فرانسه بیش از 7000 مورد جدید Covid-19 را به عنوان ویروس resurges ثبت

صادر شده در تاریخ: 06/09/2020 - 19:07 مقامات بهداشتی فرانسه روز يکشنبه از ۷۰۷۱ مورد جديد تائيد شده کروناویروس

توسط NEWSPISHGAMANNN در 16 شهریور 1399

صادر شده در تاریخ: 06/09/2020 - 19:07

مقامات بهداشتی فرانسه روز يکشنبه از ۷۰۷۱ مورد جديد تائيد شده کروناویروس خبر دادند که از ۸۵۵۰ مورد روز شنبه و همچنين زير اوج روز جمعه ۸۹۷۵ مورد کاهش یافته است.

تبلیغات
ادامه

رقم روز جمعه تمام وقت جديدی از عفونت های اضافی روزانه را برای کشور تعيين کرده بود. تعداد افرادی که در طول هفت روز گذشته برای این بیماری بستری شده بودند به ۱۷۰۴ نفر رسید که از این تعداد ۲۸۸ نفر در بخش های مراقبت های ویژه بودند.

تعداد افرادی که در فرانسه بر اثر بیماری کوید-۱۹ جان خود را از دست داده اند ۳ به ۳۰٬۷۰۱ نفر افزایش یافته و تعداد تجمعی موارد هم اکنون در مجموع ۳۲۴٬۷۷۷ نفر است.

الیویه وران، وزیر بهداشت روز شنبه گفت فرانسه باید هوشیار بماند چرا که افراد بیشتری در دو هفته آینده در بخش های مراقبت های ویژه بستری خواهند شد که نشان دهنده شعله ور شدن عفونت های کوید-۱۹ در روزهای اخیر است.

اين رقم رکورد روز جمعه در حالی اعلام شد که وزارت آموزش و پرورش فرانسه ميگويد ۲۲ مدرسه در سراسر فرانسه و سرزمين های برون مرزی آن به دليل شيوع کاويد-۱۹، درست چند روز پس از بازگشت حدود ۱۲ ميليون کودک به مدرسه در اوائل هفته جاری، بسته شده اند.

وزارت کار فرانسه کار از خانه را برای کسانی که می توانند این کار را انجام دهند توصیه می کند، در حالی که پاریس و دیگر شهرها شروع به نیاز به ماسک چهره در تمام مناطق عمومی از جمله برای کودکان بالای ۱۱ سال کرده اند.

اما ساکنان برخی شهرها عقب رانده شده اند، به دنبال قوانین ماسک آسان شده در عموم، به عنوان مثال در شب یا در مناطقی که جمعیت به طور کلی جمع نمی شوند.

روز جمعه دادگاهی در شهر لیون در جنوب شرقی به مقامات دستور داد قوانین را نرم کنند تا «شرایط محلی» را در نظر بگیرند، هر چند در حال حاضر شرط سختگیرانه همچنان در حال اجرا باقی مانده است.

در فرانسه هر کسی می تواند به صورت رایگان و معمولاً بدون قرار ملاقات به آزمون Covid-19 دسترسی داشته باشد. با این حال سایت های تست در پاریس شده اند با زمان انتظار طولانی در این هفته dogged, با holidaymakers بازگشت به خانه پس از تعطیلات تابستانی در ماه های ژوئیه و اوت.

>> ترس از 'سرریز' به آسیب پذیر در اروپا به عنوان موج Covid-19 در میان جوانان

(فرانسه 24 با رویترز و خبرگزاری فرانسه)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن