فرانسه رای در انتخابات شهرداری پاریس با شهرداری مسابقه در تعادل

صادر شده در: 28/06/2020 - 06:43بروز رسانی: 28/06/2020 - 06:43 برگزاری انتخابات پارلمانی در روز یکشنبه برای د

توسط NEWSPISHGAMANNN در 8 تیر 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

برگزاری انتخابات پارلمانی در روز یکشنبه برای دور دوم از انتخابات شهرداری ها – تاخیر بیش از سه ماه توسط coronavirus مستند – و همه چشم ها رئیس جمهور امانوئل پاکسازی را La République en Marche (جمهوری در حرکت) حزب و همچنین به عنوان مسابقه برای شهردار پاریس.

تبلیغات

اجرا کردن انتخابات برگزار خواهد شد در 4,827 شهرستانها و شهرهای اطراف فرانسه که در دور اول رای بود نه قاطع با برخی از 16.5 میلیون بزرگسال واجد شرایط برای شرکت در.

رئيس جمهور فرانسه است که به دنبال به نمودار تازه و البته در دو سال باقی مانده از مدت خود را با La République en Marche (LREM) ، اما تلاش های LREM برای ساخت حمایت مردمی کاهش یافته است کوتاه با بسیاری از کاندیداهای خود را شکست و آن را به گذشته دور اول رای گیری در 15 مارس.

نخست وزیر Édouard Philippe که محبوبیت افزایش یافت بیش از به دست ما Covid-19 بحران نیز یک مبارزه نزدیک به خود را دوباره شهردار صندلی در بندر Le Havre.

از دست دادن با فیلیپ بود مسلما زور به پاکسازی گسترده ترمیم کابینه خود را.

اضافه کردن به پاکسازی سردرد چند LREM قانونگذاران پناهنده در ماه مه به شکل خود به خود مجلس را به عنوان شناخته شده Groupe Écologie Démocratie Solidarité, محروم کردن او از آشکار اکثریت در مجلس ملی (مجلس).

LREM نیز در بر داشت خود را بدون پرچم حامل پس از بنیامین Griveaux یک دیرین پاکسازی متحد و رئیس جمهور اولیه برای انتخاب شهردار پاریس به طور ناگهانی خارج از مسابقه بیش از یک رسوایی جنسی در ماه فوریه است.

یک انتخابات تار و مار برای حزب در روز یکشنبه می تواند با ارائه یک افزایش برای پاکسازی مخالفان امیدوار به موقعیت خود را به عنوان فوتی و فوری رقبا برای 2022 ریاست جمهوری مسابقه.

مسابقه پاریس

در پاریس سوسیالیستی وقت شهردار Anne Hidalgo به تازگی مهر و موم شده یک اتحاد با سبزی رهبر دیوید Belliard های اروپا Écologie-Les های سبز نامزد در پیشنهاد او برای دور دوم. اتحاد غیر منتظره نیست – هیدلگو اداره در کنار سبزی در طول اولین دستور – اما معامله می بیند او را تبدیل به تنها نامزد برای سمت چپ و torchbearer برای مسایل سبز.

>> Hidalgo, Dati Buzyn: سه زن از سه استراتژی در مسابقه برای تالار شهر پاریس

روز یکشنبه رای خطرات دیگری دیدن بالا ممتنع رای در دور اول ممتنع بود که در 54.5 درصد بالاترین برای این نوع از انتخابات از زمان تاسیس در فرانسه پنجم جمهوری در سال 1958.

دور دوم به تعویق افتاد از آن اولیه مارس 22 تاریخ به دلیل Covid-19 مستند با نامزدها مجبور به کوه از راه دور مبارزات انتخاباتی. قادر به ملاقات چهره به چهره با تیم های خود توزیع جزوات بوم درب به درب و یا لرزش دست آنها مجبور شدند به کمپین دیجیتالی و با نیم رای دهندگان بالقوه.

>>تلفن مبارزه, نماینده, رای گیری: غیر معمول دور دوم برای فرانسه در انتخابات شهرداری ها

(FRANCE 24 با AFP)

آخرین مطالب