فرانسه می بیند 'بدتر شدن روشن' از شیوع Covid -19 ، دولت حفظ استراتژی ، می گوید PM

صادر شده در تاریخ: 11/09/2020 - 15:25 ژان کاستک نخست وزير فرانسه روز جمعه گفت دولت او برای مهار تجدید حیات در

توسط NEWSPISHGAMANNN در 21 شهریور 1399

صادر شده در تاریخ: 11/09/2020 - 15:25

ژان کاستک نخست وزير فرانسه روز جمعه گفت دولت او برای مهار تجدید حیات در پرونده های کاوید-۱۹ برنامه ریزی نمی کند، اما در عوض قایقی از اقدامات رادیکال کمتر را اجرا خواهد کرد.

تبلیغات
ادامه

نخست وزير گفت اين ها شامل آزمايش های سريع برای پرونده های اولويت دار خواهد بود، و به مقامات محلی اين قدرت را می دهد که برخی کسب و کارها ساعات افتتاحيه را کاهش دهند.

فرانسه نزدیک به ده هزار عفونت جدید ویروس کرونا را در یک روز در روز پنجشنبه ثبت کرد که بالاترین تیلی آن از زمان آغاز همه گیر است. شورای دفاع اين کشور روز جمعه برای بحث در باره اقدامات جديد برای قطع گسترش ويروس تشکيل جلسه داد. امانوئل ماکرون رئيس جمهوری آمريکا قول داده بود که تصميمات اتخاذ شده در روز جمعه "امکان رويت هفته های بعد را فراهم خواهد کرد".

در حالی که اعداد موردی کوید-۱۹ در فرانسه سوار می شوند، تنها در روز پنجشنبه ۹۸۴۳ نفر تأیید شدند، کارشناسان می گویند زمان آن رسیده است که برخی انتخاب های سخت خطر موج دوم را تشدید کنند.

ژان فرانسوا دلفرایس که ریاست هیئت علمی مشاوره دولت فرانسه در مورد مسائل کروناویروس را بر عهده دارد، روز چهارشنبه گفت دولت «موظف خواهد بود تعداد مشخصی از تصمیمات دشوار را بگیرد... در هشت تا 10 روز آینده در اکثر".

پس از جلسه شورای دفاع در بعد از ظهر جمعه، کاست در سخنرانی تلویزیونی از دفترش در مورد وضعیت بازی همه گیر در فرانسه بحث کرد و پس از گذراندن روز شنبه با مدیر تور دو فرانس که بعدها آزمایش مثبتی برای کروناویروس انجام داد، خود منزوی می شود.

(فرانسه 24 با رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن