فرانسه و سلامت کارگران به " مهم " افزایش پرداخت پس از coronavirus همه گیر

صادر شده در: 25/05/2020 - 18:26Modified: 25/05/2020 - 18:29 نخست وزیر ادوارد Philippe روز دوشنبه گفت که سلام

توسط NEWSPISHGAMANNN در 5 خرداد 1399

صادر شده در: Modified:

نخست وزیر ادوارد Philippe روز دوشنبه گفت که سلامت کارگران را به زودی دریافت سنگین پرداخت را افزایش می دهد به عنوان بخشی از تعمیرات اساسی فرانسه سیستم بیمارستان در پاسخ به کروناویروس بحران است.

تبلیغات

"من می توانم بگویم بدون هر گونه ابهام در مورد افزایش قابل توجه" فیلیپ گفت: در حالی که لگد زدن به مشاوره با پزشکان و پرستاران که در حال انتظار برای نتیجه گیری در ماه جولای.

سلامت کارگران به مدت طولانی شکایت در مورد حقوق کم و ناکافی کارکنان در بیمارستان ها منجر به یک سری از حملات سال گذشته به تقاضای بودجه را افزایش می دهد.

در هفته های اخیر بسیاری از آنها اصرار داشت که شبانه دور از کف زدن برای مراقبان درمان COVID-19 بيمار آغاز خواهد شد به حلقه توخالی اگر دولت نمی back up عمومی به رسمیت شناختن کار خود را با منابع اضافی.

شروع پرداخت برای یک پرستار برای مثال می ایستد در از 1500 یورو ($1,600) یکی از بالاترین سطوح در OECD گروه از اقتصادهای توسعه یافته است.

فیلیپ وعده داده شده "عظیم سرمایه گذاری" و همچنین "تغییرات رادیکال" است که می تواند شامل قوانین جدید در ساعات کار و برنامه ریزی برای اطمینان حاصل شود که کارکنان بهداشتی درمانی با انگیزه باقی می ماند با وجود این گونه از شغل خود.

"کلمه کلیدی در اینجا این است که عمل گرایی. من نمی توانم بگویم در حال حاضر آنچه در این بحث منجر به, اما من گفته ام که ما باید حذف تمام محدودیت های, هر, هستند," او گفت:.

دولت در حال حاضر وعده داده شده در ماه نوامبر گذشته اضافی 1.5 میلیارد یورو برای بیمارستان ها در طول سه سال آینده از جمله پاداش برای هزاران نفر از پرستاران در مواجهه با خشم رو بیش از حجم کار سنگین و کمبود کارکنان.

دولت نیز متعهد به جذب 10 میلیارد یورو از بدهی بیمارستان به این سیستم توانایی گرفتن وام های جدید برای سرمایه گذاری است.

"ما باید بیشتر," فیلیپ اذعان دوشنبه بدون ارائه هر گونه شکل بالقوه در هزینه.

"من معتقدم که این بحران ما نیاز به تغییر اهداف ما اما به سرعت ما," او گفت:.

Coronavirus شیوع کشته شدن بیش از 28000 نفر در فرانسه هر چند تعداد روزانه مرگ و میر به شدت کاهش یافته و از زمان اوج شیوع.

این انتظار می رود که دولت اعلام هفته آینده یک شل شدن بیشتر از مستند های اعمال شده در اواسط ماه مارس که در حال حاضر محدودیت های مردم از سفر بیش از 100 کیلومتر (60 مایل) از خانه های خود.

رستوران ها و کافه ها و سینماها نیز بسته باقی می ماند هر چند آنها می تواند اجازه به دوباره باز کردن با سخت اجتماعی فاصله محدودیت در مناطق که در آن تعدادی از COVID-19 موارد باقی مانده است محدود است.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب