فرانسه را تقبیح شرکت هواپیمایی رایان ایر 'باج' در پرداخت کارکنان-کاهش-یا-رفع اشکالات اولتیماتوم

صادر شده در: 02/06/2020 - 17:52Modified: 02/06/2020 - 17:52 فرانسه روز سه شنبه را محکوم کرد به عنوان "باج خو

توسط NEWSPISHGAMANNN در 13 خرداد 1399

صادر شده در: Modified:

فرانسه روز سه شنبه را محکوم کرد به عنوان "باج خواهی" اتمام حجت از کم هزینه حامل Ryanair برای خود فرانسوی کارکنان به انتخاب بین یک تا پنج سال پرداخت برش و یا تعدادی از زوائد آن در افزایش کار اختلاف است.

تبلیغات

این پیشنهاد از دوبلین بر اساس no-frills حامل طولانی متهم توسط منتقدان ساینده کار تاکتیک می آید به عنوان صنعت حمل و نقل هوایی هایش با یک بحران بی سابقه ای پس از سقوط در تقاضا برای مسافرت هوایی با توجه به کوروناویروس.

"باج خواهی است که هرگز یک گزینه" وزیر دارایی Bruno Le Maire رادیو RTL گفت. "شغل خواهد شد محافظت شده توسط راه حل های تخیلی اما قطعا نه از طریق باج خواهی" او گفت:.

صنعت حمل و نقل هوایی است مواجه شدید ضرر و زیان ناشی از این بیماری همه گیر کوروناویروس که بسته شده است مرزهای سراسر جهان است و با فلج شدن حمل و نقل هوایی.

شرکت هواپیمایی رایان ایر در حال حاضر اعلام کرد قصد دارد به تبر 3,000 خلبان و خدمه کابین شغل یا 15 درصد از کارکنان در سراسر اروپا در آن شبکه است.

در فرانسه شرکت هواپیمایی رایان ایر در عمل از مراکز از جمله مارسی تولوز و بوردو فرودگاه.

این شرکت ایرلندی به گفته اتحادیه های کارگری فرانسه به قبول برنامه ای برای کاهش دستمزد 20 درصد برای خلبانان و 10 درصد برای استوارت و مهماندار از جولای سال 2020 یا افزونگی 23 خلبانان و 27 خدمه کابین کارکنان.

در زیر طرحهای کارکنان که درآمد حداقل دستمزد را زمان کار خود را کاهش دهد 20 درصد است. کارکنان را به تدریج به دست آوردن حقوق و دستمزد خود را تا سال 2025 است.

"آنها در حال بازی'

وزیر کار موریل Penicaud گفت که او "شوکه" توسط شرکت هواپیمایی رایان ایر را پیشنهاد و گفت: این شرکت باید بازگشت به تخته رسم و "واقعا بحث (کارکنان) اما باج خواهی نیست."

پس از 2017 شرکت می تواند باز کردن مذاکرات با کارکنان خود را در قرارداد ساعت و حقوق در ازای تعهد شرکت به حالت تعلیق و اخراج, Penicaud گفت: در ایستگاه های تلویزیون BFM کسب و کار.

اما روح این احتمال است که "در همه این یکی در حال استفاده توسط شرکت هواپیمایی رایان ایر" او گفت:.

رایان بهره مند از دولت طرح برای کمک به شرکت ها از طریق دو ماه مستند دوره با قرار دادن کارکنان در بخشی بیکاری Penicaud گفت.

"ما به آنها کمک کرد و آنها در حال بازی بازی نیست," او اضافه شده است.

سر از فرانسه بزرگترین اتحادیه های کارگری CFDT, لوران برگر گفت: Ryanair نبود احترام به "کارکنان آن و نه کارگران و نه هر کسی."

برگر به نام تحریم از خطوط هوایی است. "بیایید متوقف Ryanair برای سفر به," او گفت: متهم این شرکت از "اعمال فشار و کارکنان خود را برای سال است."

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن