فرانسه قول 'مدارا' از نژادپرستی پلیس پس از موج اعتراضات

موجب اقدام به این حرکت جهانی اعتراض علیه نژادپرستی و خشونت پلیس در فرانسه دولت روز دوشنبه با احتیاط شروع به ا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 20 خرداد 1399

موجب اقدام به این حرکت جهانی اعتراض علیه نژادپرستی و خشونت پلیس در فرانسه دولت روز دوشنبه با احتیاط شروع به اذعان و آدرس نقض حقوق بشر است که کارشناسان می گویند مدت طولانی است که واضح است به هر کسی که مراقبت به نگاه.

تبلیغات

در آستانه انتخابات فوق العاده به ریاست جمهوری, امانوئل, پاکسازی, فرانسه, جوانترین رهبر پس از ناپلئون وعده داده شده به رهبری یک "سازش" مبارزه علیه خشونت های پلیس و مصونیت از مجازات.

"من می خواهم به تغییر فرهنگ مدیریت و استخدام پلیس فرانسه" آینده رئیس جمهور گفت, وب سایت خبری Mediapart در مارس 5, 2017, پیش از خود را پیروز دور در برابر راست را Marine Le Pen.

"هنگامی که وجود دارد این است که آشکارا یک مشکل پلیس سلسله مراتب باید به چالش کشیده," او اضافه شده است.

سه سال در تنها ملموس تغییر گسترده تر در خلیج فارس میان پلیس فرانسه و swathes بزرگ ،

در طول 2019, درگیری شدید بین پلیس ضد شورش و زرد جلیقه معترضان روشن مهیب سلاح و تاکتیک های استفاده شده توسط اجرای قانون در فرانسه. اخیرا تمرکز منتقل شده به چرکین موضوع پلیس نژادپرستی و خشونت در مهاجر-غنی حومه فرانسه بزرگترین شهرستانها در پاشنه جهانی جنبش اعتراضی باعث جورج فلوید قتل در ایالات متحده است.

روز دوشنبه ژاک Toubon فرانسه را بازرس حقوق بشر مطرح زنگ بیش از یک "بحران اعتماد عمومی به نیروهای امنیتی". در گسترده گزارش می دهند که باعث می شود برای گریم مطالعه Toubon خواست بازگشت خود از آنچه او به عنوان "متخاصم ذهنیت" در اجرای قانون است.

بله برخی از ماموران پلیس نژادپرست'

هجوم پلیس سفارشات دهها هزار نفر از معترضان با تجمع در پاریس و دیگر شهرهای فرانسه هفته گذشته در اعتراض به نژادپرستی پلیس و مصونیت از مجازات. تظاهرکنندگان ابراز حمایت خود را به صورت سیاه و سفید زندگی می کند موضوع اعتراض و خواستار عدالت برای آدما Traoré یک جوان سیاه که مانند فلوید درگذشت در حالی که در بازداشت پلیس در حومه پاریس در سال 2016.

شعار "نه عدالت بدون صلح" معترضان خروشان در برابر آخرین دولت فرانسه شکست خورده اند به وعده های تحویل پلیس اصلاحات.

"پاکسازی انتخابات وعده های مطرح شده در بالا امیدها و انتظارات اما با سکوت خود به این مسائل شده است یک ناامیدی بزرگ گفت:" کارول رینو - -Paligot یک مورخ و جامعه شناس در دانشگاه دیژون که به تازگی سرپرستی یک نمایشگاه در نژادپرستی در Musée de l'homme در پاریس.

در میان نصب فشار Elysée کاخ ریاست جمهوری در روز دوشنبه گفت: پاکسازی صحبت کرده و به وزرای کابینه بیش از آخر هفته اصرار آنها را به آمده تا با طرح های پیشنهادی برای بهبود شیوه های پلیس و انجام این کار سریع است.

چند ساعت بعد وزیر کشور کریستف Castaner رونمایی از اولین دسته از اقدامات از جمله ممنوعیت بحث سبد روش بازداشت شده که متهم به گذشته مرگ و میر. وزیر گفت: افسران می تواند به حالت تعلیق در سوء ظن از نژاد پرستی و این که استفاده از دوربین های بدن خواهد بود افزایش تا.

"نژاد پرستی هیچ جایی در جامعه ما و حتی کمتر در حزب جمهوری خواه ، من نمی خواهد اجازه دهید به اقدامات نفرت از برخی [ماموران] stigmatise پلیس به عنوان یک کل" Castaner به خبرنگاران گفت:. او افزود: "من حاضر به می گویند که [پلیس] موسسه نژادپرست است اما بله برخی از افسران پلیس نژادپرست است."

هر چند Castaner در صحبت ظهر در حمایت از پلیس خود اذعان نژادپرستانه حوادث مشخص نادر امتیاز از یک وزیر که تا کنون قاطعانه رد پلیس قصور. آمد آن روز پس از رسانه ها منتشر شده محتویات خصوصی Facebook گروهی که در آن افسران فرانسوی بارها و بارها استفاده می شود نژادپرستانه و جنسیتی شرایط و تمسخر قربانیان خشونت پلیس.

"این چیزها شده اند برای مدت طولانی شناخته شده اما مردم چشم خود را بسته و یا وانمود به دیدن" گفت: رینو - -Paligot با اشاره به نوع نژادپرستانه زبان شاهد در افسران رسانه های اجتماعی بورس. او افزود: "چگونه می تواند چنین زبانی که از کارمندان دولت تا کنون را تحمل کرد؟"

"وجود دارد هیچ چیز مانند خشونت پلیس'

بسته شدن یک چشم به شایع نژادی و نابرابری شده است مورد علاقه فرار برای سیاستمداران امن در دانش است که جمهوری اسلامی برابری طلب آرمان مانع هر نوع تعصب است.

تأمل در این گرایش سابق وزیر دادگستری Christiane Taubira یکی از تنها تعداد انگشت شماری از بالا رتبه بندی سیاه وزیران به خدمت زیر فرانسه پنج جمهوری روز یکشنبه هشدار داد که این اعتبار از موسسات در خطر است.

"ما نمی توانیم اجازه اجرای قانون به decredibilised بر اساس این فرض است که نژاد پرستی و نقض حقوق بشر [پلیس] هستند غیر ممکن است" Taubira گفت: روزانه فرانسوی Le Journal du Dimanche. "کل نهاد به پایان می رسد تا مخدوش زمانی که آن را احساس می کند موظف به پوشش نژادپرستانه عمل می کند."

پاکسازی خود متهم شد که به دنبال سرکوب تمام بحث را زمانی که او استدلال می کرد در ارتفاع زرد جلیقه بحران که "[o]ne نمی تواند صحبت از خشونت پلیس در یک کشور آزاد توسط اداره حاکمیت قانون".

مسیحی یعقوب رهبر محافظه کار Les Républicains حزب به تصویب رسید و با همین استدلال در آخر هفته بیان کرد که "[t]در اینجا این است که هیچ چیز مانند خشونت های پلیس در فرانسه آن را یک دروغ".

صحبت فقط یک روز پس از فلوید مرگ خفگی دستگیر شد در سرما فیلم دیده می شود توسط میلیون ها نفر در سراسر جهان اریک Ciotti عضو یعقوب حزب تا آنجا پیش رفت به تماس برای تمام روزنامه نگاران و ناظر به منع از فیلمبرداری افسران پلیس در عمل است.

Dodging نژادپرستی سوال

به ندرت این عمدی نزديك به تلفظ که در میدان مسابقه — یک کلمه خیلی تابو در فرانسه ظاهرا colour-blind جمهوری خواه سنت است که نمایندگان مجلس به دنبال حذف آن از قانون اساسی دو سال پیش.

در حالی که فرانسه معروف نمی کامپایل آمار رسمی بر اساس ایمان قومیت و یا پوست رنگ تبعیض نژادی توسط اجرای قانون شده است به طور گسترده ای مستند.

یک مطالعه انجام شده توسط فرانسه در مرکز ملی تحقیقات علمی نشان داده است که سیاه پوستان هستند 11.5 برابر بیشتر احتمال دارد به بررسی توسط پلیس نسبت به سفید پوستان و کسانی که از عرب تبار هفت برابر بیشتر احتمال دارد. در نقطه عطفی 2016 مورد فرانسه بالاترین دادگاه برای اولین بار است که پلیس تا به حال به طور غیر قانونی متوقف شد و سه مرد بر اساس دهها تنظیم بیشتر قوانین خاص برای اطمینان از ID چک نمی تبعیض آمیز.

More than 20,000 protesters rallied against police brutality outside the Paris courthouse on June 2, 2020.
بیش از 20 ، 000 معترضان در برابر خشونت پلیس در خارج از دادگاه پاریس در تاریخ 2 ژوئن سال 2020 است. © بنیامین Dodman, فرانسه 24

فرانسه متقاطع اجتماعی و نژادی و نابرابری بودند یک بار دیگر در معرض در طول مستند در سراسر کشور اعمال شده در اواسط ماه مارس برای جلوگیری از گسترش Covid-19.

در اولین روز از سلول های, Seine-Saint-Denis بخش در شمال شرقی پاریس به فرانسه می رسد و از مهاجر-غنی مناطق – اختصاص 10 درصد از جریمه های دست برای نقض این مستند با وجود متشکل از بیش از دو درصد از جمعیت کشور. در طول هفته بعدی, فیلم های سنگین و دست و نژادی شارژ دستگیری گردش به طور گسترده ای در رسانه های اجتماعی باعث خشم.

"یک مشکل واقعی وجود دارد سیستمیک نژادپرستی در پلیس و آن را خفه جمعیت" گفت: Noam Anouar یک عضو از جناح چپ پلیس اتحادیه VIGI در مصاحبه با فرانس 24. اما "هنگامی که شما سعی می کنید به آن را تقبیح آنها [نهاد] در حال حمله با چنگال در کوچکترین faux pas" او اضافه کرد که او تهدید شده با دو سال تعلیق برای گزارش نژادپرستانه طعنه به پلیس داخلی بازرسی.

نوشتن در گفتگو Jacques de Maillard, یک استاد علوم سیاسی در دانشگاه ورسای و Saint-Quentin (UVSQ) گفت: سابقه طولانی از تبعیض در ایالات متحده "به ما ارائه می دهد یک آینه — اما یکی که ما حاضر به نگاه به".

"می گویند که پلیس فرانسه نیست نژادپرستانه به سادگی دلیل آن است که حزب جمهوری خواه است که برای گول زدن کلید سوال: یک مشکل وجود دارد از تبعیض نسبت به اقلیت ها" د Maillard نوشت. "به انکار این مسئله مانع هر گونه شانس پیدا کردن پاسخ."



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن