فرانسه برای تحمیل دیجیتال مالیاتی با یا بدون توافق بین المللی

صادر شده در: 14/05/2020 - 18:40ویرایش: 14/05/2020 - 18:40 فرانسه مالیاتی بزرگ دیجیتال کسب و کار در این سال ک

توسط NEWSPISHGAMANNN در 25 اردیبهشت 1399

صادر شده در: ویرایش:

فرانسه مالیاتی بزرگ دیجیتال کسب و کار در این سال که آیا پیشرفت وجود دارد یا نه به سمت بین المللی معامله در لوی آن وزیر دارایی گفت: اضافه کردن چنین مالیاتی هرگز مشروع تر و یا بیشتر لازم است.

تبلیغات

نزدیک به 140 کشور از سازمان همکاری اقتصادی و توسعه (OECD) در حال مذاکره عمده بازنویسی قوانین مالیاتی در بیش از یک نسل را بهتر حساب افزایش از شرکت های فن آوری مانند آمازون, Facebook, اپل و گوگل است که اغلب کتاب سود کم مالیاتی کشور.

پاریس در ماه ژانویه ارائه شده به حالت تعلیق درآورد دیجیتال مالیات بر شرکت های فن آوری درآمد در فرانسه تا پایان سال در حالی که هر یک بین المللی مقابله مذاکره شد.

اما خرید اینترنتی از شیوع کروناویروس اتحاد چپ مالی وزارتخانه ها بیشتر متمرکز بر صرفه جویی در اقتصاد خود را به طور بالقوه jeopardising پایان سال مهلت.

"هرگز دیجیتال مالیات بیشتر شده است مشروع و لازم تر" وزیر دارایی Bruno Le Maire خبرنگاران گفت: در یک کنفرانس تلفنی با اضافه کردن شرکت هایی انجام می شد بهتر از بیشتر طول coronavirus بحران است.

"در هر صورت فرانسه اعمال می شود به عنوان آن را همیشه نشان داد مالیات بر دیجیتال غول در سال 2020 یا بین المللی شکل است که اگر یک معامله و یا در یک ملی شکل اگر هیچ معامله."

در جمهوری چک در مقابل وزیر دارایی آلنا Schillerova گفت: او ممکن است تاخیر در معرفی دیجیتال مالیاتی تا سال آینده به استفاده از هر یک بین المللی حکومت و کاهش نرخ به 5 درصد از یک در حال حاضر پیشنهاد 7 درصد.

ملی فرانسه مالیاتی شده است یک منبع از مشاجره با واشنگتن که در نظر است که آن را ناعادلانه اهداف ما دیجیتال شرکت.

پرداخت

اروپا به مدت طولانی تحت فشار قرار دادند را بسیار سود آور بزرگ با تکنولوژی شرکت انجام کسب و کار از طریق اینترنت پرداخت مالیات جایی که آنها به فروش خدمات خود را به جای در پناهگاه های مالیاتی به عمد انتخاب شده تحت آنچه که به نام "تهاجمی مالیات بهینه سازی".

سیاستمداران اتحادیه اروپا به دنبال بودجه برای جلوگیری از تغییرات آب و هوایی و کاهش ثروت تفاوت در سراسر 27 کشور اتحادیه اروپا می خواهید برای دیدن یک شرکت مانند گوگل با سالانه جهانی درآمد بیش از 160 میلیارد دلار پرداخت بیشتر مالیات در کشورهای اروپایی که در آن پول می سازد ترجیحا در یک رای.

نا امید با کمبود جهانی پیشرفت به دلیل مخالفت ایالات متحده که در آن تکنولوژی غول های, بر اساس برخی از کشورها مانند فرانسه معرفی خود و دیجیتال مالیاتی سال گذشته است. ایتالیا انگلیس و اسپانیا نیز هر دو در حال حاضر به معرفی خود و دیجیتال مالیات و یا برنامه ریزی برای انجام این کار است.

این حرکت باعث تهدید به اقدامات تلافی جویانه از طریق تجارت تعرفه از واشنگتن است.

ضرورت برای یک راه حل است افزایش یافته COVID-19 همه گیر که باعث مستندات در سراسر جهان و تغییر به کار از خانه. این است که به احتمال زیاد به افزایش درآمد از اینترنت, غول, اما همچنین باعث می شود دولت های اتحادیه اروپا و حتی بیشتر نیاز به پول نقد به راه اندازی مجدد اقتصاد خود را از عمیق ترین رکود اقتصادی تا کنون انتظار می رود در این سال است.

تلاش های گذشته برای ایجاد یک اتحادیه گسترده ای دیجیتال مالیاتی شکست خورده اند در صورت مخالفت ایرلند که در آن بسیاری از بزرگ ما شرکت های فن آوری کتاب سود و برخی از کشورهای شمال اروپا است.

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب