فرانسه 24 مستند 'لیبی infernal دام' برنده یک جایزه رسانه

صادر شده در: 19/06/2020 - 18:24Modified: 19/06/2020 - 18:24 مستند "لیبی infernal در دام" توسط فرانسه 24 خبرن

توسط NEWSPISHGAMANNN در 31 خرداد 1399

صادر شده در: Modified:

مستند "لیبی infernal در دام" توسط فرانسه 24 خبرنگاران جولی Dungelhoeff کاترین نوریس-ترنت و عبدالله Malkawi برنده جایزه بهترین کار بر روی پناهندگان در یکی از رسانه های جهانی, جوایز سال 2020 است.

تبلیغات

فرانسه 24 مستند به نظر می رسد در پناهندگان و مهاجران گرفتار در جنگ داخلی بین سازمان ملل متحد و حمایت دولت توافق ملی (GNA) و مارشال خلیفه Haftar را ارتش ملی لیبی (LNA).

لیبی تبار به هرج و مرج پس از سرنگونی دیکتاتور معمر قذافی در سال 2011 است. از آن زمان به بعد متعدد بین المللی و کشمکش دو طرف در این کشور جنگ داخلی با ترکیه GNA اصلی حمایت مصر و امارات متحده عربی و روسیه (تلویحا) فرانسه حمایت LNA.

>> لیبی infernal دام

پس از حمایت ترکیه از GNA تبدیل جزر و مد در برابر او در طول ماه های اخیر Haftar است در یک موقعیت ضعیف. متحدان بین المللی خود را در حال حاضر به نفع یک راه حل دیپلماتیک و نشانه هایی وجود دارد که آنها به دنبال یک جایگزین شریک زندگی خود را در دژ شرقی لیبی است.

در میان conflilct هستند تا به یک میلیون مهاجر عمدتا از Sub-Sarahan آفریقا است. بسیاری از آنها قفل شده است و در بازداشتگاه های اجرا شده توسط گروههای مسلح و یا قاچاقچیان انسان. حتی در هشت مراکز رسمی کنترل GNA آنها محافظت نشده از جنگ است.

"هیئت منصفه به اتفاق آراء در انتخاب خود را از این قطعه" یکی از رسانه های جهانی در بیانیه ای گفت. "از طریق دسترسی های باور نکردنی از روزنامه نگاران قادر به گفتن داستان فریبنده از مردم ساخت راه خود را از طریق لیبی و مرور از یک درگیری طولانی. روزنامه نگاران چپ قصه گویی به همکاران خود به بیننده یک بینش منحصر به فرد به تجربه از هر زاویه."



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب