وزیر کشور فرانسه زیر آتش برای 'سوء استفاده از نفوذ' به عنوان قانونی جدید مورد راه اندازی

صادر شده در: 23/07/2020 - 08:30 جرالد Darmanin تا به حال پر سر و صدا دو هفته اول به عنوان وزیر کشور فرانسه ب

توسط NEWSPISHGAMANNN در 2 مرداد 1399

صادر شده در:

جرالد Darmanin تا به حال پر سر و صدا دو هفته اول به عنوان وزیر کشور فرانسه به عنوان کشور سوال که آیا کسی که تحت بررسی به اتهامات تجاوز به عنف می تواند و باید خود را "پلیس بالا".

تبلیغات

چهارشنبه شب یک فمینیست انجمن انباشت اشیاء بدست آمده بیشتر فشار بر Darmanin با گفتن آن در حال راه اندازی اقدام قانونی علیه او بیش از اتهام سوء استفاده از نفوذ خود در حالی که او شهردار تورکوآن.

Darmanin وکیل Mathias Chirchportich رد این اتهامات و به نقل از یک پیام متنی از شاکی در تورکوآن قدمت از زمان منصوب شد به دولت و بیان کرد که برای او "این موضوع بسته است".

37 سال از انتصاب در جولای 6 درو فوری خشم نشان داده است که هیچ نشانه ای از فروکش - حقوق زنان و فعالان اند اعتصاب هر یک از Darmanin عمومی ظاهر به تاریخ.

او متهم است که توسط Sophie پترسون-Spatz از تجاوز به او در سال 2009 پس از او به دنبال کمک خود را به یک سابقه کیفری حذف حالی که او در امور حقوقی مشاور با UMP سلف فرانسه اصلی جناح راست حزب جمهوری خواهان.

Darmanin حفظ آنها تا به حال رضایت طرفین ،

این مورد شده است از پرتاب چندین بار اما تجدید نظر قضات در پاریس در ماه گذشته دستور داد یک تحقیق جدید پس از پترسون-Spatz با نزدیک شدن فرانسه به بالاترین دادگاه.

داد و بیداد بیش از Darmanin ارتقاء به یک کلید کابینه موقعیت تنها چند هفته پس از آن حکم به نظر می رسد به دست گرفته اند و دولت و رئیس جمهور امانوئل پاکسازی را میانه رو حزب ،

خود را در دفاع از Darmanin متمرکز بر برائت حتی به عنوان آنها ظاهر می شود به تبرئه او با وجود مداوم پرس و جو.

پاکسازی توضیح داد: در تلویزیون است که او تا به حال یک "رابطه اعتماد man-to-man" با Darmanin یک عبارت بسیاری از انتقاد برای اینکه تن ناشنوا است.

'تعقیب'

عضو پاکسازی این تیم در دفاع از انتصاب گفتن AFP پرونده بود در حال تحول "در مسیر درست" و "ارائه هیچ مانعی" برای Darmanin را در ارتفاع.

Darmanin خودش را به گله و شکایت از "تعقیب جنایتکاران" و گفت: روزنامه های منطقه ای در این هفته آن را سخت برای به دروغ متهم به توضیح به پدر و مادر خود را "آنچه که اتفاق افتاده به دلیل این است که من زندگی می کردند یک مرد جوان زندگی".

پترسون-Spatz همچنین متهم Darmanin از آزار جنسی و سوء استفاده از قدرت. او واصل افترا شکایت علیه او در بازگشت.

حتی اگر او در نهایت پاک منتقدان می گویند صرف اشاره از ناشایستگی باعث می شود Darmanin نامناسب برای وزارت کشور به ویژه به عنوان پاکسازی وعده داده بود "moralisation از زندگی عمومی" در سازمان دیده بان خود را.

"مسلم است که ما به درستی ارزیابی آسیب است که این مورد باعث شده است," فیلیپ مورو-شورلت یک تحلیلگر در دانشگاه پلیتکنیک دانشگاه در پاریس گفت: از حمایت سیاسی بودن ضرب برای Darmanin در یک زمان از بی اعتمادی گسترده در دولت است.

یک وزیر کابینه که خواست نامش فاش نشود گفت: "آنچه آزار دهنده است این است که این موضوع را موج دار شدن است."

در مطبوعات مصاحبه Darmanin گفت که او "به طور کامل در سهولت" اما در روز سه شنبه وکلای او هشدار داد که او محفوظ و حق شکایت بیش از "هر گونه توهین آمیز, سخنان که لکه خود را در افتخار و اعتماد به نفس است."

حتی در خود وزارت Darmanin انتصاب مطرح شده ابرو - اگر سوال در پروب آن خواهد بود توسط ماموران پلیس که او در حال حاضر رئیس.

'فرهنگ تجاوز به عنف'

و دیگر اعضای کابینه در حال پیدا کردن خود را در موقعیت های دشوار را.

الیزابت Moreno جدید وزیر برای برابری جنسیتی گفت: پس از یک "زن-به-مرد" گفتگو با Darmanin که او سزاوار به نفع شک "اما اگر او گناهکار صحبت خواهیم دوباره."

یک وزیر به خبرگزاری فرانسه گفت که "از نظر قانونی صحبت من فکر می کنم در این مورد دچار تزلزل. اما پس از آن به شرح زیر اخلاقی سوال: اتحاد Darmanin همیشه رفتار خوبی نسبت به زنان است؟"

اتهامات هستند و نه در برابر Darmanin - یک زن او را متهم کرد با استفاده از موقعیت خود به عنوان شهردار این شهر شمالی از تورکوآن به دنبال جنسی سوغات از سال 2014 تا 2017 هر چند دادستان را رد کرد که در سال 2018 است.

فعالان حقوق زنان از جمله ایران صلح نوبل, جایزه نوبل شیرین عبادی نوشت: در لوموند که پاکسازی کابینه مختلط است که به ترویج Darmanin مشخص شده یک "ضد فمینیستی سیاسی تغییر است."

زنان گروه جمع آوری تحت شعارهایی مانند: "فرهنگ تجاوز در حرکت" - یک بازی در پاکسازی این کشور در حرکت حزب موسوم به تظاهرات در پاریس و بقیه از فرانسه حتی در بروکسل پس از Darmanin انتصاب.

(FRANCE 24 با AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب