فرانسه برای اجرای اقدامات اضافی Covid-19 در لیون، نیس به عنوان موارد صعود

صادر شده در تاریخ: 17/09/2020 - 18:34 وزیر بهداشت گفت فرانسه قرار است اقدامات اضافی را برای مهار اپیدمی COVID

توسط NEWSPISHGAMANNN در 27 شهریور 1399

صادر شده در تاریخ: 17/09/2020 - 18:34

وزیر بهداشت گفت فرانسه قرار است اقدامات اضافی را برای مهار اپیدمی COVID-19 در شهرهای لیون و نیس به اجرا گذارد و به سه منطقه دیگر که به عنوان ویروس "مناطق قرمز" تلقی می شود که در آن اقدامات اضافی در حال حاضر در محل تلقی می شود، افزود.

تبلیغات
ادامه

وزیر، الیویه وران، نگفت که آن اقدامات چه خواهد بود، اما مقامات محلی در لیون و نیس تا آخر هفته فرصت خواهند داشت تا برنامه های خود را برای اقدامات اضافی به دولت در پاریس ارائه دهند.

فرانسه در این ماه شاهد تجدید حیات در تعداد موارد ویروس بوده است که از رکورد روزانه ای که اوایل سال جاری به دست آمده پیشی گرفته است. اعداد در بیمارستان و مراقبت های ویژه با COVID-19 در حال صعود بیش از حد, هر چند آنها هنوز هم راه طولانی کوتاه از قله رسیده در بهار.

وران خطاب به شهروندان فرانسوی گفت: ما در شرایطی به ویژه در مناطقی هستیم که به آن اشاره کرده ام که تنها می توانم از شما بخواهم که تلاش های خود را به ویژه در کاهش تعداد افرادی که هر روز می بینید دو برابر کنید.

وی گفت تجمعات خانواده منبع عمده عفونت های COVID-19 است.

وی گفت: اگر همه تعداد تماس های اجتماعی او را کاهش می دادند، این امر به کاهش گسترش ویروس کمک می کرد.

>> 'شما می توانید آن را واقعا جدی بود': قفل فرانسه, شش ماه در

مناطقی که اقدامات اضافی ضد COVID در حال حاضر در محل وجود دارد مارسی، بوردو، و گوادلوپ، یک سرزمین فرانسوی در کارائیب هستند.

اقداماتی که روز دوشنبه در مارسی و بوردو به اجرا در آمد شامل قوانین سخت گیرانه تری برای گردهمایی های ساحلی، بازدید از سالمندان در خانه های مراقبتی و حضور در رویدادهای عمومی در فضای باز بود.

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن