فرانسه Assa Traore افتخار برای او ضد نژادپرستی فعالیت در BET Awards

صادر شده در: 29/06/2020 - 05:18Modified: 29/06/2020 - 05:18 بین المللی فعال Assa کرد که برادر آدما کشته شد د

توسط NEWSPISHGAMANNN در 9 تیر 1399

صادر شده در: Modified:

بین المللی فعال Assa کرد که برادر آدما کشته شد در بازداشت پلیس چهار سال پیش داده شد شرط می بندم جهانی خوب جایزه در روز یکشنبه.

تبلیغات

ترائوره تشکر شرط آمریکا کانال تلویزیونی اختصاص داده شده به آمریکایی های آفریقایی تبار و اقلیت مردم برای جایزه خواستار آن "تشکر و قدردانی از ما مبارزه است."

"این یک تشکر و قدردانی برای همه قربانیان, برای همه خانواده هایی که نگه داشتن مبارزه برای حقیقت و عدالت" او گفت: در یک پیام ویدئویی در طول بازی مجازی مراسم اعطای جوایز.

این جایزه توسط "شرط بندی بین المللی را به رسمیت شناختن چهره های عمومی است که با استفاده از پلت فرم خود را برای مسئولیت های اجتماعی و خوبی در حالی که نشان دادن تعهد خود را به رفاه جهانی سیاه و سفید جامعه" با توجه به کانال وب سایت.

قبل از او برادر مرگ Traore شده است که لقب فرانسه آنجلا دیویس پس از ما فعال سیاسی هرگز کسی که مبارزه برای یک علت.

اما 35 ساله مادر سه محوری شد به قلب مبارزه جهانی علیه خشونت پلیس و نژادپرستی با مرگ در مینیاپولیس پلیس بازداشت در ماه گذشته جورج فلوید.

برای چهار سال او مبارزه کرد و سازماندهی تظاهرات صحبت کردن علنی و به مصاحبه های متعدد پس از وی از سوی مامورین برادر او کشته شده توسط پلیس. تحقیقات هنوز ادامه دارد.

برای یک مدت زمان طولانی "آدما مبارزه" باقی مانده یک نبرد محلی خسته شده اید خارج از فرانسه است. اما مرگ جورج فلوید پرتاب کرده است و آن را به آگاهی جهانی.

هزاران نفر از مردم نشان داده و در پاریس در اوایل ماه ژوئن و صدها نفر دیگر به خیابانها در سراسر فرانسه علیه نژاد پرستی.

"نام من برادر من تغییر خواهد کرد همه چیز را من می توانم تغییر" کرد به خبرگزاری فرانسه گفت در روز شنبه.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن