فرانسه چوب توسط lockdown کاهش طرح با وجود شهرداران' 'اجباری' نگرانی

صادر شده در: 04/05/2020 - 20:00بروز رسانی: 04/05/2020 - 20:00 نخست وزیر فرانسه Édouard Philippe روز دوشنبه ا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 15 اردیبهشت 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

نخست وزیر فرانسه Édouard Philippe روز دوشنبه ایستاده بود توسط یک برنامه شروع به کاستن از کشور coronavirus مستند مارس 11 با وجود نگرانی دولت این است که در حال حرکت با سرعتی بیش از حد به بازگشایی مدارس و همچنین شک و تردید بیش از در دسترس بودن ماسک صورت.

تبلیغات

فرانسه است که با توجه به ظهور در مارس 11 از یک مستند آغاز شد که مارس 17 به مبارزه با کروناویروس با مهد کودک ها و مدارس ابتدایی به دوباره باز به عنوان بخشی از یک مبهوت تسهیل روند.

"این سلول لازم بود برای دیدار با اورژانس اما آن اجتماعی و اقتصادی هزینه های عظیم," فیلیپ گفت: سناتورها در حالی که تخمگذار از دولت خود استراتژی است.

"ما در یک لحظه تعیین کننده ما نمی تواند باقی می ماند در سلول," او گفت:. "زندگی اقتصادی باید رزومه imperatively و به سرعت."

اما مقامات کشیده اند آتش از منتقدان که می گویند که این کشور آماده است برای مقابله با سخت اجتماعی فاصله و دیگر اقدامات حفاظتی مورد نیاز خواهد بود که پس از مارس 11 برای جلوگیری از عود این بیماری همه گیر.

فرانسه Covid-19 مرگ و میر در صدر 25,000 روز دوشنبه با 306 نفر در حال مرگ از بیماری در 24 ساعت به گفته مقامات بهداشتی. تعداد hospitalisations و ICU پذیرش شده و در حال سقوط در فرانسه برای بیش از دو هفته است.

در یک نمایش نمادین از آن اعتراض سنای فرانسه روز دوشنبه شب رای دادند در برابر این طرح در یک 89-81 رای با 174 رای ممتنع.

پاریس منطقه شهرداران اسلم 'اجباری'

روز یکشنبه بیش از 300 شهرداران از پاریس بیشتر منطقه از جمله پاریس شهردار Anne Hidalgo گذراند نامه ای سرگشاده به رئیس جمهور امانوئل پاکسازی اصرار او را به تاخیر مدرسه می گرداند گفت: آنها نیاز به زمان بیشتری برای گسترده ساماندهی کلاس های درس و روزمره.

در میان بی شمار اقدامات جدید است حد فقط 15 نفر در هر کلاس است که می تواند نیاز معلمان برای اطمینان از آموزش از راه دور برای کسانی که قادر به آمدن به مدرسه.

"آماده سازی برای پایان مستند بودن اعمال در ماه مارس اجباری حتی اگر ما هنوز فاقد اطلاعات لازم" شهرداران نوشت.

مقامات در مناطق دیگر -- به طور خاص سخت ضربه شمال شرقی انگلیس فرانسه -- نیز گفت: آنها باز خواهد شد تا مدارس در هفته آینده.

اما فیلیپ گفت که مدرسه تعطیل شده بود یک "فاجعه برای آسیب پذیرترین کودکان و نوجوانان" و اضافه کرد که افت تحصيلی و استعفا در معرض خطر تبدیل شدن به یک "بمب ساعتی".

در یک شیفت از هفته گذشته اما, او گفت:, ماسک صورت مورد نیاز خواهد بود برای دانش تنها در موارد که در آن کافی اجتماعی فاصله را نمی توان تضمین نمود.

پاکسازی گفت: جزئیات نهایی از پست-مستند طرح خواهد بود پرده برداری کرد روز شنبه گفت: "درک تمام نگرانی".

لغو مستند "یک گام ضروری" اما "آن را بازگشت به حالت عادی" گفت: در حالی که اعلام کرد که فرانسه کمک می کند €500 میلیون به بین المللی شکار برای یک واکسن.

انتقادات بیش ماسک صورت لوازم

دولت نیز رو تازه انتقاد بیش از سیاست های خود در صورت ماسک که رسما رفت فروش به عموم دوشنبه-حتی اگر مردم در سراسر فرانسه موفق به تهیه آنها با وجود مصادره تمام سهام و تولید از مارس.

فیلیپ رد ادعای سلامت کارگران که متهم خرده فروشان از ساختمان تا سهام حتی به عنوان بسیاری از بیمارستان ها هنوز تقلا امن به اندازه کافی برای مقابله با موج Covid-19 موارد است.

"وجود دارد هرگز هر سهام: بزرگ سفارشات قرار داده شد و در آن طول می کشد یک مقدار مشخصی از زمان قبل از آنها می تواند در دسترس ساخته شده," او گفت: سنا.

به عنوان ماسک رفت فروش به عموم مردم این انتقاد معطوف به قیمت خواسته بودن برای هر دو یکبار مصرف فولاد ماسک و همچنین قابل شستشو پارچه نسخه.

"بیایید می گویند یک ماسک های جراحی هزینه 60 سنت و شما نیاز به سه بار در روز به استفاده از آنها را به درستی -- برای یک خانواده چهار که 7.20 یورو در روز, بنابراین شما می تواند هزینه بیش از 200 یورو [216 یورو] یک ماه" گفت: Alain Bazot رئیس UFC-Que Choisir گروه مصرف کننده.

اگر شما اضافه کردن در هزینه های sanitising دست gel "که ممکن نیست" او به خبرگزاری فرانسه گفت.

آلمانی منتس شیلی که در فرانسه زندگی می کند و کسی که تا به حال فقط خرید ماسک در خارج از یک فروشگاه مواد غذایی در روزنی سو بوآ در شمال پاریس می گوید: "آنها در حال ساخت سود در طول یک بیماری همه گیر آن را فقط دیوانه است."

(FRANCE 24 با AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن