فرانسه Covid-19 ردیابی برنامه نتواند به شرکت گچ تا حدود 1.5 میلیون کاربر

صادر شده در: 23/06/2020 - 18:50Modified: 23/06/2020 - 18:51 فرانسه بسیار منادی جدید تلفن نرم افزار برای ردیا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 3 تیر 1399

صادر شده در: Modified:

فرانسه بسیار منادی جدید تلفن نرم افزار برای ردیابی coronavirus موارد تنها هشدار داده 14 نفر که آنها را در خطر ابتلا به عفونت پس از آن راه اندازی سه هفته پیش دیجیتال وزیر امور گفت: در حالی که تقریبا نیمی از یک میلیون تصمیم به حذف برنامه.

تبلیغات

این StopCovid برنامه نگه می دارد آهنگ از کاربران شده اند که در مجاورت نزدیک از یکدیگر بیش از یک دوره دو هفته ای. اگر هر گونه آلوده شدن آنها را به اطلاع پلت فرم, که, هشدار به دیگران است.

مقامات امنیتی فرانسه در دفاع از این برنامه به عنوان یک ابزار حیاتی برای کاهش گسترش COVID-19 اگر چه منتقدان ابراز داده نگرانی های حریم خصوصی.

پس از راه اندازی آن 68 نفر مطلع پلت فرم آنها آلوده شده است و تنها 14 کاربران هشدار داده شد که آنها در حال حاضر در معرض خطر به دلیل تماس های خود را با این افراد دیجیتال, وزیر امور Cedric O گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی.

وزیر با این وجود در دفاع از سودمندی این برنامه با این استدلال که اعداد منعکس کاهش این ویروس شیوع.

اما او اعتراف کرد که تعدادی از محبوبیت در فرانسه paled در مقایسه با آلمان که در آن 10 میلیون نفر از دریافت نرم افزار در مقابل تقریبا 2 میلیون نفر در فرانسه.

و در فرانسه, 460,000 سپس لغو نصب برنامه خروج از حدود 1.5 میلیون کاربر در سراسر کشور است.

'تفاوت فرهنگی و نگرش متفاوت'

تفاوت با آلمان نیست برای انجام این کار با خود نرم افزار گفت: Cedric O.

"این احتمالا بیشتر به کار با ما تفاوت های فرهنگی و نگرش متفاوت به کروناویروس" او گفت:.

"و به طور بالقوه ممکن است مربوط به تفاوت در دیدگاه نسبت به دولت های مربوطه' رفتار در طول pandemic," او اضافه شده است.

وزیر گفت: او تا به حال هیچ تاسف بیش از گزینه های ساخته شده در مورد این برنامه است که او گفت: بسیار مفید خواهد بود اگر وجود دارد سنبله در موارد.

این برنامه هزینه خواهد شد بین 80,000 و از 120 ، 000 یورو ($91,000-13,600) در ماه برای هزینه های مربوط به میزبانی وب و توسعه و حفظ و نگهداری هزینه است که افزایش خواهد داد و اگر وجود دارد به سنبله در موارد Cedric O گفت.

تست نرم افزار تبلیغ توسط برخی به عنوان بهترین راه حل برای بازگشت زندگی به حالت عادی به عنوان ویروس relents تا به حال از روی حیله و تزویر تولد در سراسر اروپا است.

بریتانیا بود که با توجه به شروع أنوندنج دستگاه برنامه خود را در اوایل ماه ژوئن اما این برنامه کنار گذاشته بودند پس از یک مرحله تست اولیه نشان داد مشکلات عمده.

در عمده U-نوبه خود دولت بریتانیا گفت که آن را فرار از آن زمان coronavirus-ردیابی برنامه کار می کند و تغییر به یک مدل مبتنی بر فن آوری توسعه یافته توسط اپل و گوگل است.

(FRANCE 24 با AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن