک پارک عمومی شده و با امضای طومار درخواست گورستان مسئولان به تجدید نظر در تصمیم خود برای ممنوعیت همه اما واکر از, زمینه, پس از آن دوباره باز می شود برای اولین بار در یک ماه.

در آخرین اعلام گورستان می گوید:

این مقررات بودند به محل قرار به اطمینان حاصل شود که گورستان محوطه و فضای منجر به صلح آمیز انعکاس و احترام به خانواده و دوستان که به دیدار عزیزان خود. همکاری شما قدردانی است. لطفا توجه داشته باشید که متخلفان را خواسته به ترک اموال.

در این طومار آمده است:

ما امضا کنندگان هستند اعضای جامعه که عاشق جنگل تپه و می خواهید به عنوان اغلب به عنوان امکان پذیر است. ما می پرسند که پس از لازم بازدید کننده محدودیت با توجه به همه گیر به پایان رسیده است که شما را بازیابی کنید تا بازدید کننده به شیوه های کامل خود را قبل از همه گیر دولت و اجازه می دهد تا سگ پیاده روی, دوچرخه سواری و دویدن.

در روح جامعه و قدردانی

اعضای جامعه که عاشق جنگل تپه گورستان

متی Shuman که شروع به درخواست درایو می گوید که در میان حامیان آن است کودی ساندرز یک جامایکا پلاین مقیم و وزیر از کمبریج کلیسای باپتیست در میدان هاروارد, که همچنین نوشته نامه سرگشاده ای به گورستان امنا در مورد اهمیت دوباره باز کردن آن را به همه, ادامه, اوراق قرضه بین زنده و مرده حتی کسانی که راه رفتن بر روی چهار پا:

به عنوان Laqueur می گوید: "تمام انواع از غریبه ها صمیمی هستند همسایه ها در گرد و غبار". و مرده را از جنگل تپه های همسایه هستند به زندگی خود را در اطراف محله و همچنین. مرده هستند و حتی همسایه ها به ما بیشتر-از-انسان یاران که در راه رفتن با قلاده با ما از طریق این شهر مرده. جنگل تپه خانه به عهد ماندگار به این پیوند میان انسان و سگ در یکی از بزرگ ترین سگ های زیبا, مجسمه سازی, سنگ قبر من تا کنون مشاهده پاغœانغœ هنری و Lucinda بارنارد قبر. ساختمان جامعه بین زنده و مرده در یک محل از زیبایی های طبیعی است که مرکزی به ماموریت اصلی و هدف در حال تحول از گورستان. ...

من درک می کنم نیاز به حفظ ادب و زیبایی از زمین و من به طور کامل پشتیبانی پایش انداخته سگ یا بی احترامی به بازدید کنندگان. اما من نیز لذت بردم از لاف زدن به من Cantabrigian محله های کشیش نشین از جنگل هیلز' سخاوتمندانه سیاست اجازه می دهد راه رفتن سگ در تاریخی بخش هایی از گورستان یا picnicking برکه – تمام فعالیت های آنها مجاز به انجام این کار در محلی خود را و محبوب Mount Auburn. در حالی که من عاشق Mount Auburn از صمیم قلب و بازدید از آن در مناسبت آن است که احساس می کنید از یک موزه و زمین بازی از preservationists. جنگل تپه در مقابل احساس می کند مانند یک جامعه فضایی شبیه به پارک مانند اطراف بسیاری از بنیانگذاران [قرن 19 گورستان/پارک] جنبش تصور است. جنگل هیلز است و به احتمال زیاد نه برای تبدیل شدن به موزه مانند و نه جذب تعداد زیادی از گردشگران از خواهر خود را قبرستان Mount Auburn. خود را هدیه ای منحصر به فرد است که یک جامعه است که شما را دوست دارد و می خواهد به شما مراجعه کنید به طور منظم. برای یک گورستان در این دوران است که یک هدیه به مسلم گرفته شده است.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن