فرانسه به آزمون مسافران از 16 coronavirus در معرض خطر کشورها از جمله آمریکا

صادر شده در: 24/07/2020 - 17:33 فرانسه نیاز در نقطه Covid-19 آزمون برای مسافران آینده از 16 کشور که در آن وی

توسط NEWSPISHGAMANNN در 3 مرداد 1399

صادر شده در:

فرانسه نیاز در نقطه Covid-19 آزمون برای مسافران آینده از 16 کشور که در آن ویروس در گردش است به طور گسترده ای از جمله ایالات متحده, فرانسه, نخست وزیر ژان کستکس گفت: در روز جمعه.

تبلیغات

مسافران از کشورهای که در آن عفونت نرخ تلقی می شود بالا خواهد بود موضوع را به آزمایش اجباری در بدو ورود در فرودگاه ها و بنادر کستکس به خبرنگاران گفت: در طول سفر به Charles-de-Gaulle international airport, در شمال پاریس.

آزمون اعمال خواهد شد به "شهروندان فرانسوی که در این کشور یا شهروندان این کشورها با تاسیس اقامت در فرانسه" خواهد شد که تنها کسانی مجاز به ورود نخست وزیر اضافه شده است.

فرانسه اجازه نمی دهد که به طور کلی سفر به و از این کشورها که شامل ایالات متحده و برزیل است.

مسافران که تست مثبت خواهد بود و نیاز به صرف 14 روز در انزوا برای جلوگیری از گسترش ویروس.

کستکس گفت: برخی از کشورهای در معرض خطر در حال حاضر نیاز به مسافران خطوط هوایی برای نشان دادن منفی ویروس تست قبل از سوار شدن. هنوز روشن نیست که اگر آنها را دوباره آزمایش پس از ورود در فرانسه.

او همچنین مشخص نیست که اگر مردم را مجبور به انتظار برای نتایج آزمون قبل از اینکه اجازه خروج از فرودگاه.

همراه با ایالات متحده و برزیل است که گزارش ده ها هزار مورد جدید در هر روز شامل کشورهای الجزایر بحرین, اسرائیل, هند, آفریقای جنوبی, کویت, قطر, امارات متحده عربی, عمان, پاناما پرو صربستان و ترکیه و ماداگاسکار است.

مراکش که گزارش افزایش موارد در هفته های اخیر در لیست نیست, در حال حاضر, اما می تواند اضافه شود بعد از یک مقام رسمی در دفتر نخست وزیر گفت.

Coronavirus تست خواهد شد نورد از سراسر فرانسه توسط آگوست 1 و نیز انجام می شود در بنادر کستکس گفت.

کاتالونیا هشدار سفر

نخست وزیر همچنین هشدار داد شهروندان فرانسوی در برابر سفر به اسپانیا کاتالونیا میان سنبله در عفونت وجود دارد.

"در مورد وضعیت در نوعی جنون است که نمایش بدتر شاخص عفونت و ما به شدت تشویق شهروندان فرانسوی برای جلوگیری از رفتن وجود دارد تا زمانی که وضعیت سلامت را بهبود می بخشد," کستکس گفت.

مقامات منطقه ای در سراسر اسپانیا معرفی تازه coronavirus محدودیت در روز پنج شنبه با هدف زنی را افزایش دهد. فرانسه گفته بود آخر هفته گذشته آن را به حال نگذاشته بسته شدن مرز بین دو کشور است.

در کاتالونیا حدود 8,000 موارد تشخیص داده شد در 14 روز تا پنج شنبه – تقریبا نیمی از 16,410 شناسایی شده در سراسر کشور – با وجود دستورالعمل برای ساکنان منطقه ای سرمایه بارسلونا به ماندن در خانه.

کستکس نیز گفت: پاریس در مذاکره با دولت در مادرید برای محدود کردن جریان ترافیک از اسپانیا به فرانسه به عنوان آنجا که ممکن است.

در فرانسه بر بهداشت عمومی سازمان گفت: در روز پنج شنبه شده است یک افزایش قابل توجهی در تایید موارد جدید از افراد مبتلا به Covid-19 به عنوان تعداد مرگ و میر در کشور لبه.

(FRANCE 24 با خبرگزاری رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن