فرانسه روزانه Covid-19 موارد سقوط به بیش از 7،000 پس از رقم رکورد روز قبل

صادر شده در تاریخ: 13/09/2020 - 19:30 مقامات بهداشتی فرانسه روز يکشنبه از ۷۱۸۳ مورد جديد تائيد شده کويد-۱۹ در

توسط NEWSPISHGAMANNN در 23 شهریور 1399

صادر شده در تاریخ: 13/09/2020 - 19:30

مقامات بهداشتی فرانسه روز يکشنبه از ۷۱۸۳ مورد جديد تائيد شده کويد-۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته خبر دادند که از رکورد ۱۰۵۶۱ عفونت جديد در روز شنبه سقوط کرد.

تبلیغات
ادامه

مجموع کشته شدگان فرانسه در طول ۲۴ ساعت گذشته شش نفر صعود کرد و به ۳۰٬۹۱۶ نفر رسید. این رقم شامل افرادی است که در خانه های سالمندان و همچنین بیمارستان جان خود را از دست داده اند.

با وجود هشدار روز جمعه که تجدید حیات در موارد نشانه «بدتر شدن روشن» وضعیت کروناویروس در فرانسه است، ژان کاستک نخست وزیر این کشور هیچ گونه محدودیت بزرگ جدید را اعلام نکرد و گفت هدف دولت «جلوگیری از قفل عمومی» و موفقیت در زندگی با ویروس از طریق دوری اجتماعی، ماسک پوشی و آزمایش رمپ شده است.

کاست گفت دولت او آزمایش سریع Covid-19 را برای موارد اولویت اجرا خواهد کرد و این قدرت را در اختیار مقامات محلی قرار خواهد داد تا برخی از کسب و کارها ساعات افتتاحیه را کاهش دهند.

در همين حال شورای دفاع اين کشور روز جمعه برای بحث در باره اقدامات جديد برای قطع گسترش اين ويروس تشکيل جلسه داد، در حالی که کارشناسان می گويند بايد اقدامات سختی برای قطع تجدید حیات در موارد صورت گیرد.

ژان فرانسوا دلفرایس که ریاست هیئت علمی مشاوره دولت فرانسه در مورد مسائل کروناویروس را بر عهده دارد، روز چهارشنبه گفت که دولت «موظف خواهد بود تعداد مشخصی از تصمیمات دشوار را اتخاذ کند... در هشت تا 10 روز آینده در اکثر".

>> ترس از 'سرریز' به آسیب پذیر در اروپا به عنوان موج Covid-19 در میان جوانان

(فرانسه 24 با خبرگزاری فرانسه و رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب