فرانسه لگد کردن تماشاگران " بازگشت به فوتبال اروپا به عنوان PSG را در لو اور

صادر شده در: 12/07/2020 - 16:35 برای اولین بار پس از coronavirus تعطیل ورزشی و تعقیب دور تماشاگر Neymar Kyli

توسط NEWSPISHGAMANNN در 22 تیر 1399

صادر شده در:

برای اولین بار پس از coronavirus تعطیل ورزشی و تعقیب دور تماشاگر Neymar Kylian Mbappe و ستارگان دیگر به عقب خواهد بود در مقابل هزاران نفر از طرفداران شعار خود را ستود یکشنبه.

تبلیغات

نمایشگاه بازی یکشنبه شب بین پاریس سنت ژرمن star-studded تیم ملی و لیگ فرانسه 2 تیم لو اور خواهد بود که اولین برخورد در مقابل طرفداران به ویژگی اروپا یکی از نخبگان باشگاه پس از وقوع فوران.

تنها 5000 نفر خواهد شد مجاز در داخل لو هاور را 25,000 صندلی اشتدته Oceane. تماشاگران را مجبور به پوشیدن ماسک صورت برای رسیدن به عرصه و آنها را از هم جدا نگه داشته در می ایستد و در هر صف در ورودی.

پاریس' بازیکن باید کلمات "Tous unis" (همه ایران) و "تشکر" (ممنون از شما) در کیت خود را به نشان دادن قدردانی برای سلامت کارگران است.

میان اروپا 5 لیگ تنها فرانسه است که اجازه تماشاگران را به استادیوم های فوتبال. آلمان به پایان رسید و فصل آن بدون طرفداران اما لیگ و باشگاه در حال بررسی برنامه ای برای بازی 2020-21 با طرفداران. بازی از سر گرفته است و بدون هواداران در اسپانیا و انگلستان و ایتالیا.

فرانسه خود را متوقف لیگ و هرگز از سر گرفته و در پی آن شیوع. بازگشت از طرفداران می آید به عنوان کشور مرگ و میر در این هفته پیشی گرفتن از 30000 و در میان نگرانی ها از موج دوم ممکن است از عفونت. مسابقات فوتبال در حال سرزنش برای داشتن کمک کرده و سرعت اولیه گسترش این بیماری همه گیر در سراسر اروپا است. در صربستان مسابقات در مقابل هزاران نفر از طرفداران با وجود همه گیر شد و به دنبال آن در ماه گذشته توسط بازیکنان و مدیر عامل ستاره سرخ بلگراد تست مثبت برای coronavirus.

24-تیم ملی برداشت توسط پاریس مربی توماس Tuchel شامل باشگاه های متحرک ستاره های آماده سازی خود پس از چهار ماه فعالیت خود را برای آخرین رقابتی و مسابقات این فصل است. پاری سن ژرمن نقش نهایی از جام حذفی و جام اتحادیه در اواخر این ماه و مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ماه اوت است.

(AP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن