فرانسه تقریبا 10،000 مورد جدید در 24 ساعت سیاهههای مربوط ، یک رکورد از زمان شروع اپیدمی Covid-19

صادر شده در تاریخ: 10/09/2020 - 21:28 فرانسه روز پنجشنبه رکورد تقريبا ده هزار مورد جديد کويد-۱۹ را در طول ۲۴

توسط NEWSPISHGAMANNN در 21 شهریور 1399

صادر شده در تاریخ: 10/09/2020 - 21:28

فرانسه روز پنجشنبه رکورد تقريبا ده هزار مورد جديد کويد-۱۹ را در طول ۲۴ ساعت گذشته پيش از يک جلسه کليدی برای تصميم گيري در مورد سخت تر کردن اقدامات کروناویروس اين کشور به ثبت رساند.

تبلیغات
ادامه

وزارت بهداشت اعلام کرد ۹۸۴۳ عفونت جدید ویروس کرونا ثبت شده است که بیشترین تعداد از زمان آغاز آزمایش در مقیاس بزرگ با ۷۱ خوشه جدید تأیید شده است.

مقامات به طور فزاينده ای نگران افزايش تعداد عفونت ها در فرانسه هستند، هرچند شمار کشته شدگان و پذيرش در بخش های مراقبت های ويژه به مراتب کمتر از ارتفاعات ثبت شده در جريان قفل شدن فرانسه در ماه های مارس و آوريل باقی مانده است.

در طول هفته گذشته، 48542 مورد جدید شمارش شده است، از بیش از 1 میلیون آزمایش انجام شده، با نسبت آزمایش های آینده مثبت افزایش مثبت به 5.4 درصد است.

این وزارتخانه افزود نوزده نفر بر اثر عفونت کوید-۱۹ جان خود را از دست دادند و تلفات فرانسه را از همه گیر به ۳۰۸۱۳ نفر رسید.

وزيران فرانسه و کارشناسان بهداشتی روز جمعه با هم ملاقات خواهند کرد تا تصميم بگيرند چه اقداماتی مورد نياز است، امانوئل ماکرون رئيس جمهوری فرانسه عهد کرد آنچه را که می توان در طول هفته های آينده انتظار داشت به مردم ارائه دهند.

ماکرون روز پنجشنبه گفت: ما باید تا حد امکان شفاف و روشن باشیم. "ما باید خواستار و واقع بینانه اما بدون ceding به وحشت."

ژان فرانسوا دلفرايسی رئيس شورای علمی که به دولت در مورد همه گير توصيه می کند، روز چهارشنبه گفت دولت بايد برخی تصميمات "سخت" را اتخاذ کند و به زودی.

دلفرایسی می گوید دولت همچنین ممکن است مجبور باشد اقدامات سخت گیرانه تری را در مورد تحمیل قفل برای افراد آلوده و کسانی که با آنها در ارتباط بوده اند، در نظر بگیرد.

به گفته او، خطر «افزایش بسیار سریع و نمایی» در برخی جاها باقی مانده است و ریویرا و پرووانس فرانسه را می خوانند.

ژان کاستک نخست وزیر در حال حاضر در یک دوره هفت روزه انزوای خود قرار دارد و بخشی از تعطیلات آخر هفته را با کریستیان پرودهوم رئیس تور دو فرانس گذرانده است که اوایل این هفته آزمایش مثبتی برای کاوید-۱۹ انجام داد. خود کاست به زودی پس از برخورد آزمایش منفی کرد.

(فرانسه 24 با خبرگزاری فرانسه)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن