سابق Raytheon مهندس می شود 18 ماه برای گرفتن خانه 31,000 صفحه از اسناد طبقه بندی شده در سیستم های رادار

در حقیقت, احمد Serageldin از شارون موافق آن بود و نه یک اشتباه بزرگ به علامت 31,000 صفحات محرمانه اطلاعات پیشر

توسط NEWSPISHGAMANNN در 3 مرداد 1399

در حقیقت, احمد Serageldin از شارون موافق آن بود و نه یک اشتباه بزرگ به علامت 31,000 صفحات محرمانه اطلاعات پیشرفته سیستم های رادار نظامی به عنوان طبقه بندی نشده بنابراین او می تواند آنها را به خانه خود را از کار مهندسی در Raytheon در والتهام.

این یک اشتباه است که برای آن Serageldin خواهد شد در حال حاضر صرف 18 ماه را در زندان فدرال.

یک قاضی در دادگاه منطقه ای ایالات متحده در بوستون دیروز اعمال این حکم پس از شنیدن از دادستان فدرال که به دنبال پنج سال و Serageldin وکیل که خواست برای آزادی مشروط او پس از گناه به یک تعداد از عمدا حفظ دفاع ملی اطلاعات - که دادستان ها می گویند شامل اسناد و مدارک برچسب "محرمانه" یا "راز" شامل عمدتا جدید سیستم های رادار نظامی بلکه یک سیستم برای جلوگیری از دستکاری با موشک.

در محکومیت نامه دادستان استدلال کرد که حتی اگر قاضی پذیرفته Serageldin استدلال که او دوست داشت کار خود را آنقدر او می خواستم به نگه داشتن کار بر روی مسائل در خانه یکی از نکات طبقه بندی اسناد و مدارک است که به نگه داشتن آنها را از به راحتی در حال سقوط به دست ملت ما دشمنان را به عنوان ممکن است اتفاق می افتد زمانی که شما را ترک و اسناد پراکنده در همه جا از جمله در و یا بر روی "ماشین خود را در جعبه دستکش خود را در اتاق نشیمن خود استاد گنجه اتاق خواب, یک اتاق خواب یدکی, اتاق ناهار خوری جدول یک منطقه نشسته در یک اتاق ابزار, و حتی خود فرد است." نیز وجود دارد ده طبقه بندی نشده مدارک فدرال می گویند زخم روی خود لپ تاپ.

بنابراین حتی اگر دادگاه قبول متهم ادعا می کنند که او قصد انتقال اسناد و مدارک خود را به دیگری, با این حال او به طور معمول در معرض آنها را به خود cohabitants و هر بازدید کننده و به هر ناظران خارجی که ممکن است با استفاده از یک رخنه امنیتی مانند این به نفع خود را با شکستن به خانه خود و یا ماشین و یا فقط توسط carjacking او و یا mugging او در خیابان. یک جدول اتاق ناهار خوری, خرید کیسه و جیب شلوار را کمی امنیت. و با توجه به تعداد اسناد و بی نظمی اگر هر حال نظر گرفته شده است از او نهان متهم شده اند که سخت قرار داده و به اطلاع.

دادستان همچنین استدلال قاضی پتی ساری را در نظر میگیرد که Serageldin شد در مصر به دنیا آمد و هنوز هم تا به حال روابط وجود دارد, اگر چه آنها ارائه هیچ مدرکی وجود ندارد که او در واقع تبدیل هر یک از این اسناد بیش از هر کسی در مصر یا جاهای دیگر.

در رقابت نامه Serageldin وکیل استدلال کرد که شدید شرم او در حال حاضر از طریق او خود را از دست داد و تا به حال به توضیح این اتهامات را به جامعه خود, همکاران, دوستان و خانواده بود بیش از اندازه کافی مجازات و خواسته که او را تنها محکوم به آزادی مشروط و خوب است. نیز وجود دارد که کل coronavirus چیزی که در زندان است. به علاوه او خود را دوست دارد کشور به تصویب رسید و هرگز هر چیزی را انجام دهید برای صدمه زدن به آن.

آقای Serageldin می آید قبل از این دادگاه با هیچ تجربه قبلی با سیستم عدالت کیفری. به عنوان مورد بحث در ظهر در نامه فرستاده شده توسط خود همکاران و دوستان و اعضای خانواده او در حال حاضر به صورت جامعه خود اعتراف کرده است که او التماس کرد گناه را به جنایت متهم و آدرس خود را در شوک و ناباوری در وضعیت او در حال حاضر می یابد خود را در. او نیز در مواجهه ناگهانی پایان حرفه ای در Raytheon که او دوست داشت. و او نه تنها تا به حال هر جنبه ای از زندگی و فعالیت های روزانه طلبه توسط دولت محققان به طور مداوم برای بیش از سه سال است اما او نیز موضوع را به محدود شرایط پیش از محاکمه آزاد برای تقریبا دو سال کامل.

Serageldin که مهاجرت کرده و در اینجا از مصر یک دکترا در "شیر تغلیظ شده دولت از ماده" از شمال شرقی و 20 سال را صرف کار برای Raytheon در فناوری هوافضا, برنده چندین اختراع ثبت شده به نام او.

با توجه به اسناد دادگاه داخلی محققان در Raytheon شروع به دنبال Serageldin در سال 2017 به عنوان بخشی از یک زمان-ورق کاوشگر آن نگاه به عنوان اگر او در زمان کار در روزهای جمعه زمانی که او نشان داد هرگز در محل کار.

یک چیز به دیگری منجر شد و آنها شروع به سوال او در مورد خاص اسناد و مدارک مربوط به سیستم های رادار - برخی هنوز در حال توسعه - و در نهایت آنها را به تقاضای او دست خود را بیش از لپ تاپ. قبل از او دادستان اتهام او ساخته شده یک سفر به شهر خود کتابخانه به نگاه کردن چگونه به حذف اسناد از یک هارد دیسک به طوری که آنها نمی تواند بازیافت شود.

او تغییر طبقه بندی نشانه گذاری در حدود 50 اسناد (حدود 1 نفر از هر 11 یا 12 اسناد طبقه بندی شده) یا با جایگزین کردن راز و یا محرمانه نشانه گذاری دیجیتالی با "XX" و یا بر روی یک کاغذ سند توسط جسمی برش طبقه بندی آگهی ها با یک جفت قیچی یا تیغ ریش تراشی;



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن