موارد مراقبت های ویژه کوید-۱۹ فرانسه برای بیستم روز متوالی افزایش یافت

صادر شده در تاریخ: 17/09/2020 - 07:24 تعداد فرانسوی های تحت درمان در بخش های مراقبت های ویژه برای COVID-19 بر

توسط NEWSPISHGAMANNN در 27 شهریور 1399

صادر شده در تاریخ: 17/09/2020 - 07:24

تعداد فرانسوی های تحت درمان در بخش های مراقبت های ویژه برای COVID-19 برای بیستین روز مستقیم در روز چهارشنبه به ارتفاع سه ماهه 803 افزایش یافت، در حالی که تعداد موارد جدید روزانه سومین مورد ثبت شده بود.

تبلیغات
ادامه

مقامات بهداشتی فرانسه از ۹۷۸۴ عفونت جدید خبر دادند که درست زیر ۱۰۵۶۱ عفونت روزانه تمام وقت که روز شنبه به آن رسیده بود، تعداد تجمعی موارد را به ۴۰۴٬۸۸۸ نفر رساند که دومین بالاترین تیلی در اروپای غربی پشت اسپانیا است.

امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه که اندکی پس از ورود مرحله هفدهم تور دو فرانس به آلپ با خبرنگاران صحبت می کرد، گفت که این ویروس «سریع تر و سریع تر در نقاط خاصی از کشور» در گردش است.

وی با اضافه کردن این که قوانین بهداشتی باید برای حفاظت از جان ها اطاعت شود، گفت: این ویروس برای ماندن ماه ها اینجاست، در همه جای اروپا و به ویژه در فرانسه به گردش در خواهد آمد.

تعداد افراد در ICUs هنوز تقریباً ۹ برابر قله ۸ آوریل ۷۱۴۸ نفر است، اما روند رو به بالا فشار تازه ای را بر روی سیستم بیمارستانی در بخش های خاصی مانند مارسی قرار می دهد.

رقم کل بستری شدن COVID-19 140 افزایش یافت، در 5819، افزایش بیش از صد برای سومین روز متوالی، دنباله ای که از 14 آوریل مشاهده نشده بود، زمانی که این تعداد به رکورد 32292 خود رسید.

تعداد افرادی که در فرانسه بر اثر عفونت های COVID-19 جان خود را از دست داده اند، ۴۶ نفر به ۳۱۰۴۵ نفر افزایش یافت. این رقم بالاتر از میانگین متحرک هفت روزه ۳۶ است که خود از ابتدای ماه در بالاترین حد خود قرار دارد.

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن