فرانسه به ممنوعیت پلیس chokeholds دنبال تظاهرات بیش از جورج فلوید مرگ

صادر شده در: 08/06/2020 - 17:57ویرایش: 08/06/2020 - 17:57 وزیر کشور فرانسه می گوید پلیس دیگر نمی خواهد انجام

توسط NEWSPISHGAMANNN در 19 خرداد 1399

صادر شده در: ویرایش:

وزیر کشور فرانسه می گوید پلیس دیگر نمی خواهد انجام chokeholds که متهم شده است که چند مورد از خفگی و وادار جدید انتقاد پس از جورج فلوید مرگ است.

تبلیغات

وزیر کشور کریستف Castaner روز دوشنبه اعلام کرد که "این روش از تصرف گردن از طریق خفه رها خواهد شد و دیگر نمی خواهد آموخت پلیس در مدارس است."

بی حرکتی تکنیک های که در آن افسران اعمال فشار با زانو های خود را در معرض ابتلا مظنون در پلیس در سراسر جهان و به مدت طولانی کشیده انتقاد. قانونگذاران فرانسوی به نام برای چنین شیوه های ممنوع می باشد.

Castaner صحبت کردن به عنوان دولت فرانسه می آید تحت فشار برای رسیدگی به خشونت و نژادپرستی در نیروی پلیس است.

فرانسه, دولت, تقلا برای رسیدگی به نگرانی در مورد خشونت پلیس و نژادپرستی در نیروی پلیس به اعتراضات برانگیخته توسط جورج فلوید مرگ در آمریکا هم بزنید تا خشم در سراسر جهان است.

رئیس جمهور امانوئل پاکسازی مانده است غیر منتظره ای خاموش تا کنون هر دو مورد فلوید مرگ و چه در فرانسه. پاکسازی دفتر می گوید او خطاب به نخست وزیر و دیگر مقامات ارشد بیش از آخر هفته و خواسته Castaner برای "سرعت بخشیدن" برنامه ای برای بهبود پلیس اخلاق که در ابتدا وعده داده شده در ژانویه.

توهین نژادپرستانه

هفته گذشته دفتر دادستان پاریس افتتاح تحقیقات مقدماتی به توهین نژادپرستانه و تحریک نفرت نژادی بر اساس نظرات و گفته های منتشر شده توسط پلیس در Facebook ،

سایت Streetpress منتشر شده یک رشته از پیام های توهین آمیز که در آن گفته شد منتشر شده در گروه هر چند اذعان کرد که مشخص نیست که آیا نویسندگان بودند واقعی افسران پلیس یا مردم تظاهر به پلیس. برخی از گزارش نظرات مسخره مردان جوان از رنگ که فوت کرده اند در حال فرار از پلیس.

به طور جداگانه شش افسر پلیس در نرماندی شهر روان هستند تحت تحقیقات داخلی بیش از نظرات نژادپرستانه در گروه واتساپ. هر دو حوادث باعث شد که نگرانی عمومی در مورد دیدگاه های افراطی در میان پلیس فرانسه.

فرانسوی, فعالان می گویند تنش ها در کم درآمد محله با جمعیت اقلیت بدتر رشد در میان coronavirus سلول اقدامات چرا که آنها بیشتر قدرت پلیس است.

حداقل 23000 نفر اعتراض در شهرستانها در سراسر فرانسه در اعتراض نژادی و بی عدالتی و خشونت پلیس حتی هجوم نیروهای پلیس و ممنوعیت تظاهرات از جمله در پاریس به دلیل نگرانی در مورد گسترش coronavirus.

فعالان راهپیمایی جمعه در غرب شهر نانت و بیشتر تظاهرات برنامه ریزی شده در فرانسه در روز سه شنبه زمانی که فلوید است که به خاک سپرده شد.

(FRANCE 24 با AP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن