فرانسه پاکسازی منصوب جدید junior وزیر امور خارجه در امور اروپا

صادر شده در: 26/07/2020 - 22:38 رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی به نام Clément بون خود را به عنوان دولت جد

توسط NEWSPISHGAMANNN در 6 مرداد 1399

صادر شده در:

رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی به نام Clément بون خود را به عنوان دولت جدید junior وزیر امور خارجه در امور اروپا جایگزین آملی ده Montchalin این Elysée کاخ گفت: در روز یکشنبه.

تبلیغات

بون, 37 بود در میان یازده junior وزیران — شش نفر از آنها را در نوشته های جدید — منصوب شده توسط رئیس جمهور که در حال حاضر خود را به اتمام خورند 42-اعضای دولت به رهبری نخست وزیر ژان کستکس.

به عنوان پاکسازی اروپا مشاور بون شده است با نفوذ صدای در شکل دادن به رئیس جمهور, سیاست اروپا, از Brexit مذاکرات به منطقه یورو اصلاحات.

فارغ التحصیل از فرانسه نخبگان ENA مدرسه از دولت او هرگز برگزار دولتی اما می داند که عملکرد داخلی دولت پس از روی لئامت دادن به عنوان بودجه مشاور سوسیالیستی سابق نخست وزیر ژان مارک ارو قبل از پیوستن به پاکسازی کارکنان در وزارت اقتصاد است.

پنج جدید دیگر نوشته شده اند کندن از مجمع ملی فرانسه در مجلس.

قانونگذاران Bérangère آبا, اولیویا Grégoire و جوئل Giraud هر سه آنها از حاکم LREM حزب را نگه اوراق بهادار برای تنوع زیستی اجتماعی و اقتصاد و امور روستایی بود.

پاکسازی اصلی میانه متحد مودم, پارتی, لوازم ساير مطالب: سارا ال Haïry منصوب junior وزیر برای جوانان و ناتالی Elimas خواهد شد که مسئول آموزش و پرورش ویژه.

(FRANCE 24 با رادیو فردا)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن