فرانسه این سبزی را سود پاکسازی زمین از دست می دهد در پایین-میزان مشارکت در انتخابات محلی

صادر شده در: 28/06/2020 - 23:36 فرانسه سبز به نظر می رسد مجموعه ای برای عمده دستاوردهای یکشنبه در انتخابات م

توسط NEWSPISHGAMANNN در 9 تیر 1399

صادر شده در:

فرانسه سبز به نظر می رسد مجموعه ای برای عمده دستاوردهای یکشنبه در انتخابات محلی مشخص از رکورد پایین مردم در انتخابات و شکست رئیس جمهور امانوئل پاکسازی حزب حاکم را به هر گونه تاثیر قابل توجهی.

تبلیغات

پیش بینی بر اساس اولیه شمارش آرا نشان داد اروپا محیط زیست از حزب سبز (EELV) آماده به کلید شهرهای لیون بوردو و استراسبورگ و در یک مسابقه نزدیک برای لیل.

پاکسازی با ابراز نگرانی از بالا ممتنع رای تخمین زده می شود در حدود 60 درصد و اذعان کرد که این انتخابات مشخص شد یک "موج سبز" را به ریاست جمهوری گفت.

سخنگوی دولت Sibeth Ndiaye صحبت از "ناامیدی" بیش فقیر نشان از میانه جمهوری در حرکت (LREM) حزب پاکسازی ایجاد شده در مدت کوتاهی قبل از او موفق 2017 ریاست جمهوری اجرا شود.

این اولین بار است که آن را تا به حال در رقابت های سراسر کشور انتخابات محلی است.

"وجود دارد... که در آن ما خود را اختلافات داخلی ما به ارمغان آورده به نتایج که بسیار ناامید کننده" نادی گفت: شبکه های تلویزیونی.

این نامزد حزب در پاریس اگنس Buzyn شد و پیش بینی می آمد دور سوم با وقت سوسیالیستی شهردار Anne Hidalgo, در دوره به راحتی برنده دور دوم به عنوان شهردار پایتخت فرانسه.

Marine Le Pen ملی تجمع در ضمن مدعی پیروزی در جنوب شهر پرپینان, در چه خواهد بود که برای اولین بار راست تصاحب یک شهر بیش از 100000 نفر جمعیت از سال 1995.

بزرگترین کودتا برای سبزی خواهد بود برای برکناری وزیر سابق Martine Aubry به عنوان شهردار این شهر شمالی از لیل. اما همراهان او اصرار کرد که او چسبیده در یک چاقو لبه رای دادن.

"بسیار خوب, اخبار'

برخی از 16.5 میلیون رای دهنده واجد شرایط بازیگران برگه های رای در نزدیک به 5000 شهرستانها و شهرهای کوچک که در دور اول شهرداری رای گیری در 15 مارس تا به حال موفق به عملکرد تعیین کننده نتیجه است.

این نشان دهنده حدود 15 درصد از این کشور در شوراهای شهری که در آن قدرت باقی ماند تا برای grabs.

اما برآوردها نشان میدهد که تنها دو در پنج رای دهندگان تبدیل شده تا یک رای ممتنع که لوپن به عنوان "شخص" و چپ رهبر Jean-Luc Melenchon گفت: به مبلغ "مدنی اعتصاب".

پاکسازی گفت: پایین مردم در انتخابات شد "خبر خیلی خوب نیست" با توجه به الیزه.

اولین انتخابات دور که صورت گرفت به عنوان COVID-19 همه گیر شد به دست آوردن مرگبار شتاب در حال حاضر به همراه داشت یک رکورد کم 55 درصد رای ممتنع.

فاز دوم در اصل برنامه ریزی شده برای 22 مارس به تعویق افتاد پس از فرانسه رفت و به مستند. بیشترین محدودیت را در حال حاضر کاسته شده است.

با یک ملی کشته و نزدیک به 30000 نفر در فرانسه شده است به شدت ضربه توسط COVID-19 گیر با برخی از رای دهندگان عصبانی بیش از دولت در عدم ارائه مواد محافظ مانند ماسک به سرعت در حال.

جدید رای گیری در تاریخ راه اندازی شد پس از دولت شورای علمی گفت: ممکن بود برای برگزاری دور دیگری با خیال راحت اما رای دهندگان بودند نیاز به پوشیدن ماسک و خواست آنها را قلم به کاهش خطر آلودگی.

بسیاری از رای دهندگان و انتخابات sported جوانه-مسدود کردن پلاستیک پشت بام ها و پلکسی گلاس صفحه نمایش ساخته شد بین آنها در چندین مراکز رای دهی که همچنین ارائه sanitising ژل دست.

تجدید سازمان?

پاکسازی به طور گسترده ای شایع بود آماده شدن برای یک ترمیم کابینه پس از چند روز نتایج و آینده نخست وزیر ادوارد Philippe که برنده مسابقه برای شهردار در نرماندی شهرستان بندر لو هاور به نظر می رسد مطمئن نیستید.

هر چند قانون فرانسه اجازه می دهد تا برای برگزاری دو اجرایی پست ناظران انتظار پاکسازی به استفاده از این مناسبت به تبر برتر که محبوبیت بیش از خود را با توجه به نظر سنجی.

شلیک فیلیپ اجازه می دهد پاکسازی "به ادعای او ارائه شده است در وعده خود را به اطمینان حاصل شود 'قانون دوم' از ریاست جمهوری خود را طول می کشد توجه داشته باشید از نقایص نشان داد با دست زدن به COVID-19 بحران" گفت: مجتبی رحمان از گروه اوراسیا خطر مشاوره.

فقط با 22 ماه به بعد از انتخابات ریاست جمهوری پاکسازی اصلی رقیب در سراسر کشور است Le Pen.

تحلیلگران می گویند سرخوردگی با LREM و پاکسازی که منتقدان می گویند این است که یک رئیس جمهور غنی از تماس با مردم عادی ممکن است منصرف مردم را از رفتن به رای دادن در حال حاضر شرایط پیچیده.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن