رانندگان فرمول یک همه می پوشند 'پایان نژادپرستی' T-پیراهن در فصل افتتاحیه جایزه بزرگ اتریش

صادر شده در: 05/07/2020 - 20:23Modified: 05/07/2020 - 20:23 Valtteri Bottas kneeled برگزاری برندگان جایزه در

توسط NEWSPISHGAMANNN در 15 تیر 1399

صادر شده در: Modified:

Valtteri Bottas kneeled برگزاری برندگان جایزه در فرمول یک فصل-افتتاحیه جایزه بزرگ اتریش در روز یکشنبه که در آن تریبون سه نفر برگزار شد تا یک تی شرت سیاه و سفید با "پایان نژاد پرستی" بر روی آن نوشته شده.

تبلیغات

که پیام گفت: قبل از مسابقه بیش از حد زمانی که همه رانندگان عینک که تی شرت. قهرمان جهان لوئیس همیلتون, تنها, سیاه, راننده F1 تا به حال سیاه و سفید زندگی می کند موضوع در جلو و پایان نژادپرستی در پشت خود را.

اما شش ملحق نشده همیلتون و 13 نفر دیگر در نظر گرفتن زانو: Kimi Raikkonen حداکثر Verstappen, Daniil Kvyat آنتونیو Giovinazzi, Carlos Sainz جونیور و چارلز Leclerc — که به پایان رسید در جایگاه دوم است.

همیلتون که زانو زد کنار سباستین Vettel در یک نقطه متمایل شدن سر خود را pensively در حالی که Kvyat با اشاره به ضد نژادپرستی پیام بر روی تی شرت خود را.

همیلتون صحبت کرده است به طور گسترده ای در مورد نژاد پرستی در هفته های اخیر پس از مرگ در مینیاپولیس جورج Floyd — یک دستبند و غیر مسلح سیاه مرد — پس از یک افسر پلیس فشرده زانو خود را در Floyd گردن برای نزدیک به نه ساعت در ماه مه. همیلتون با حضور سیاه و سفید زندگی می کند ماده مارس در لندن و راه اندازی یک کمیسیون برای افزایش تنوع در سی.

بازیکنان فوتبال در زمینه در انگلستان و آلمان گرفته اند زانو با هم به طور همزمان قبل از بازی و در حمایت از سیاه و سفید زندگی مهم جنبش و رانندگان F1 مورد بحث آنچه را که آنها باید در طول انجام یک درایور های توجیهی در شب جمعه است.

لکلرک و Verstappen در توییتر نوشت قبل از مسابقه به همین دلیل آنها تصمیم به زانو زدن.

"من باور دارم که آنچه مهم حقایق هستند و رفتارهای ما در زندگی روزمره به جای رسمی حرکات است که می تواند دیده می شود به عنوان بحث برانگیز در برخی از کشورها" لکلرک گفت. "من نمی خواهد را به زانو اما این به این معنا نیست که من کمتر مرتکب بیش از دیگران در مبارزه با نژادپرستی است."

Verstappen توضیح انتخاب خود.

"من بسیار متعهد به برابری و مبارزه با نژاد پرستی. اما به اعتقاد من هر کس حق دارد به بیان خود را در یک زمان و در یک راه است که آنها را مناسب," هلندی راننده گفت:. "من نمی خواهد را به زانو امروز اما احترام و حمایت از این انتخاب شخصی هر راننده می سازد."

'هنوز هم وجود دارد برخی از سکوت'

همیلتون نام دیگر F1 تیم در روز پنج شنبه برای انجام نمی دهد به اندازه کافی برای مبارزه با نژاد پرستی و گفت: این ورزش هنوز هم نیاز به فشار برای تنوع بیشتر. مرسدس بنز رقابت در یک ماشین سیاه و سفید به جای آن از حد معمول نقره در حالی که همیلتون و Bottas باید "پایان نژاد پرستی" نوشته شده در خودرو هاله.

همیلتون ستایش برخی از رانندگان برای صحبت کردن در برابر نژادپرستی اما او هنوز هم احساس می کند دیگران نیاز به کار بیشتر و با او مطرح است که در جلسه.

"سکوت به طور کلی همدست. هنوز هم وجود دارد برخی از سکوت در برخی موارد" او گفت:. "افرادی هستند که هنوز کاملا نمی دانند که دقیقا همان چیزی است که اتفاق می افتد و آنچه (است) دلیل این اعتراضات."

Motorsport حاکم بدن FIA اهدای یک میلیون یورو ($1.12 میلیون) برای بهبود تنوع در سی.

(AP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن