فرانسه سوابق 96 جدید Covid-19 مرگ و میر به عنوان hospitalisations ادامه به سقوط

صادر شده در: 16/05/2020 - 19:56 فرانسه مقامات بهداشتی گزارش 96 جدید کروناویروس مرگ و میر در شنبه آوردن مجموع

توسط NEWSPISHGAMANNN در 27 اردیبهشت 1399

صادر شده در:

فرانسه مقامات بهداشتی گزارش 96 جدید کروناویروس مرگ و میر در شنبه آوردن مجموع به 27,625 به عنوان کشور برطرف و از دو ماه مستند.

تبلیغات

وزارت گفت: تعداد زیادی از مردم در بیمارستان ها کاهش یافت و به 19,432 از 19,861 روز جمعه و تعدادی از مردم در واحد مراقبت های ویژه کاهش یافته و به 2,132 از 2,203 دفاع کرد گرفته شد در روز جمعه.

96 مرگ و میر ثبت شده در شنبه مشخص شده یکی از پایین ترین عوارض پس از اواسط ماه مارس زمانی که فرانسه تحمیل یک مستند در سراسر کشور آغاز شد که به سهولت در این هفته است. اما آخر هفته عوارض اغلب پایین تر از در این هفته احتمالا با توجه به گزارش وقفه و به خصوص در خانه های سالمندان.

دولت هشدار داده است آن را در نظر قفل کردن کشور دوباره اگر روزانه عفونت های جدید بالاتر از 3000. روز جمعه تعدادی از عفونت افزایش 563 به 141,919 تا 0.4% و نهمین روز متوالی است که مورد شمارش رز در حدود نیم درصد و یا کمتر است.

"این Covid-19 اپیدمی هنوز هم فعال است در فرانسه پس ما باید محتاط باقی می ماند," وزارت بهداشت گفت.

اولین مرگ ناشی از بیماری نادر دوران کودکی

روز جمعه پزشکان در مارسی گزارش اولین بار در کشور مرگ و میر از نادر دوران کودکی بیماری است که کارشناسان مرتبط coronavirus.

کودک مرده پس از یک "آسیب عصبی مربوط به یک ایست قلبی" گفت: فابریس میشل سر از اطفال, مراقبت ويژه در لا Timone بیمارستان در مدیترانه شهرستان بندر مارسی.

که آزمایش مثبت برای coronavirus دریافت درمان در بیمارستان به مدت هفت روز و درگذشت در روز شنبه.

در سه هفته گذشته چندین کشور باید موارد گزارش شده از کودکان مبتلا به یک بیماری التهابی با علائم مشابه به کسانی که از یک بیماری نادر کاوازاکی بیماری. دانشمندان بر این باورند که مربوط به Covid-19.

بیماری که مراکز ایالات متحده برای کنترل و پیشگیری بیماری ها (CDC) به نام چند سیستم التهابی سندرم در کودکان (MIS-C) برای اولین بار منتشر شده در بریتانیا در اواخر ماه آوریل است.

شده اند وجود دارد 125 موارد گزارش شده در فرانسه بین 1 مارس و آوریل 12 با توجه به کشور و آژانس بهداشت عمومی. بيماران سنین در بازه زمانی از یک تا 14.

(FRANCE 24 با خبرگزاری فرانسه و رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب