فرانسه Covid-19 ردیابی نرم افزار سخت را به دیگران پیوند رسمی اتحادیه اروپا می گوید

صادر شده در: 17/06/2020 - 07:30تغییر یافته: 17/06/2020 - 07:30 یک coronavirus تماس با ردیابی نرم افزار معرفی

توسط NEWSPISHGAMANNN در 28 خرداد 1399

صادر شده در: تغییر یافته:

یک coronavirus تماس با ردیابی نرم افزار معرفی شده در فرانسه ممکن است قادر به ارتباط با دیگران در سراسر اتحادیه اروپا به دلیل آن فروشگاه datacentrally, اتحادیه اروپا, کمیسیون, معاون رئیس جمهور Margrethe بازرگانی گفت: در روز سه شنبه.

تبلیغات

اتحادیه اروپا شده است امید است که برنامه های توسعه یافته توسط کشورهای عضو برای پیگیری عفونت قادر خواهد بود به لینک تا زمانی که حرکت مردم را در درون بلوک نقشه برداری ویروس را گسترش بهتر و بنابراین ایجاد امنیت بیشتر برای احیای سفر و گردشگری.

کشورهای عضو توافق کردند که استانداردهای فنی برای این در روز سه شنبه. اما فرانسه رویکرد که اجازه می دهد تا محل مرکزی پیگیری شده است اما همچنین افزایش نگرانی های حریم خصوصی متفاوت است که از آلمان و ایتالیا و دیگران است که ورود به سیستم تماس با سیگنال بلوتوث در فرد گوشی های هوشمند تنها.

"این تا حدودی بیشتر از روی حیله و تزویر برای توسعه استانداردهای فنی برای ایجاد قابلیت همکاری بین سیستم های غیر متمرکز به عنوان من فکر می کنم خواهد بود که قانون کلی و سیستم متمرکز که فرانسه شده است هدف" بازرگانی گفت: پارلمان فرانسه در یک کنفرانس ویدئویی.

موضوع حاکمیت

آلمان برنامه راه اندازی در سه شنبه پس از یک استاندارد در محل قرار داده شده توسط اپل و الفبای گوگل -- که iOS و اندروید سیستم عامل اجرا 99 درصد از جهان را در گوشی های هوشمند است.

فرانسه همچنین گفت که دسترسی به آن مرکز برگزار می شود اطلاعات مهم از حاکمیت. آن برنامه "StopCovid" راه اندازی شده بود در ژوئن 2 و حدود 1.5 میلیون نفر را دانلود کرده و آن را فعال -- در حدود 2 ٪ از جمعیت.

توسعه از برنامه منجر شد توسط دولت موسسه تحقیقاتی Inria با حمایت از شرکت ها مانند شرکت مخابرات نارنجی آن گروه مشاوره Capgemini و نرم افزار شرکت داسو Systèmes.

(رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب