فرانسه می گوید: "غیر قابل قبول" برای شرکت سانوفی به کروناویروس واکسن به ما برای اولین بار

صادر شده در: 14/05/2020 - 10:41اصلاح شده با: 14/05/2020 - 10:46 دولت فرانسه هشدار داد پنج شنبه که از آن خواه

توسط NEWSPISHGAMANNN در 25 اردیبهشت 1399

صادر شده در: اصلاح شده با:

دولت فرانسه هشدار داد پنج شنبه که از آن خواهد بود "غیر قابل قبول" برای غول دارویی سانوفی برای ذخیره هر Covid-19 واکسن برای ایالات متحده برای اولین بار پس از شرکت رئیس گفت که او ترجیح می دهد به بازار آمریکا.

تبلیغات

هر آینده واکسن علیه Covid-19 خواهد بود برای "جهانی منافع مشترک" گفت: نخست وزیر فرانسه ادوارد فیلیپ به عنوان چند اعضای دولت خود را ابراز ترس در دیدگاه توسط شرکت سانوفی مدیر عامل شرکت.

"دسترسی برابر به یک واکسن برای همه غیر قابل مذاکره" فیلیپ نوشت در توییتر ارسال. "من فقط یادآوری سانوفی را رئیس سرژ واینبرگ از این" نخست وزیر اضافه شده توصیف دارویی غول به عنوان "عمیقا فرانسه".

"او [واینبرگ] به من همه لازم است اطمینان در مورد توزیع های آینده شرکت سانوفی واکسن در فرانسه" فیلیپ گفت.

مدیر عامل شرکت سانوفی Paul Hudson گفت: اگر تلاش خود را برای پیدا کردن یک coronavirus واکسن تابه او تامین خواهد دولت آمریکا برای اولین بار به دلیل "این سرمایه گذاری در گرفتن خطر" پس از آن گسترش همکاری با شرکت خود در اوایل این سال است.

"که چگونه از آن خواهد شد چرا که آنها سرمایه گذاری کرده ایم و سعی در محافظت از جمعیت خود را به راه اندازی مجدد اقتصاد خود را," او گفت: خبری بلومبرگ.

در ماه آوریل شرکت سانوفی پیوست با بریتانیا گلاکسو به کار بر روی یک واکسن هر چند محاکمه حتی آغاز شده و هر یک درمان موفق در دسترس خواهد بود در اواخر سال آینده در اولین.

خود پروژه است که بودجه در بخش پزشکی پیشرفته تحقیقات و توسعه سازمان (بردا) از وزارت بهداشت و خدمات انسانی.

'دست و پا چلفتی'

هادسون نظرات باعث خشم در فرانسه نه پس از شرکت سانوفی بهره مند است از دهها میلیون یورو در تحقیقات اعتبارات از دولت فرانسه در سال های اخیر است.

"برای ما این امر می تواند غیر قابل قبول برای وجود دارد به ممتاز دسترسی به چنین کشور دلایل مالی" معاون وزیر دارایی اگنس لول-Runacher گفت: Sud رادیو.

لول-Runacher گفت که او تا به حال بلافاصله این گروه پس از نظرات از هادسون یک شهروند بریتانیا که در زمان بیش از عنوان شرکت سانوفی ارشد سال گذشته است.

"رئیس شرکت سانوفی فرانسه بخش تایید کرد به من که یک واکسن در دسترس خواهد بود در هر کشور و بدیهی است... به فرانسوی و همچنین حداقل نه به دلیل آن است که ظرفیت تولید در فرانسه" گفت: لول-Runacher.

فرانسوی, وزیر بهداشت Olivier Veran بعد گفت که او "اطمینان" در گفتگو با رئیس شرکت سانوفی توصیف هادسون نظرات روز چهارشنبه به عنوان "دست و پا چلفتی".

"من معتقدم که این یک عبارت تا آنجا که من می توانم درک که کمی دست و پا چلفتی و شاید خارج از متن گرفته و من کاملا اطمینان توسط مکالمه من با رئیس شرکت سانوفی," Veran گفت C اخبار تلویزیون است.

در سراسر جهان بیش از 90 واکسن در حال حاضر در حال توسعه در برابر Covid-19 با هشت نفر از آنها در این کارآزمایی بالینی فاز.

(FRANCE 24 با خبرگزاری فرانسه و رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب