فرانسه دارای کمترین افزایش روزانه در Covid-19 موارد و مرگ و میر پس از مستند

صادر شده در: 25/05/2020 - 03:45 مقامات فرانسوی گزارش داد کوچکترین روزانه افزایش جدید کروناویروس موارد و مرگ

توسط NEWSPISHGAMANNN در 5 خرداد 1399

صادر شده در:

مقامات فرانسوی گزارش داد کوچکترین روزانه افزایش جدید کروناویروس موارد و مرگ و میر در یکشنبه پس قبل از یک مستند آغاز شد و در مارس 17, بالا بردن امیدوار است که بدترین از این بیماری همه گیر است و بیش در فرانسه.

تبلیغات

تعداد موارد تایید شده افزایش 115 به 144,921, سلامت, وزارت اطلاعات نشان داد و مرگ و میر افزایش 35 به 28,367 - افزایش فقط 0.1% برای هر دو برگه.

آخر هفته در مجموع برای موارد جدید و مرگ و میر نیز هر دو به پایین ترین سطح از فرانسه شروع به کاهش آن سخت coronavirus محدودیت در آوریل 11.

اپیدمیولوژی لوران Toubiana مدیر IRSAN داده های سلامت موسسه پیشنهاد بدترین اپیدمی بود گذشت و گفت: coronavirus ممکن است دوباره بر خلاف قبلی بیماری های همه گیر مانند 1918 آنفلوآنزای اسپانیایی.

"اگر ما نمی بینیم سریع تجدید حیات از این بیماری همه گیر ما ممکن است به یک استراحت برای چند هفته او گفت:" در BFM TV.

با وجود کاهش محدودیت های اجتماعی فاصله قوانین در محل باقی می ماند در فرانسه و وزیر محیط زیست الیزابت برن گفت: France Inter radio دولت نمی خواهید مردم را به سفر خارج از کشور در تابستان امسال است.

او همچنین گفت: پاریس پارک باید بسته باقی می ماند در حال حاضر به عنوان پایتخت است که هنوز هم یک "منطقه قرمز" برای گردش coronavirus.

داده های جدید نشان داد که, به دلیل آهسته تر گزارش داده و با ماندن بیماران در بیمارستان دیگر بیش از این تعطیلات طولانی آخر هفته تعداد افراد بستری شده در بیمارستان با کروناویروس حال افزایش هفت تا 17,185.

این اولین افزایش در هفته. تا به حال به شماره افتاده بود هر روز از ماه آوریل 15.

اما تعداد زیادی از مردم در مراقبت های ویژه همچنان بی وقفه کاهش, کاهش 10 تا 1,655. آن بود که کمترین افت از اوج بحران زمانی که 7,148 نفر در بخش مراقبت های ویژه.

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن