فرانسه آماده به سهولت Covid-19 مستند: آنچه شما نیاز به دانستن

روز پنج شنبه دولت فرانسه تایید کرد که این کشور آغاز خواهد شد "تدریجی" کاستن از آن Covid-19 مستند اقدامات در د

توسط NEWSPISHGAMANNN در 20 اردیبهشت 1399

روز پنج شنبه دولت فرانسه تایید کرد که این کشور آغاز خواهد شد "تدریجی" کاستن از آن Covid-19 مستند اقدامات در دوشنبه, مه 11. در اینجا همه چیز شما نیاز به دانستن در مورد این محدودیت برداشته بودن.

تبلیغات

پس از هشت هفته در مستند فرانسه تنظیم شده است برای ورود به یک فاز جدید در روز دوشنبه به عنوان دولت آغاز می شود "بسیار فرایند تدریجی" از کاهش محدودیت در حرکت کسب و کار و مدارس.

جزئی بازگشایی می آید که بیش از 26,000 که مردم از Covid-19 در فرانسه در حالی که بیش از 22,000 نفر هنوز در بیمارستان تحت درمان برای ویروس. تعداد بیماران در بخش مراقبت های ویژه مانند تعداد hospitalisations کلی بوده و در کاهش مداوم برای نزدیک به یک ماه باقی می ماند بالا در بیش از 2800 – قابل مقایسه با این رقم در اواخر ماه مارس است.

بنابراین فرانسه واقعا آماده برای بازگشایی? از مدارس به کافه های آزمون برای حمل و نقل در اینجا چیزی است که شما نیاز به دانستن در مورد این کشور قصد دارد برای بلند کردن اجسام Covid-19 محدودیت.

آزادی از جنبش تا 100 کیلومتر

این starkest تفاوت برای ساکنان در روز دوشنبه است که آنها دیگر مجبور به پر کردن یک فرم به ترک خانه. سفر تا 100 کیلومتر از خانه (یا در درون یک گروه و یا منطقه) اجازه خواهد داشت بدون توجیه عنوان خواهد تجمعات تا 10 نفر است. سفرهای طولانی هنوز هم اجازه داده می شود تنها برای کار و یا برای "قانع کننده دلایل خانوادگی" به عنوان توجیه امضا فرم وزیر کشور گفت: Christophe Castaner.

فعالیت در فضای باز مانند در حال اجرا دیگر نمی خواهد موضوع را به یک ساعت محدود. برخی از سواحل را حتی شروع به بازگشایی به عنوان تعیین شده توسط مقامات محلی.

قرمز و سبز مناطق

هدایت برنامه های دولت برای کاهش مستند است تقسیم این کشور به دو منطقه سبز و قرمز بر اساس شاخص های سلامت.

"در این کشور قطع شده است با ویروس در گردش خون با سرعت بیشتری در برخی از مناطق گفت:" نخست وزیر Édouard فیلیپ در روز پنج شنبه. "برخی از مناطق هنوز هم از دیدن یک فعال گردش ویروس و یا فشار زیادی در بیمارستان ها. کسانی که به عنوان طبقه بندی شده مناطق قرمز."

 

منطقه قرمز را شامل چهار منطقه ساخت تا شمال شرق فرانسه (از جمله پاریس و حومه آن) و همچنین به عنوان قلمرو اقیانوس هند از مایوت. در مجموع 32 از فرانسه 101 ادارات – صفحه اصلی به 27 میلیون نفر – باقی خواهد ماند در ،

در حال حاضر اگر دولت تحمیل کرده است چند محدودیت های اضافی در مناطق قرمز ترجیح می دهند به ترک جزئیات به مقامات محلی. برای هفته مه 11, پارک ها و باغ های عمومی تنها مکان است که بازگشایی در مناطق سبز و نه قرمز, مگر اینکه در غیر این صورت مشخص شده توسط شهرداران و یا prefects. سفر بین دو منطقه مجاز است به عنوان طولانی به عنوان آن را از جهات 100 کیلومتر محدود می کند. و مدارس ابتدایی در هر دو منطقه خواهد شد و به تدریج شروع به بازگشایی در مقامات محلی صورت صلاحدید.

فاصله بین دو منطقه گسترش خواهد on May 18, زمانی که وسط مدارس در منطقه سبز باید شروع به بازگشایی در حالی که کسانی که قرمز نیست. در آغاز ماه ژوئن تفاوت بین دو منطقه است که انتظار می رود به رشد بیشتر است. که در آن نقطه فیلیپ گفت: مدارس, کافه و رستوران در منطقه سبز ممکن است قادر به بازگشایی اما نه در بخش هنوز هم مشخص شده به رنگ قرمز.

حمل و نقل

از جمعه, فرانسه, اصلی اپراتور حمل و نقل باید به تدریج شروع به بازسازی و ترافیک به حالت عادی. ملی اپراتور راه آهن SNCF می گوید که در روز دوشنبه تقریبا یک سوم از قطار با سرعت بالا اجرا خواهد شد دوباره در حالی که منطقه ای خطوط خواهد بود عامل در 40 تا 50 درصد (و کمی بالاتر در منطقه پاریس).

پاریس مترو, اتوبوس و حومه خطوط راه آهن توسط RATP خواهد شد بازگشت به 75 درصد از سرویس های منظم آژانس گفت: این شهر دو خودکار مترو و خطوط در حال اجرا در برنامه به طور منظم. شصت و 302 مترو ایستگاه های بسته باقی خواهد ماند اما.

علاوه بر این ظرفیت مسافر باقی خواهد ماند شدت محدود: به منظور احترام اجتماعی-فاصله, قوانین, RATP می خواهد به محدود کردن ridership به 15 درصد از سطح نرمال است. مسافران در ساعت شلوغی مورد نیاز خواهد بود برای عرضه یک گواهی نامه از کارفرمای خود را توجیه سفر خود را.

اتحادیه های کارگری نگران این است که آژانس نمی کند در واقع به اندازه کافی به معنی نظارت و محدود کردن ridership و این که برنامه ای برای توزیع دست sanitiser و ماسک و دیگر تجهیزات حفاظتی به کارگران و مشتریان باقی می ماند ناکافی است.

"وجود دارد یک راش [برای بازگشایی] است که می تواند به ضرر" از پاریس ساکنان برتراند Hammache دبیر کل CGT-RATP اتحادیه اروپا گفت: فرانسه, اطلاعات.

دوچرخه, دوچرخه, دوچرخه

بسیاری در پایتخت مشتاق هستند برای جلوگیری از حمل و نقل عمومی به هر حال و به جای تبدیل شدن به دوچرخه سواری یک حرکت است که پاریس و حومه اطراف آن به دنبال به جای تشویق با باز کردن ده ها تن از کیلومتر موقت مسیرهای دوچرخه سواری.

موقت برخی از خطوط در حال حاضر در محل اضافه کردن به شبکه دائمی چرخه مسیرهای که به سرعت در حال گسترش تحت پاریس شهردار Anne Hidalgo.

Covid-19: پاریسی تبدیل به دوچرخه سواری به عنوان پایان مستند نزدیک

بخش های زیادی از خیابان اصلی از جمله Rue de Rivoli, نیز بسته به اتومبیل.

عبور و مرور بیش از حد خواهد شد کمی فضای تنفس بیشتری به این شهر به طور موقت کاهش می دهد پارکینگ کوچکتر خیابان به فضای بیشتر برای کسانی که در پا.

>> پاریس به نوبه خود بیشتر خیابان ها به دوچرخه به عنوان Covid-19 مستند آسانسور

علاوه بر تسهیل اجتماعی فاصله, پاریس, معاون شهردار برای حمل و نقل کریستف Najdovski می گوید که امیدوار است این اقدامات را جلوگیری از مردم از تغییر در تعداد زیادی از حمل و نقل عمومی به اتومبیل های خود را. او گفت: چنین تغییر خواهد بود "نه عملی و نه مطلوب" در پایتخت که مدتی است با آن مواجه شدید آلودگی هوا و تراکم.

آموزش و پرورش

مدارس یکی از بزرگترین نقطه اشتعال در دولت بازگشایی برنامه. وزیر آموزش و پرورش Jean-Michel Blanquer تأیید کرده است که 80 تا 85 درصد از مدارس ابتدایی بازگشایی خواهد به عنوان به زودی به عنوان پنج شنبه, مارس 12 با حدود 1 میلیون کودکان مجموعه ای به بازگشت به مدرسه. این را اولین گام به سوی کامل بازگشایی سیستم آموزش و پرورش.

تصمیم می رود در برابر به توصیه دولت فرانسه شورای علمی بر روی این ویروس است که توصیه می شود که مدارس نمی بازگشایی تا سپتامبر است. در اواخر مارس نظرسنجی 6 در 10 پاسخ دهندگان نیز گفت: آنها مخالف بازگشایی.

کاترین دا سیلوا, مدیر یک مدرسه ابتدایی در حومه پاریس سنت دنیس و سخنگوی SNUipp 93 معلمان اتحادیه گفت: مدرسه اش بود "نه اصلا" آماده بازگشایی شده است.

"ما در حال انجام چیزی که توهین آمیز به kindergarteners," او گفت: فرانسه اطلاعات در روز جمعه. او اشاره کرد عدم وجود ظرفیت برای تمیز کردن و عدم امکان اعمال اجتماعی-دورى قوانین در چهار و پنج ساله.

دولت اصرار دارد که بازگشایی مدارس لازم است با Blanquer اشاره کرد که "بسیار قابل توجهی مشکلات اجتماعی" تشدید شده اند در طول مستند محروم و دانش آموزان به طور نامتناسبی تحت تاثیر قرار.

پدر و مادر خواهد شد اما باید گزینه ای را برای فرستادن فرزندان خود به مدرسه ، متوسط و بالا مدرسه و دانشگاه دانشجویان خود ادامه خواهد داد به ماندن در خانه با آموزش و پرورش متوسطه مجموعه ای برای باز کردن بیشتر به تدریج در طول هفته های آینده و ماه.

کسب و کار

برای بسیاری از قابل رویت ترین نشانه ای از بازگشت به حالت عادی خواهد بود بازگشایی اکثر کسب و کار. وزیر دارایی Bruno Le Maire گفت: "همه کسب و کار به جز کافه ها کافه ها و رستوران ها را بازگشایی".

به منظور انجام این کار, کسب و کار نیاز به پیروی از دستورالعمل های ایمنی مشخص شده در 20 صفحه سند دولت. سند مجموعه از انواع توصیه های خاص برای حفظ فاصله اجتماعی بین کارگران و مشتریان از جمله ظرفیت محدودیت ها و نشانه گذاری بر روی زمین نشان می دهد مورد نیاز فاصله است.

بزرگترین فروشگاه از جمله فروشگاه های بزرگ و مراکز خرید در حال مذاکره با اتحادیه های کارگری برای ایجاد پروتکل های خاص برای بازگشایی. در حال حاضر, هیچ, مراکز خرید بزرگ خواهد بازگشایی در منطقه پاریس.

فرهنگی موسسات از جمله تئاتر, سینما و بزرگ موزه ها بسته باقی خواهد ماند اما کتابخانه ها آغاز خواهد شد به بازگشایی شده است.

>> فرانسه حاضر آمازون Covid-19 صندوق اضطراری درخواست

در کسب و کار که در آن فاصله غیر ممکن است ماسک مورد نیاز خواهد بود همراه با عینک و/یا پشت بام ها. آرایشگری و آرایشگاه که شاهد افزایش در ملاقات هفته آینده هستند در نظر گرفتن اقدامات احتیاطی اضافی.

دولت توصیه کرده است که کسانی که قادر به کار از راه دور باید همچنان به انجام این کار. این نشان دهنده حدود یک چهارم از نیروی کار با توجه به ملی آمار اشتغال آژانس جرات. تقریبا یک چهارم همچنان به نشان می دهد تا به جسمی خود را در محل کار در طول مستند.

مسافرت های بین المللی

فرانسه گسترده صنعت گردشگری باقی خواهد ماند تا حد زیادی توقیف در حال حاضر با مرزهای ماندن بسته به غیر اتحادیه اروپا بازدید کنندگان حداقل تا ژوئن 15, وزیر کشور گفت: Castaner. مرزی سفر باقی خواهد ماند "استثنا" او گفت:.

هر مسافران که وارد فرانسه از خارج از اتحادیه اروپا را در نزدیکی مرزهای شنگن منطقه – اعم از شهروندان یا اتباع خارجی – صورت اجباری دو هفته قرنطینه پس از ورود. کسانی که به ورود از کشورهای اتحادیه اروپا معاف خواهد بود.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب