رئیس جمهوری سابق لیبریا Sirleaf: 'بیایید مبارزه Covid-19 بیایید همچنین مبارزه با مالاریا'

صادر شده در: 15/05/2020 - 19:56ویرایش: 15/05/2020 - 19:56 در یک مصاحبه با فرانس 24, رئیس جمهوری سابق لیبریا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 27 اردیبهشت 1399

صادر شده در: ویرایش:

در یک مصاحبه با فرانس 24, رئیس جمهوری سابق لیبریا Ellen Johnson Sirleaf مورد بحث Covid-19 همه گیر و عواقب آن در آفریقا است. Sirleaf بود که رئیس جمهور در طول مرگبار ویروس ابولا در سال 2014 ابراز نگرانی درباره آینده اقتصادی بحران. او همچنین به نام رهبران جهان نه به چشم پوشی از مبارزه با مالاریا.

تبلیغات

صحبت کردن به فرانسه 24 از مونروویا رئیس جمهوری سابق لیبریا Ellen Johnson Sirleaf گفت Covid-19 تا به حال در حال حاضر کمتر شده است در حال حاضر در آفریقا در بخشی به دلیل آب و هوا شاید به دلیل ژن اما قطعا به دلیل این قاره استفاده می شود از جمله بیماری های همه گیر و اکثر کشورهای آفریقایی بودند را به اقدام قاطع.

Sirleaf گفت که مستند و انزوا اقدامات بود "لازم" برای جلوگیری از گسترش این ویروس از جمله در آفریقا و حتی در برخی از نقطه نیاز به آرامش اجازه می دهد تا اقتصاد به راه اندازی مجدد.

او گفت: فرانسه 24 در لیبریا دولت تا به حال پاسخ خوبی به همه گیر و گفت که تصمیم اخیر رئیس جمهور George Weah دوباره باز مذهبی خدمات بود که هماهنگ با جامعه مدنی به منظور کاستن از نگرانی که ممکن است کمک به انتشار ویروس.

این رئیس جمهوری سابق لیبریا گفت که در حالی که بحران بهداشت و درمان بد بود او نگران بود برای مقیاس بحران اقتصادی به آمد و خواست جامعه بین المللی برای نشان دادن همبستگی خود با آفریقا است. او اشاره کرد که در حالی که همبستگی بود خیلی بهتر در حال حاضر در طول شیوع ابولا در سال 2014 زمانی که او در قدرت بود لیبریا اقتصاد هنوز به طور کامل بهبود از ابولا.

او گفت که لغو بدهی برای آفریقا قطعا باید بر روی میز است.

او ابراز نگرانی کرد که تمرکز بر Covid-19 می تواند به تحریک قیام در مرگ و میر ناشی از بیماری های عفونی دیگر اولین و مهمترین مالاریا. Sirleaf به نام رهبران جهان نه به چشم پوشی از این بیماری کشنده. "لطفا با توجه به مالاریا! آن را می کشد. آن نیاز به حمایت مالی نیاز به پشتیبانی فنی آن نیاز به واکسن آن نیاز کنی. لطفا. بیایید مبارزه با ویروس Covid-19. بیایید همچنین مبارزه با مالاریا" او خواست.

>> سازمان دیده بان ما بحث: چگونه غرب آفریقا انجام می دهند ؟ Covid-19 آزمون منطقه مقاومتی



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب