فرانسه به بررسی گزارش از بدن 'از چپ به پوسیدگی' در پاریس مرکز تحقیقات

صادر شده در: 10/07/2020 - 08:49اصلاح شده: 10/07/2020 - 08:51 فرانسوی, تحقیق در دادستانی خواهد پروب ادعا می ک

توسط NEWSPISHGAMANNN در 20 تیر 1399

صادر شده در: اصلاح شده:

فرانسوی, تحقیق در دادستانی خواهد پروب ادعا می کند که انسان اجساد اهدا علوم بودند از چپ به پوسیدگی و خورده می شود توسط موش در یک دانشگاه مرکز تحقیقات و دفتر دادستان پاریس روز پنجشنبه گفت.

تبلیغات

پروب را به "نقض تمامیت یک جسد" تحویل داده شد به قضات دادگاه توسط دادستان که به کار گرفته فاز اولیه این تحقیقات پس از l'Express مجله گزارش رسوایی در ماه نوامبر گذشته.

این روزنامه باقی مانده از هزاران نفر از مردم که اهدا بدن خود را برای تحقیقات کشف شد شنیع شرایط در مرکز بدن کمک های مالی (CDC) از پاریس دکارت دانشگاه در پایتخت فرانسه.

بدن پهن بود در اطراف برهنه تجزیه انباشت اشیاء بدست آمده یکی در بالای دیگر حتی با قطع سر دروغ گفتن بر روی زمین, ل'Express گزارش توصیف صحنه عکس در سال 2016 به عنوان شبیه یک گور دسته جمعی.

برخی از قطعات بدن بودند تجزیه دیگران دراز وجود دارد خسته با موش در میان سرشار زباله های کیسه های حاوی تکه های گوشت.

"این بسیار خوب اخبار" فردریک دوچز یک وکیل برای خانواده هایی که فشرده اتهامات گفت: از روز شنبه اعلام شده توسط دفتر دادستان پاریس.

بررسی دادستانی گفت: باید بسیار گسترده تر قدرت برای رسیدن به پایین از این امر است.

نزدیک به 80 شکایت شده تسلیم شود.

این افشاگری باعث شد که دولت فرانسه به منظور سازندگان از مرکز و اداری و بازرسی توسط یک پنل است که گفت: در ماه ژوئن در دانشگاه به جرم "جدی اخلاقی نقض" در مدیریت آن از CDC.

مرکز افتتاح شد در سال 1953 بود که بزرگترین در نوع خود در اروپا و تا بسته شدن آن دریافت صدها نفر از اهدا بدن در هر سال است.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب