فرانسه را متهم ونزوئلا از اذیت و آزار کاراکاس سفارت, احضار سفیر

صادر شده در: 14/05/2020 - 11:11Modified: 14/05/2020 - 11:13 فرانسه را احضار کرده ونزوئلا ایران را به اتهام ر

توسط NEWSPISHGAMANNN در 25 اردیبهشت 1399

صادر شده در: Modified:

فرانسه را احضار کرده ونزوئلا ایران را به اتهام رئیس جمهور نیکولاس مادورو دولت شده است اذیت و آزار سفارت خود در کاراکاس از جمله با قطع آب و برق به محل اقامت سفیر دیپلمات گفت: در روز پنج شنبه.

تبلیغات

فرانسه در میان ده ها تن از کشورهایی که به رسمیت نمی شناسد مادورو را مورد مناقشه 2018 انتخاب مجدد و در نظر گرفتن مخالفت رهبر ژوئن Guaido به ونزوئلا حق رئیس جمهور است.

مادورو قبلا متهم سفیر فرانسه رومن نادال از دخالت در امور داخلی, و دیپلمات ها می گویند این خدمات به خانه اش در کاراکاس قطع شده است پس از شروع ممکن است.

"فرانسه را به شدت محکوم اقدامات انجام شده در روزهای اخیر که مانع عملکرد طبیعی ما ماموریت دیپلماتیک در کاراکاس" معاون سخنگوی وزارت امور خارجه Olivier Gauvin در بیانیه ای گفت:, و اضافه کرد که اقدامات contravened کنوانسیون وین در روابط دیپلماتیک.

"مقامات امنیتی فرانسه انتظار می رود این اقدامات به لغو بدون تاخیر به منظور بازگرداندن عادی عملیات در ما ماموریت دیپلماتیک."

ونزوئلا را سفارت در پاریس نمی تواند بلافاصله نظر رسیده.

رئیس جمهور امانوئل پاکسازی استقبال Guaido در کاخ ریاست جمهوری در ماه ژانویه تکرار تماس به صورت رایگان و برگزاری انتخابات شفاف در کشور است.

دیپلمات گفت که این, و این واقعیت دیپلمات فرانسوی بودند در فرودگاه هنگامی که Guaido بازگشت به کاراکاس در ماه فوریه ممکن است باعث مادورو دولت به سطح شیب دار تا فشار بر کشورهای اروپایی در پایتخت ونزوئلا.

"وجود دارد بیش از حد بسیاری از عوامل به فکر می کنم که این یک تصادف و ماموریت های دیپلماتیک دیگر نیز تحت تاثیر این زمینه گفت:" فرانسه شد.

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن