سابق NFL گیرنده گسترده Reche کالدول کشته در سن 41 در تمپا

Reche کالدول سابق دانشگاه فلوریدا و NFL گیرنده گسترده بود به ضرب گلوله شنبه شب در تمپا در زادگاه خود. کال

توسط NEWSPISHGAMANNN در 19 خرداد 1399

Reche کالدول سابق دانشگاه فلوریدا و NFL گیرنده گسترده بود به ضرب گلوله شنبه شب در تمپا در زادگاه خود.

کالدول, مادر, دبورا, بازگشت نیست پیام های تلفن چپ توسط آسوشیتد پرس روز یکشنبه اما او تایید مرگ پسرش به Tampa Bay Times.

او گفت که پلیس به او گفت که آنها باور دارند که پسر او در کمین خارج از خانه خود در امکان سرقت تلاش.

کالدول, 41, بود, پیش نویس توسط San Diego Chargers در دور دوم در سال 2002. او شش فصل در NFL در پایان با 152 جلب برای 1,851 متری و 11 touchdowns.

بهترین فصل آمد با انگلستان در سال 2006 است. او تام بردی بالا گیرنده گسترده این فصل با یک تیم بالا 760 متری در یک پرستان تیم که به کنفدراسیون فوتبال آسیا عنوان بازی.

کالدول بود و در انتظار صدور حکم در این ماه پس از شفاعت گناه به اتهام توطئه برای ارتکاب تقلب در مراقبت های بهداشتی. او نیز در خدمت زمان در سال 2014 مواد مخدر شارژ.

• کن رایلی سابق Cincinnati Bengals standout که سر مربی و مدیر ورزشی در مادر آلما Florida A&M درگذشت یکشنبه. او 72. رایلی بازی 15 فصل Bengals به عنوان یک دفاعی با 65 حرفه ای interceptions پنجم در NFL تاریخچه — برای 596 متری و پنج touchdowns همه حق رای دادن ،

قبل از NFL حرفه ای رایلی بود چهار سال استارت در کارفرمایی برای Rattlers.

• جان Zook که تیمی با NFL Hall of Famer کلود هامفری به Atlanta Falcons پویا ترکیبی در پایان دفاعی در اوایل دهه 1970 درگذشت مادری خود کانزاس پس از یک نبرد طولانی با سرطان است. او 72.

در جای دیگر

چهار آلمانی تیم

زانو زدن قبل از بازی

چهار بوندسلیگا تیم در زمان زانو خود را قبل از بازی یکشنبه است. قبل از ولفسبورگ ضرب و شتم Werder Bremen 1-0 تیم kneeled در یک ضد نژادپرستی ژست زیر اعتراضات علیه خشونت پلیس و نژادپرستی در سراسر ایالات متحده بیش از کشتن جورج فلوید یک دستبند سیاه و سفید در مینیاپولیس در مه 25.

یونیون برلین و شالکه که آمریکایی هافبک وستون McKennie برای اولین بار در آلمان در اعتراض به هفته گذشته kneeled جلوتر از 1-1 قرعه کشی. داور و دستیاران او پیوست.

بوروسیا دورتموند و هرتا برلین بود kneeled پیش از بازی شنبه.

مبارزه: Conor McGregor بازنشستگی خود را اعلام کرده و برای سومین بار در چهار سال. 31 ساله ایرلندی جنگنده خود را احیا ورزش رزمی حرفه ای در ماه ژانویه با چشمگیر در دور اول توقف دونالد "کابوی" Cerrone در UFC 246.

• تاریخ و سبک مدعی Mikaela مایر (12-0) آزمایش مثبت برای coronavirus و نمی خواهد مبارزه شنبه در co-مهمترین رویداد در لاس وگاس' اول عمده کارت بوکس, از زمان شروع این بیماری همه گیر کوروناویروس.

بسکتبال: Green Bay استخدام مردانه مربی در خواهد رایان پسر سابق ویسکانسین مربی بو رایان. خواهد رایان 41 رفت 14-13 در تنها فصل به عنوان سر مربی در بخش دوم Wheeling در غرب ویرجینیا.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب