فرانسه باید مقابله با 'سیستمیک' تبعیض می گوید: دیده بان حقوق

صادر شده در: 22/06/2020 - 13:53بروز رسانی: 22/06/2020 - 13:57 فرانسه بازرس حقوق بشر روز دوشنبه گفت که مقامات

توسط NEWSPISHGAMANNN در 2 تیر 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

فرانسه بازرس حقوق بشر روز دوشنبه گفت که مقامات مورد نیاز را به اتخاذ اقدامات برای جلوگیری از تبعیض نژادی است که تبدیل به یک "سیستمیک عنصر" از جامعه فرانسه خواستار یک "بلند پروازانه" سیاست عمومی پاسخ.

تبلیغات

"مردم با خارجی ریشه و یا به عنوان داشتن آنها محروم از دسترسی به شغل یا مسکن" با توجه به یک گزارش جدید از دولت Défenseur des Droits (مدافع حقوق) آژانس به رهبری ژاک Toubon سابق وزیر دادگستری.

"آنها بیشتر در معرض افزایش بیکاری, فقر, فقیر, مسکن, پلیس ID چک, سلامتی و آموزشی نابرابری" آن را گفت.

در این گزارش آمد که در فرانسه دیده می شود یک سری از تظاهرات علیه نژادپرستی در پی سیاه و سفید زندگی می کند ماده تظاهرات در ایالات متحده برانگیخت توسط کشتار فلوید جورج توسط یک افسر پلیس است.

> > "سیاه و چنین رفتار شود': فرانسه ضد نژادپرستی تظاهرات در معرض اسطوره colour-blind جمهوری

آن را ذکر نظرسنجی از سال 2016 اخیر که متوجه شد که 11 درصد از پاسخ دهندگان به حوادث گزارش شده از تبعیض به دلیل رنگ پوست بیش از پنج سال گذشته از شش درصد در سال 2008.

"تبعیض است نه نتیجه پاسخ های فردی چند منابع انسانی مدیران که حاضر به استخدام سیاه پوستان و یا اعراب" Toubon نوشت. "این کل سیستم است که مقصر است."

به نام او برای ایجاد یک "تبعیض رصدخانه" را بهتر سند موارد اتهام و ملی "تست" عملیات برای کشف نژادی و تعصبات در اشتغال و بازار مسکن.

مراجع قانونی باید آن را آسان تر به اثبات تبعیض موارد در دادگاه و اطمینان حاصل شود که مجازات هستند "واقعا dissuasive" او اضافه شده است.

'رنگ پوست نیست خنثی'

Toubon هشدار می آید دو هفته پس از مطرح زنگ بیش از یک "بحران اعتماد عمومی به نیروهای امنیتی" اصرار برگشت از آنچه او به عنوان "متخاصم ذهنیت" در اجرای قانون است.

می آید بعد از دیده بان حقوق بشر گفت: در این ماه که پلیس فرانسه را "بیش از حد گسترده" قدرت "به رفتار تبعیض آمیز و سوء استفاده از چک در سیاه و سفید و عرب و پسران و مردان" خروج بیش از حد اتاق به صورت خودسرانه و مغرضانه تصمیم گیری.

یک مطالعه 2009 توسط فرانسه و مرکز ملی تحقیقات علمی نشان داد که سیاه پوستان بودند 11.5 برابر بیشتر احتمال دارد به بررسی توسط پلیس نسبت به سفید پوستان و کسانی که از عرب تبار هفت برابر بیشتر احتمال دارد.

رئیس جمهور امانوئل پاکسازی قول یک "سازش" مبارزه با نژاد پرستی در یک سخنرانی تلویزیونی آدرس این ماه تایید کرد که "نام آدرس, رنگ پوست" می تواند بر شانس فرد را در زندگی.

اما از سال 1978 فرانسه ممنوع مجموعه ای از داده ها در یک فرد نژاد و قومیت و یا سیاسی و یا مذهبی نظرات برای سرشماری ملی و یا سایر نظرسنجی ها.

منتقدان می گویند این سیاست به معنای تاکید برابری در برابر قانون کشور مانع از داشتن یک درک بهتر از نابرابری مواجه توسط بسیاری از شهروندان است.

صحبت های پیش از پاکسازی آدرس سخنگوی دولت Sibeth نادی — نزدیک پاکسازی متحد و برجسته ترین چهره سیاه و سفید در زمان, فرانسوی, سیاست نوشت غیر منتظره ای شخصی op-ed در لوموند خواستار فرانسه به تجدید نظر colour-blind دکترین که با هدف تشویق برابری با نادیده گرفتن مسابقه در دسترس نباشد.

"ما باید دریغ نکنید به نام همه چیز می گویند که پوست رنگی است خنثی," او نوشت. نادی به نام در فرانسه به "مقابله با خاطرات ما" در مورد تاریخ خود را و پیدا کردن یک "مشترک روایت" با مستعمرات سابق.

(FRANCE 24 با AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن