فرانسه پاکسازی متهم ترکیه از بازی "یک بازی خطرناک' در لیبی

صادر شده در: 22/06/2020 - 21:02بروز رسانی: 22/06/2020 - 21:02 فرانسه نمی خواهد تحمل ترکیه از مداخله نظامی در

توسط NEWSPISHGAMANNN در 3 تیر 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

فرانسه نمی خواهد تحمل ترکیه از مداخله نظامی در لیبی جمهور امانوئل پاکسازی گفت: در روز دوشنبه متهم آنکارا از بازی "یک بازی خطرناک".

تبلیغات

ترکیه مداخله قاطعانه در هفته های اخیر در لیبی ارائه پشتیبانی هوایی و سلاح و مبارزان متفقین از سوریه برای کمک به دولت مستقر در طرابلس دفع یک حمله توسط eastern رهبر نظامی خلیفه Haftar.

"من در حال حاضر این فرصت را به می گویند بسیار به وضوح به رئیس جمهور (طیب) اردوغان به نظر من که ترکیه در حال پخش است یک بازی خطرناک در لیبی امروز و در برابر همه تعهدات خود در برلین در کنفرانس" پاکسازی گفت: در کنار خود تونس همتای Kais Saied با اشاره به نشست صلح در اوایل این سال است.

"ما نمی خواهد تحمل نقشی که ترکیه در حال پخش است در لیبی," او گفت:.

ترکیه کمک کند به نظر می رسد امن لیبی در پایتخت و غرب کشور برای طرابلس دولت در برابر Haftar را ارتش ملی لیبی (LNA) است که با حمایت امارات متحده عربی مصر و روسیه است.

پاریس متهم شده است از حمایت از Haftar سیاسی داشتن قبلا داده شده به او کمک نظامی برای مبارزه با شبه نظامیان اسلام گرا. فرانسه تکذیب حمایت Haftar اما متوقف کوتاه rebuking متحدان خود را در حالی که بارها و بارها نخوری ترکیه است.

پاکسازی که صحبت در اوایل روز دوشنبه از طریق تلفن به رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در بحران در لیبی به طور خلاصه محکوم نقش مزدوران روسی در لیبی اما تمرکز بیشتر در آنکارا ،

وقتی پرسیده شد که در مورد رئیس جمهور مصر عبدالفتاح السیسی نشان می دهد او تا به حال حق را به دخالت در لیبی پاکسازی گفت: مصر رهبر تا به حال دلیلی برای نگران می شود.

"شما با اشاره به نگرانی مشروع ریاست جمهوری السیسی هنگامی که او می بیند ورود نیروهای خود را در مرز" پاکسازی گفت. ترکی-حمایت نیروهای شناخته شده نیست به عامل نزدیکی مصر مرز.

"این یک مدیترانه موضوع است که ما تاثیر می گذارد چرا که امروز از لیبی هر روز مردان و زنان در حال فرار از بدبختی برای آمدن به اروپا است. آیا شما فکر می کنم ما می توانیم اجازه ترکیه برای مدت زمان طولانی وارد سوریه مبارزان به لیبی داده شده همه چیز را ما می دانید؟"

(رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن