سابق فرانسه 24 خبرنگار Moncef Aït Kaci تکنسین Ramdane Rahmouni منتشر شده در الجزایر

صادر شده در: 29/07/2020 - 17:06 Moncef Aït Kaci بود که تا همین اواخر فرانسه 24 خبرنگار در الجزایر و تکنسین R

توسط NEWSPISHGAMANNN در 9 مرداد 1399

صادر شده در:

Moncef Aït Kaci بود که تا همین اواخر فرانسه 24 خبرنگار در الجزایر و تکنسین Ramdane Rahmouni شد منتشر شده در پنج شنبه پس از بازداشت شده شب قبل.

تبلیغات

Aït Kaci وکیل گفت که او قادر به ارائه جزئیات بیشتر در مورد اتهامات و یا دلایل بازداشت. او افزود که Aït Kaci آیا باید مشکل خود را با مطبوعات مجوز رسمی از الجزایر مقامات.

Aït Kaci و Rahmouni کار با هم در فرانسه 24 جولای 4 مصاحبه با رئیس جمهور الجزایر Abdelmadjid Tebboune.

بازداشت برانگیخته سویفت خواستار آزادی خود را از فرانسه 24 مدیریت و همچنین از آزادی مطبوعات و گروه های الجزایر روزنامه نگاران در رسانه های اجتماعی.

در یک پست توییتر در فرانسه, پاریس مبتنی بر سازمان های غیر دولتی گزارشگران بدون مرز گفت "عمیقا نگران افزایش سرکوب آزادی مطبوعات در الجزایر" و هشدار داد که مقامات الجزایری "در حال غرق شدن به یک کهکشان مارپیچی از سرکوب که در آن اقدامات خودسرانه خدمت به ماسک آنهایی که قبلا".

در بیانیه منتشر شده در اوایل روز چهارشنبه مدیریت از فرانسه Médias موند – شرکت مادر فرانس 24 و رادیو فرانس انترناسیونال – گفت: آنها داده شده بود "کار خستگی ناپذیر" در طول شب برای به دست آوردن آزادی این دو روزنامه نگار.

"بدیهی است که ما گسترش ما حمایت کامل خود را از همکاران ما که به ناحق بازداشت شده گفت:" این بیانیه افزود که وزارت خارجه فرانسه هشدار داده شده بود.

این مقاله ترجمه ای از نسخه اصلی در فرانسه.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب